mboost-dp1
Logitech tastatur
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Gallerier
Pudsigt ... Sådan ser mit Illuminated ikke ud? Min enter-key er f.eks ikke single-row, samt min insert-del-etc. er ikke "fucked up" - de er derimod af IBM-standarden
myplacedk (3) skrev:#2
Det med enter-tasten er vist nok regionalt, men jeg er ikke sikker.
Det med delete-tasten er vist nok utilgiveligt, jeg er ret sikker.
Haha, utilgiveligt :P Well, mit har IBM-design
- sjovt, den har også single-row enter? Mon det er "kamerikansk"?
Hvorfor lægge billeder op af et keyboard som har et irrellevant layout?
Til whoever har smidt de billeder op: Det er fandme en ommer.
#4 yup. De fleste producenter jeg har kigget på for nyligt, har one-line enter key billeder som standard.
At producenterne har de billeder er fint nok, det er pressemateriale. Whatever. Men når eks. danske retailers ikke kan finde ud af at tage tastaturet ud af æsken, tage et billede af det relevante layout, og bruge det istedet for det amerikanske... Så bliver jeg stram i ansigtet.
Til whoever har smidt de billeder op: Det er fandme en ommer.
#4 yup. De fleste producenter jeg har kigget på for nyligt, har one-line enter key billeder som standard.
At producenterne har de billeder er fint nok, det er pressemateriale. Whatever. Men når eks. danske retailers ikke kan finde ud af at tage tastaturet ud af æsken, tage et billede af det relevante layout, og bruge det istedet for det amerikanske... Så bliver jeg stram i ansigtet.
terracide (10) skrev:Enig...men mac-faggots og brugere på boyfriend.dk har nok en anden mening *shrugs*
Er du ude på at vinde prisen for "Året Flamer 2011"?...
Du er nu godt på vej!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.