mboost-dp1

Amazon Kindle DX

Gå til bund
Gravatar #1 - Yulik
7. maj 2009 13:25
hmm, er det sådan her fremtidens aviser vil se ud?
Gravatar #2 - nissen
7. maj 2009 13:31
Ja der er mange som mener at det vil kunne redde de mange mediehuse som virkelig er ude og skide for tiden. Det er da også muligt det kan - jeg tror bare det bliver svært for folk at vende sig til endnu engang skulle til at betale for en avis efter det har været gratis på nettet så mange år.
Gravatar #3 - vandfarve
7. maj 2009 15:27
Must have!
Gravatar #4 - cazotaro
10. maj 2009 09:28
Hmm, den mangler bare en funktion til at skrive på (med en pen), således at man kan bruge den som et elektronisk a4 ark. For så lå jeg allerede i kø efter den :)

Ser ellers super nice ud :D
Gravatar #5 - vandfarve
10. maj 2009 09:44
#4 Det ville nok være mere praktisk (og hvad jeg efterspørger) at integrere et ordbehandlingsprogram. Det kan da ikke fylde meget mere end et par MB, og hvis de spørger OO pænt, så kan de sikkert også få det næsten gratis,

Se, så ville verden være et smukt sted...
Gravatar #6 - cazotaro
10. maj 2009 10:02
Har du skam ret i, jeg synes bare der er enormt potentiale i dens A4 lignende struktur til at lave en form for notesblok/tegneplade eller hvad man nu lige lyster. Selvf. koster dette kassen ift. et tekstbehandlingsprogram.
Gravatar #7 - Daff
10. maj 2009 19:26
Touch skærm, færre knapper og farveskærm så vil jeg næsten være med. Men stanza på min ipod touch, fungerer nu glimrende til mig.
Gravatar #8 - vandfarve
10. maj 2009 19:33
#7 Nu er det først og fremmest en e-bogslæser, så touchscreen og farveskærm er nok lidt overkill. Den vil blive for dyr og batteritiden vil være for lav, og så vil den pludselig ikke have et marked længere.

Du kan sove roligt om natten, for jeg er sikker på, at det kommer, men med vores teknologiske begrænsninger skal vi dog ikke forvente mirakler. Endnu.
Gravatar #9 - gentox
10. maj 2009 19:36
Er det ikke sådan noget her du eftersøger ?
http://www.irextechnologies.com/irexdr1000

Den er dog dyr, 699 Euro.
Gravatar #10 - cazotaro
11. maj 2009 16:24
Tjoo, noget i den stil. Tak for linket.

Ved dog ikkelige om jeg vil smide så meget efter det, da jeg for tiden bare bruger min computer - så måske er det smartere at skrifte til en tablet med nogenlunde samme funktion. HVor man stadig har en 'rigtig' computer ved hånden.
Gravatar #11 - aben
12. maj 2009 09:52
#2: det kan godt være nyheder er gratis på nettet (det er det langt fra alle steder), men kvaliteten er satme også derefter.
Gravatar #12 - Derfor
13. maj 2009 03:46
Det er smart ja, men mere er det vidst heller ikke i det end en lille forsmag på fremtidens muligheder. Det smarte ville som det tidligere blev nævnt, være hvis det blev lavet så man kunne bruge skærmen som et board du også kunne skrive på.
Gravatar #13 - nissen
20. maj 2009 17:01
angrysurmøgstodderasshole71 (11) skrev:
#2: det kan godt være nyheder er gratis på nettet (det er det langt fra alle steder), men kvaliteten er satme også derefter.

Enig.

Men nu hentyder jeg jeg ikke til kvalitet eller lign. - men til at trykte medier har det meget svært økonomisk fordi man i sin tid valgte at gøre stort set alle nyheder gratis på nettet - bl.a for at lokke læsere til. Men mange af de store bladhuse har det nu så svært at de nu muligvis vil indføre microbetaling for nyheder fremover.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login