mboost-dp1

Vi mangler nye kræfter NU !!!

Gå til bund
Gravatar #1 - mikeone
8. feb. 2005 14:06
Hej med jer

Ved godt at det ikke hjælper så meget at spørge de andre danske teams, men skulle vi ikke lige spørge i vores egen omgangskreds, venner, familie, når vi spiller på nettet etc. Vi mangler flere nye kræfter ellers kommer vi aldrig videre.

Er der nogen som har nogle ideer ??

Vi skal ikke lade os slå på målstregen !!

Happy folding ;o)

MikeOne
Gravatar #2 - JackDK
8. feb. 2005 15:57
hvorfor ikke spørge de andre teams?? de kommer jo ikke videre alligevel?!! :)
Gravatar #3 - mikeone
8. feb. 2005 18:50
Helt enig, men jeg tror at man har prøvet det før uden held.
Og Newz er det team i DK som er højst oppe på listen, så det ville være mest naturligt at vi forsatte med dette team - men det tror jeg de andre har noget imod.

Nå vi må i gang med at spørge tante Erna og onkel Finn - Så vi kan få gang i de gamle P2 og P3 maskiner som står og støver rundt omkring.

Newz kunne også starte med at ligge lidt "reklame" ud på deres forside, så der er flere der falder over det. Jeg ville finde det men skulle lede efter det.

MikeOne
Gravatar #4 - JackDK
8. feb. 2005 21:00
ja, nu har jeg reklameret med det på diverse irc channels og jeg var vist ikke så populær inde på played.dk s folding channel, da jeg forslog dem, at de skulle skifte hold!! :D

Men jeg har da vist fået nogle til, at hoppe på... :) Nu er det bare op til de højere magter. såsom Satcom (:D) At få spyttet nogle flere WU ud!!!
Gravatar #5 - Indox
9. feb. 2005 13:01
Tror også det ville hjælpe med noget reklame på newz.dk forsiden :)
Gravatar #6 - Klok
9. feb. 2005 17:43
Jeg beklager men alle jeres forslag har før været fremme, og f@h på newz forside er ikke en mulighed (Mange er allerede sure når vi laver nyheder der fortæller om f@h) og det med at opfordre andre hold til at joine er kun endt i at nogle er blevet rigtigt upopulære.

Desuden handler det jo ikke om at vinde, men om at folde for en god sag :D
Gravatar #7 - MaxXDk
9. feb. 2005 21:08
Selvf. skal newz.dk holdet vinde.. vi skal være blandt top10 .. mindst ... derfor har jeg ozze igår sat 4 maskiner på sagen ..

Men jeg har en del spørgsmål ang. F@H ...

Nu har jeg installeret:

[email protected]

Men er der mere jeg bør installere så det kommer til at folde lidt hurtigere?

Og er der en måde så jeg kan få de 4 maskiner til at arbejde sammen om den samme 'opgave'?

Og sidst - hvad er fordelen ved at installere det som en service?

Need help ...

Anywho - hvis det er kan jeg altid fanges på QuakeNET og på MSN Messenger ..

Qnet = #Binaries.dk \\ nick = MAxX-
MSN Messenger = [email protected]

Vil gerne snakke med lidt der har meget forstand på det her og kan svare på ovenstående og evt. lidt mere ..

Anywho .. De 4 maskiner står tændt 24/7/365 næsten .. Glæder mig til at se hvad jeg kan gøre for holdet .. :D
Gravatar #8 - Klok
10. feb. 2005 07:47
#7: For at folde hurtigerer kan du installerer som service. Service har den fordel at der ikke er nogen GUI som der skal bruges cpu-tid på at vedligeholde.

Du kan ikke få maskinerne til at arbejde sammen om den samme opgave, men det er sådan set også lige meget, da de jo alle arbejder på den samme store opgave som de andre tusinde maskiner der i F@H.

Til gengæld må jeg nok skuffe dig lidt og fortælle at de fire maskiner nok næppe sørger for at newz.dk holder vores plads. Der skal nok nærmerer 500-900 til, sådan i et løst skud ;o)

Men velkommen alligevel, og husk nu vi folder for en større gode end en god placering.
Gravatar #9 - JackDK
10. feb. 2005 13:29
#8 muligvis, men det er da bedre end hvis 4 maskiner blev fjernet..
Gravatar #10 - MaxXDk
10. feb. 2005 15:50
#8 -- Lidt ekstra hjælper nu altid .. og hvis alle tænkte sådanne ville vi da hurtigere komme op .. ;)

Ærgeligt man ikke kan sætte flere på samme 'job' .. så man hurtigere kunne blive færdig med sine WUs .. men det jo ik det samme som at have 4 CPUs om samme 'job' .. de arbejder jo stadig lidt selvstændigt ..

Men vil prøve at installere som service.. :)
Gravatar #11 - Klok
10. feb. 2005 17:42
#9 og #10: Det var skam heller ikke ment som en negativ kommentar til nye medlemmer :D

De nye er altid meget velkommene, og det er dejligt at flere melder sig under fanerne :D

Du skal såmænd nok også hurtigt ryge op i graderne på newz.dk holdet, med de 4 maskiner.

Happy folding ;o)
Gravatar #12 - JackDK
10. feb. 2005 22:10
#11 Ved det godt Klok... :D DEt var også bare pis! :P
Gravatar #13 - mikeone
10. feb. 2005 22:20
Ja Ja - man skal bare "Spread the Word" - Jeg har lige fået 3 personer mere med på ideen. 2 af dem har adgang til en del computere som bare står og står. Men til at starte med så har de i hvert fald sat deres egne CPU'er på nu :o)

Så der er kun en ting og sige -
KOM I GANG - DER ER INGEN UNDSKYLDING FOR IKKE OG FOLDE !!

;o)

MikeOne
Gravatar #14 - MaxXDk
12. feb. 2005 21:38
:D ... og skal da nok overtale et par folk .. ;)
Gravatar #15 - mikeone
14. feb. 2005 13:51
HVAD SKER DER - VI ER FALDET 10.000 POINT I DAGLIG PRODUKTION

25%

Jeg kan kun sige det igen - Vi skal have flere / nye kræfter ind i holdet !!! :o)

Happy folding !!!

MikeOne
Gravatar #16 - x3me-brain
14. feb. 2005 17:01
Det er alle dem, der falder fra igen. Antal aktive brugere falder støt og roligt lige nu.
Gravatar #17 - Sattie
15. feb. 2005 05:06
Der er ikke så meget at gøre..
Det er folks egen frie vilje om de vil støtte dette projekt eller ej.
Vi kan kun være glade for at andre hold har stor succes med at finde members, så vi kan opnå det fælles mål hurtigere.

Forsat god foldning, og husk det gode mål.
Gravatar #18 - mikeone
15. feb. 2005 07:47
Helt enig og det er et godt formål - og derfor skal vi også sprede nyheden i blandt vores omgangskreds.
Mere reklame - nyhedsmails - omtale i andre fora - prøve at få grupperne til at gå sammen etc. Der er mange muligheder.

Men vi bør alle gøre en indsats.

Happy folding :o)

Mike
Gravatar #19 - Pernicious
15. feb. 2005 13:37
Det er meget fint at få andre med på idéen, men vær påpasselig med at 'reklamen' ikke går hen at bliver spam, for så opnås blot den omvendte effekt.
Gravatar #20 - JackDK
15. feb. 2005 16:00
#19 Lige præcis, det bliver jo ikke just mere populær af.

#18 De andre danske grupper vil vist ikke gå sammen. Faktisk har jeg snakket med nogle enkelt fra played.dk's team og de havde skiftet fra newz til played. DEt skyldes at der skulle ske for lidt her, samt det var nemmere for dem, at udveksle info om tingene og få hjælp på deres irc channel...
Gravatar #21 - Klok
15. feb. 2005 16:03
#20: Det kan I hjælpe på ved at hænge ud i #[email protected] på Quakenet.
Gravatar #22 - JackDK
16. feb. 2005 10:52
Vidste ikke vi havde en irc channel!! vil da joine med det samme, når jeg kommer hjem! :D
Gravatar #23 - tvinter
27. feb. 2005 00:19
lav en lille content box på hovedsiden hvor der står join F@H hvis i vil have flere members.. :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login