mboost-dp1
Metro 2033
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Gallerier
#6 Rent grafisk kan du næppe se forskel på DX10 frem for 11 lige her.
11'eren skulle eftersigende køre bedre, men dx10 kode, er det samme som dx11. Dx11 har bare nogle "extra" features.. dx11 kode skulle derfor næsten uændret kunne køre på dx10 hardware, hvis man slår noget fra. Ser ingen umiddelbare spor efter de meget få DX11 tricks jeg kender til.
Dx9 derimod var fuld af begrænsninger, og jeg tvivler derfor på at det ville være muligt at lave de følgende billeder med dx9 kode.
At sætte en finger på præcis hvad vil være svært.
Men mener at der var en begrænsning på hvor mange objekter der måtte være af gangen på dx9 samt mængden af "polygoner" i de såkaldte objekter, hvilket definere kompleksiteten.
Edit: Tog mig ikke mange minuter at google mig frem til en visuel forklaring.
*Jeg er dog ikke helt sikker på alt, har ikke leget med 3d i evigheder, så folk må gerne komme med uddybende kommentarer.
11'eren skulle eftersigende køre bedre, men dx10 kode, er det samme som dx11. Dx11 har bare nogle "extra" features.. dx11 kode skulle derfor næsten uændret kunne køre på dx10 hardware, hvis man slår noget fra. Ser ingen umiddelbare spor efter de meget få DX11 tricks jeg kender til.
Dx9 derimod var fuld af begrænsninger, og jeg tvivler derfor på at det ville være muligt at lave de følgende billeder med dx9 kode.
At sætte en finger på præcis hvad vil være svært.
Men mener at der var en begrænsning på hvor mange objekter der måtte være af gangen på dx9 samt mængden af "polygoner" i de såkaldte objekter, hvilket definere kompleksiteten.
Edit: Tog mig ikke mange minuter at google mig frem til en visuel forklaring.
*Jeg er dog ikke helt sikker på alt, har ikke leget med 3d i evigheder, så folk må gerne komme med uddybende kommentarer.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.