mboost-dp1

Magic Mouse

Gå til bund
Gravatar #1 - doctorx
20. okt. 2009 20:39
Den ser godt nok meget lille ud. Kan den virkeligt være behagelig at bruge?

Spændende om dens "knapper" fungerer lige så godt som på en almindelig mus.

Kunne være interessant med en gamer edition som passer bedre i hånden? Selv PC brugere kunne jo fristes til at anskaffe den.

Edit: "Right clicking requires a lifting of the left click finger". Øhh.. troede det var multitouch?

Hvordan kan man så højre- og venstreklikke samtidigt, som man nogle gange er interesseret i, hvis man gamer?
Gravatar #2 - Clauzii
20. okt. 2009 21:45
Vil bare sige at, for mig at se, er det ligegyldigt hvilken dims Apple piller ved, så ser det bare skie'sexy ud. Yeps, I said it ;)
Gravatar #3 - Jackiass
20. okt. 2009 22:12
#1 Hvis du er gamer bruger du nok ikke mac til gaming, og hvis du gør, køber du nok en mus designet til gaming? Du køber jo ikke en yamaha jog for at køre speedway.

Damn den ser lækker ud. Jeg har dog en migthy mouse til at ligge i skuffen, men bruger den yderst sjældent. Trackpaden på macbooken er for det meste nok for mig.
Gravatar #4 - Dreadnought
21. okt. 2009 00:18
Jeg skal have et mekanisk klik når jeg trykker på en knap. Er det desuden overhovedet muligt at hvile fingrene på "knapperne"? Eller skal man stritte med fingrene når man vil bevæge musen?
Gravatar #5 - rmariboe
21. okt. 2009 01:17
#4 << Jeg tror - jf. produktfotos - at tanken er, at du tager fat i musen, gør noget og flytter hånden (og dermed fingrene) væk igen - lidt som at dine fingre ikke hviler på touch pad'en.
Så nej, gaming er næppe formålet :)
Gravatar #6 - Scapegoat
21. okt. 2009 04:39
Super smart og alt det der, men har nu lidt svært ved at se den fungere i praksis. Hvis man skal bruge den som #5 siger så ville jeg jo blive tosset hvis jeg sad med den. Hvad med folk som sidder og redigerer video eller lyd på sin MAC og som sidder og arbejder i hele arbejdsdage ad gangen. Skal de så sidde og stritte med fingrene hele dagen?
Gravatar #7 - fresch
22. okt. 2009 21:38
#3 , æhm, musen er en ganske almindelig mus med mekanisk klik ligesom apples andre muse.
Forskellene er bare at overfladen kan bruges til at touch gestures med.

Men man klikker ligesom man altid har gjort.
Trykker ned og musen klikker mekanisk.
Gravatar #8 - Woller
22. okt. 2009 22:02
havde den i hånden i dag :) meget fin mus men den er nu en smule lille, har dog meget store hænder så andre vil nok finde den mere behagelig
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login