mboost-dp1

Need for Speed: Shift


Gå til bund
Gravatar #1 - vandfarve
15. maj 2009 13:54
Ingame grafik?

I så fald, så ser det godt nok lækkert ud!
Gravatar #2 - Geek.Lund
15. maj 2009 16:36
#1 Ja det må du nok sige.

Jeg sad og tænkte et øjeblik på om det var DTC, men jeg kan ikke finde Jason Watt eller Jan Magnussen's biler. Så det kan det ikke være
Gravatar #3 - Systran
15. maj 2009 17:28
#1
Det må man da håbe!

Det ser rigtig fedt og lovende ud på grafik-siden. Har faktisk ikke holdt mig ajour på det her spil, selvom jeg er stor tilhænger af Need for Speed-serien.

Det skal tjekkes!
Gravatar #4 - vandfarve
15. maj 2009 17:44
#3 Vi er ofte på samme side, når snakker falder på de fleste ting på Newz. Hehe, fedt...

Nej, jeg har været en stor tilhænger af NFS-serien, men det sidste spil, som jeg købte var Underground 2, og det var slet ikke værdigt ift. det gamle og "ægte" NFS-brand. Jeg gider ikke flere The Fast & The Furious-kloner, og jeg gider ikke flere spil, hvor man skal drifte, fordi "det er så lækzzzz og kOOl".

I årevis har jeg råbt på en GT-kopi til PC, da det nok er verdens fedeste spil til PS2'eren og snart PS3'eren (Ha, hvis det overhovedet kommer). Det ser nu endelig ud til, at vi får sådan et spil, så det glæder jeg mig rigtig meget til.
Gravatar #5 - Systran
15. maj 2009 17:55
#4
Ja, det er faktisk egentlig rigtigt. Så er det så spørgsmålet, om vi er lige fornuftige eller lige ufornuftige ;)

Mht. Underground-serien kunne jeg heller ikke se det fede i at ræse rundt i pimpede biler. Så ville jeg hellere spille GT 3.
Men jeg er lige begyndt at spille "NFS: Most Wanted igen", som jeg synes er meget fedt.

Et nyt Gran Turismo kunne være svedigt, så jeg håber de opper sig med en så tidlig deadline som muligt, Der er vist i øvrigt kommet en "GT 5: Prologue", som skal give en forsmag.
Gravatar #6 - vandfarve
15. maj 2009 18:09
#5 I april 2008 havde Polyphony Digitals 120 medarbejdere arbejdet på det i 4 år, og nu skriver vi maj 2009. Der er altså gået 5 år, og de snakker stadig om, at release skal være 2010, tidligst.

Det lugter lidt af en Duke Nukem Forever-and, hvis de efter 5 års udvikling ikke en gang kan sætte en nogenlunde releasedate på. Alene det, at de laver en prolog og lader den leve så længe viser enten, hvor utroligt grundige de er, eller hvor dyb en grav de har gravet. :)

Derudover, når det så kommer, så kan det næsten også kun skuffe, fordi man har ventet så længe, og fordi man har hørt så meget om det.
Gravatar #7 - Systran
15. maj 2009 18:14
#6
Det kan du så have fuldstændig ret i. Desuden kunne man forestille sig, at spillet grafik-mæssigt og lignende dele halter håblød bagefter de nye spil, og de nye metoder/teknikker, fordi processen begyndte for så lang tid siden.
Gravatar #8 - vandfarve
15. maj 2009 18:16
#7 Det er også det, som jeg frygter. Deres billeder ser knivskarpe ud, og det skulle vist gerne være ingame-grafik SVJH, men det ville ikke komme bag på nogle, hvis de lige pudsede kanterne her og der.

Fordelen er dog, at de udvikler til en konsol, som de har kendt specifikationerne på længe, så de har til gengæld også haft muligt for at udfordre og udnytte Cell-processoren, BluRay-formatet og alle andre ting optimalt.
Gravatar #9 - terracide
15. maj 2009 20:05
De skal godt nok oppe sig for at slå GRID...
Gravatar #10 - -N-
15. maj 2009 22:37
#o Det ligner endelig noget igen, indtil vidre har jeg kun brudt mig om NFSU serien og lidt persuit, men synes de andre har manglet indhold. Så fedt er det hellere ikke at køre en farari eller andre hurtige biler på en computer, der skal mere til.

Ser virkelig frem til at få dem mellem fingerne, men fuck en grafik go en spand det kræver

#9 Grid har nogle fede elementer, men generelt synes jeg at det er for svært, forstået på den måde at man skal køre overdrevet præcist og at bilerne reagere for kraftigt ved små snit. Snitter man kofangeren på en anden bil, så ender man ikke med at laven en 360. Man skal fandeme være dårlig til at køre bil før det sker i virkeligheden. Tag bare formel 1 og hvor meget de kan komme til skade uden at ende ude hos tilskuerene.

Gravatar #11 - terracide
15. maj 2009 22:40
-N- (10) skrev:
#9 Grid har nogle fede elementer, men generelt synes jeg at det er for svært, forstået på den måde at man skal køre overdrevet præcist og at bilerne reagere for kraftigt ved små snit. Snitter man kofangeren på en anden bil, så ender man ikke med at laven en 360. Man skal fandeme være dårlig til at køre bil før det sker i virkeligheden. Tag bare formel 1 og hvor meget de kan komme til skade uden at ende ude hos tilskuerene.


Formel 1 biler er bygget til at gå i stykker og ved +120 km/t er deres sug mod vejbanen så stærkt at de kan køre på hovedet...og hvis du nogensinde har prøvet at køre stærkt på en bane, vil du vide at en fejl = bad mojo.

Og jeg har nu set både C-klasse og formel 1 biler flyve.

Alle NFS spil har IMHO været ALT for lette at styre...men så igen er deres målgruppe jo teens uden den store køre-erfaring.
Gravatar #12 - Tumleren
15. maj 2009 22:51
terracide (11) skrev:
Alle NFS spil har IMHO været ALT for lette at styre...men så igen er deres målgruppe jo teens uden den store køre-erfaring.


Præcis - NFS har altid været Arcade-spil og jeg synes det er en skam de er begyndt, at prøve at lave det mere simulationsagtigt, når NFS tidligere har virket meget bedre som arcade end det gør nu, som sådan en halv-arcade, halv-simulationsting som det er blevet til indtil videre. Man kan selvfølgelig håbe på, de endelig har besluttet sig i Shift, men jeg tror det bare ikke.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login