mboost-dp1
Amazon Kindle DX
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Gallerier
Ja der er mange som mener at det vil kunne redde de mange mediehuse som virkelig er ude og skide for tiden. Det er da også muligt det kan - jeg tror bare det bliver svært for folk at vende sig til endnu engang skulle til at betale for en avis efter det har været gratis på nettet så mange år.
#7 Nu er det først og fremmest en e-bogslæser, så touchscreen og farveskærm er nok lidt overkill. Den vil blive for dyr og batteritiden vil være for lav, og så vil den pludselig ikke have et marked længere.
Du kan sove roligt om natten, for jeg er sikker på, at det kommer, men med vores teknologiske begrænsninger skal vi dog ikke forvente mirakler. Endnu.
Du kan sove roligt om natten, for jeg er sikker på, at det kommer, men med vores teknologiske begrænsninger skal vi dog ikke forvente mirakler. Endnu.
Er det ikke sådan noget her du eftersøger ?
http://www.irextechnologies.com/irexdr1000
Den er dog dyr, 699 Euro.
Er det ikke sådan noget her du eftersøger ?
http://www.irextechnologies.com/irexdr1000
Den er dog dyr, 699 Euro.
Tjoo, noget i den stil. Tak for linket.
Ved dog ikkelige om jeg vil smide så meget efter det, da jeg for tiden bare bruger min computer - så måske er det smartere at skrifte til en tablet med nogenlunde samme funktion. HVor man stadig har en 'rigtig' computer ved hånden.
Tjoo, noget i den stil. Tak for linket.
Ved dog ikkelige om jeg vil smide så meget efter det, da jeg for tiden bare bruger min computer - så måske er det smartere at skrifte til en tablet med nogenlunde samme funktion. HVor man stadig har en 'rigtig' computer ved hånden.
angrysurmøgstodderasshole71 (11) skrev:#2: det kan godt være nyheder er gratis på nettet (det er det langt fra alle steder), men kvaliteten er satme også derefter.
Enig.
Men nu hentyder jeg jeg ikke til kvalitet eller lign. - men til at trykte medier har det meget svært økonomisk fordi man i sin tid valgte at gøre stort set alle nyheder gratis på nettet - bl.a for at lokke læsere til. Men mange af de store bladhuse har det nu så svært at de nu muligvis vil indføre microbetaling for nyheder fremover.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.