mboost-dp1
Brug din touchscreen uden at tage vinterhandskerne af
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Den næste generation af touchscreen-handsker udviklet af den nystartede hollandske virksomhed Mujjo
Venlo, Holland | Udgivet på: 21. november 2011
Hollandsk-baserede Mujjo, en nystartet internetvirksomhed med et spin på hightech, ledende handsker, gør det muligt for den, som har dem på, at "bruge alle fingerspidser, knoer og selv håndbalden eller -fladen", selv mens man har handskerne på, til at bruge et touchscreen-apparat.
Tidligere sæsoners touchscreen-vinterhandsker har kun gjort det muligt at bruge skærmen med en eller to fingre på hver hånd. De nye touchscreen-handsker fra Mujjo giver den, der har dem på, flere brugsmuligheder, idet alle dele af handsken kan anvendes.
Mujjo-handskerne har bedre fordeling af ledende materiale end tidligere typer af touchscreen-venlige handsker. De har sølvbelagte nylon-fibre indvævet i stoffet og fremstår mere elegante, moderigtige og formtilpassede sammenlignet med nuværende typer ledende handsker.
Kender du dette problem?
Forestil dig denne situation: Du er udenfor, det er hundekoldt, og du har almindelige handsker på. Du tager din iPhone frem for at besvare et opkald, men selv efter flere forsøg reagerer din touchscreen ikke. I et forsøg på at besvare opkaldet i tide beslutter du at trække din handske af med tænderne, og du begynder omgående at fryse om hånden. Lad os håbe, at samtalen ikke tager ret lang tid!
Løsningen
Du er udenfor igen på endnu en iskold vinterdag, men denne gang har du Touchscreen-handskerne fra Mujjo på. Du modtager et opkald, tager din iPhone frem og svarer ved første forsøg. Denne gang lægger du ikke engang mærke til kulden.
I dag bruger de fleste af os touchscreen-apparater som iPhones, HTC'er og Samsung-telefoner. Men om vinteren oplever vi det væmmelige problem, at kapacitive berøringsskærme ikke fungerer med vores vinterhandsker. Det var derfor, Mujjo udtænkte Mujjo touchscreen-vinterhandsker. Fra denne vinter vil du kunne bruge ethvert touchscreen-apparat, mens du beholder dine (Mujjo-)vinterhandsker på!
Mujjos touchscreen-kompatible vinterhandsker virker med alle kapacitive touchscreen-apparater, herunder bl.a. iPhone, Blackberry, Samsung, HTC, LG eller hvilken som helst type touchscreen-telefon du har - de virker endda med iPad.
Kapacitive berøringsskærme fungerer ved at registrere din huds ledende egenskaber. Mujjo-handsker er fremstillet af sølvbelagte nylon-fibre af høj kvalitet, som er strikket ind i handskens vævning. Disse sølvbelagte nylon-fibre gør handskerne ledende, hvilket betyder, at de kan anvendes med en touchscreen!
Funktionaliteten på almindelig touchscreen-handsker er begrænset til en eller to fingerspidser. Touchscreen-handskerne fra Mujjo gør dig i stand til at bruge hele håndens fingerspidser, knoerne eller endda håndbalden eller håndfladen.
Mujjo touchscreen-handsker kan købes i Mujjo online-butikken for € 24,95. De fås i to unisex-størrelser: Small/Medium og Medium/Large, lavet af fibre med stræk.
Venlo, Holland | Udgivet på: 21. november 2011
Hollandsk-baserede Mujjo, en nystartet internetvirksomhed med et spin på hightech, ledende handsker, gør det muligt for den, som har dem på, at "bruge alle fingerspidser, knoer og selv håndbalden eller -fladen", selv mens man har handskerne på, til at bruge et touchscreen-apparat.
Tidligere sæsoners touchscreen-vinterhandsker har kun gjort det muligt at bruge skærmen med en eller to fingre på hver hånd. De nye touchscreen-handsker fra Mujjo giver den, der har dem på, flere brugsmuligheder, idet alle dele af handsken kan anvendes.
Mujjo-handskerne har bedre fordeling af ledende materiale end tidligere typer af touchscreen-venlige handsker. De har sølvbelagte nylon-fibre indvævet i stoffet og fremstår mere elegante, moderigtige og formtilpassede sammenlignet med nuværende typer ledende handsker.
Kender du dette problem?
Forestil dig denne situation: Du er udenfor, det er hundekoldt, og du har almindelige handsker på. Du tager din iPhone frem for at besvare et opkald, men selv efter flere forsøg reagerer din touchscreen ikke. I et forsøg på at besvare opkaldet i tide beslutter du at trække din handske af med tænderne, og du begynder omgående at fryse om hånden. Lad os håbe, at samtalen ikke tager ret lang tid!
Løsningen
Du er udenfor igen på endnu en iskold vinterdag, men denne gang har du Touchscreen-handskerne fra Mujjo på. Du modtager et opkald, tager din iPhone frem og svarer ved første forsøg. Denne gang lægger du ikke engang mærke til kulden.
I dag bruger de fleste af os touchscreen-apparater som iPhones, HTC'er og Samsung-telefoner. Men om vinteren oplever vi det væmmelige problem, at kapacitive berøringsskærme ikke fungerer med vores vinterhandsker. Det var derfor, Mujjo udtænkte Mujjo touchscreen-vinterhandsker. Fra denne vinter vil du kunne bruge ethvert touchscreen-apparat, mens du beholder dine (Mujjo-)vinterhandsker på!
Mujjos touchscreen-kompatible vinterhandsker virker med alle kapacitive touchscreen-apparater, herunder bl.a. iPhone, Blackberry, Samsung, HTC, LG eller hvilken som helst type touchscreen-telefon du har - de virker endda med iPad.
Kapacitive berøringsskærme fungerer ved at registrere din huds ledende egenskaber. Mujjo-handsker er fremstillet af sølvbelagte nylon-fibre af høj kvalitet, som er strikket ind i handskens vævning. Disse sølvbelagte nylon-fibre gør handskerne ledende, hvilket betyder, at de kan anvendes med en touchscreen!
Funktionaliteten på almindelig touchscreen-handsker er begrænset til en eller to fingerspidser. Touchscreen-handskerne fra Mujjo gør dig i stand til at bruge hele håndens fingerspidser, knoerne eller endda håndbalden eller håndfladen.
Mujjo touchscreen-handsker kan købes i Mujjo online-butikken for € 24,95. De fås i to unisex-størrelser: Small/Medium og Medium/Large, lavet af fibre med stræk.
http://www.boxit.dk/tilbehoer/handsker.jpg
Når jeg bruger ovenstående handsker har jeg ingen problemer med at bruge min telefon. Jeg skal bare trykke en lille smule hårdere end normal.
Pris: 29,95 kr.
Når jeg bruger ovenstående handsker har jeg ingen problemer med at bruge min telefon. Jeg skal bare trykke en lille smule hårdere end normal.
Pris: 29,95 kr.
stevenravenstein (1) skrev:Løsningen
Det er det man har et headset til.
Fjolle (7) skrev:Som om jeg gider tage telefonen når jeg har mine herre lækre lammeskinds-handsker på.
Burde lammeskind ikke også være ledende nok, så man kan bruge skærmen uden at tage dem af?
Alrekr (5) skrev:stevenravenstein (1) skrev:Løsningen
Det er det man har et headset til.
Hvordan filan tager du telefonen med det headset der fulgte med til iPhone?... Teach me!
- kunne selvfølgelig også skifte til min Xperia X1 i vinterperioderne, skærmen reagerede på alt
Thoroughbreed (14) skrev:Hvordan filan tager du telefonen med det headset der fulgte med til iPhone?... Teach me!
You're welcome.
LinguaIgnota (15) skrev:Thoroughbreed (14) skrev:Hvordan filan tager du telefonen med det headset der fulgte med til iPhone?... Teach me!
You're welcome.
"Pressing the button once while using iTunes will pause the song or video that you’re listening to. Pressing the button again will the unpause the song or video."
Cool. På en Nexus S kan Android godt nok starte musikken op, selv hvis musik-appen ikke kører, men whatever :)
Anyways, det er så også det absolut eneste knappen kan klare :(
Jeg går ud fra, uden at have checket eller testet det, at man kan aktivere Siri igennem headsettet (det kan man med et Bluetooth-headset) - og starte iTunes igennem den vej.
Selv min gamle 3GS'er kunne finde ud af det, når jeg sagde:
Spil musik med Birthe Kjær.
Min Android telefon ringer til en tilfældig kontakt, hvis jeg prøver det :-(
Kom nu Google. Integrer det nu, og begynd at lave noget voice på dansk.
Alrekr (21) skrev:På headsettet? Du ved, den der hvide ledning som har ét stik i den ene ende som du sætter i telefonen og to stik i den anden ende til dine ører?
Nej på telefonen?..
Gnarfsan (22) skrev:Selv min gamle 3GS'er kunne finde ud af det, når jeg sagde:
Prøvede at sige SMS til trunten, hvorefter hun svarer "Ringer til Steen Julius" ... Så godt virker det sguda heller ikke!
Gnarfsan (22) skrev:Kom nu Google. Integrer det nu, og begynd at lave noget voice på dansk.
Det skulle være på vej
Thoroughbreed (23) skrev:Nej på telefonen?..
Vi andre snakker om knappen på headsettet..
Alrekr (24) skrev:Det skulle være på vejThoroughbreed (23) skrev:Nej på telefonen?..
Vi andre snakker om knappen på headsettet..
[joke][/joke]
Undskyld, glemte at få det med
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.