mboost-dp1
CeBIT 2008 - Boothbabes
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Gallerier
Høj timeløn...det er vel fair nok.
5000,- i time og hvad er åbningstiden for et kamera, 1/200 sekund er kr 0,0069 - og her skal ikke være nogle smalle steder, så vi runder op til kr 0,01.
Så 100 billeder for en krone (husk at betal skat)...
Skal vi starte en newz.dk-indsamling?
Hov, hvis du skal hamle op med, hvad man ellers støver op fra nettet, så skal du nok ikke kaste en masse penge efter dyrt tøj...den slags får du set ikke brug for.
(Og hvis IBM-maskine får flest pæne kommentarer, må du altså ikke blive for stødt...)
5000,- i time og hvad er åbningstiden for et kamera, 1/200 sekund er kr 0,0069 - og her skal ikke være nogle smalle steder, så vi runder op til kr 0,01.
Så 100 billeder for en krone (husk at betal skat)...
Skal vi starte en newz.dk-indsamling?
Hov, hvis du skal hamle op med, hvad man ellers støver op fra nettet, så skal du nok ikke kaste en masse penge efter dyrt tøj...den slags får du set ikke brug for.
(Og hvis IBM-maskine får flest pæne kommentarer, må du altså ikke blive for stødt...)
Tsk tsk... Se dem lige...
"*FNIS* se mine store flotte trænede baller! Jeg står bare her og ser køn og fatter ikke en skid af hvad jeg reklamere for!" DOH!
Og så kommer der en nørd hen til hende og spørger om hun er med bilen "Thi hi, ih altså hvor er du sjov!" sir hun så, hvorefter hun venter pænt på den næste goof og spørger om detsamme! REPEAT!
LOOL! Muahahahha!
"*FNIS* se mine store flotte trænede baller! Jeg står bare her og ser køn og fatter ikke en skid af hvad jeg reklamere for!" DOH!
Og så kommer der en nørd hen til hende og spørger om hun er med bilen "Thi hi, ih altså hvor er du sjov!" sir hun så, hvorefter hun venter pænt på den næste goof og spørger om detsamme! REPEAT!
LOOL! Muahahahha!
#9 du behøver slet ikke lave det der program - du kan bare flashe, og smide billederne herind, det er jeg ret siker på der er mange der vil sætte stor pris på...
Hvis der skal være et program tilstede, får du smider klunset, så sørg lige for at få skrevet programmet lidt hurtigt...
Det sælger ikke så godt, hvis man står som 52-årig boothbabe. :)
Hvis der skal være et program tilstede, får du smider klunset, så sørg lige for at få skrevet programmet lidt hurtigt...
Det sælger ikke så godt, hvis man står som 52-årig boothbabe. :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.