mboost-dp1
Computer vil ikke tænde
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej derude
Jeg har en stationær som ikke vil tænde. Den kører normalt hver dag og der har ikke været noget med den, den ville bare ikke tænde i går. Da jeg troede det var knappen på kabinettet der var gået i stykker, skiftede jeg alt indmaden over i et andet kabinet, men der ville den heller ikke tænde. Jeg kan se på bundkortet der er lys i lamperne, så den får strøm. Mit næste bud er cpu'en kan være stået af.
Nogle derude der har oplevet det samme eller som kan bakke min teori om cpu'en op?
På forhånd tak
Jeg har en stationær som ikke vil tænde. Den kører normalt hver dag og der har ikke været noget med den, den ville bare ikke tænde i går. Da jeg troede det var knappen på kabinettet der var gået i stykker, skiftede jeg alt indmaden over i et andet kabinet, men der ville den heller ikke tænde. Jeg kan se på bundkortet der er lys i lamperne, så den får strøm. Mit næste bud er cpu'en kan være stået af.
Nogle derude der har oplevet det samme eller som kan bakke min teori om cpu'en op?
På forhånd tak
OxxY (6) skrev:Clauzii (4) skrev:Beeper den?
der er dælme mange nye pc'er uden speaker til at beepe.
Har de ikke sådan en lille sort plastik-dims siddende allesammen?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.