mboost-dp1
Windows 7: De første screenshots
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Gallerier
#1 Yes, også det første jeg lagde mærke til. Måske gider MS heller ikke selv bruge deres browser :D
Ser fedt ud noget af det :-D
Glæder mig til at se om der er mere end bare grafisk lir i denne udgivelse. Havde håbet jeg skulle opgradere fra XP -> vista men det bliver XP -> 7 hvis de får nogle af de fede features der manglede(se skulle have været med) i vista med :D
Glæder mig til at se om der er mere end bare grafisk lir i denne udgivelse. Havde håbet jeg skulle opgradere fra XP -> vista men det bliver XP -> 7 hvis de får nogle af de fede features der manglede(se skulle have været med) i vista med :D
Er det her officielle layouts?
I så fald hvor kan de findes?
Umiddelbart ligner det nogen grafikere fra DevianatArt som har været igang med at være kreative med idéer til Win7 Interfaces.
I så fald hvor kan de findes?
Umiddelbart ligner det nogen grafikere fra DevianatArt som har været igang med at være kreative med idéer til Win7 Interfaces.
Kan godt lide ideen om et højrekliks wheel, men har svært ved at se det udført så det bliver rigtigt intuitivt.
Hvilket self ikke er det store problem for dem der bruger det meget og hurtigt lærer konteksten, men jeg tror det ville "skræmme" folk der ikke bruger maskinen så meget.
Hvilket self ikke er det store problem for dem der bruger det meget og hurtigt lærer konteksten, men jeg tror det ville "skræmme" folk der ikke bruger maskinen så meget.
Det er der ikke.
Det eneste af Win7 UI som er præsenteret er den video med touch-screen.
Det her for så vidt kun mockup, og det kunne _måske_ godt være reelt concept art af hvilke retninger MS undersøger rent UI mæssigt.
Man fristes til at huske tilbage på Longhorn videoen fra 2003:
Tænk, hvis de rent faktisk havde implementeret det dér, istedet for at tro at folk ville blive teknologi-forskrækkede. :(
Det er der ikke.
Det eneste af Win7 UI som er præsenteret er den video med touch-screen.
Det her for så vidt kun mockup, og det kunne _måske_ godt være reelt concept art af hvilke retninger MS undersøger rent UI mæssigt.
Man fristes til at huske tilbage på Longhorn videoen fra 2003:
Tænk, hvis de rent faktisk havde implementeret det dér, istedet for at tro at folk ville blive teknologi-forskrækkede. :(
Her er den mest radikale UI ændring som er blevet fremvist.
http://uploads.neowin.net/forum/post-74594-1212055...
http://uploads.neowin.net/forum/post-74594-1212055...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.