mboost-dp1

Iphone 5 erfaringer

Gå til bund
Gravatar #1 - smiley
24. feb. 2013 12:24
Davs, overvejer at skifte fra 4 til 5 og vil høre de generelle erfaringer folk har haft indtil videre.

Det er specielt problemet med at telefonen kan bøje jeg tænker på og vil høre hvad I som rent faktisk ejer en, har oplevet.

Alle erfaringer er velkomne, jeg takker på forhånd :)
Gravatar #2 - Jakob Jakobsen
24. feb. 2013 13:06
Min erfaring er at jeg ikke har købt en iPhone 5 endnu og på trods af manges meninger, er jeg ikke død af akut iPhone 5-mangel endnu. :)
Gravatar #3 - markjensen
24. feb. 2013 13:14
Jeg har en 4S. Jeg ville personligt vente (selv hvis jeg havde en 4) til den næste version kommer. Se evt her: http://buyersguide.macrumors.com/#iPhone
Gravatar #4 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
24. feb. 2013 14:15

Jeg gik fra en iPhone 4 til en iPhone 5 - og har ikke fortrudt et eneste sekund!

Hvis jeg får en "gammel" iPhone i hånden nu, føles den meget bredere (nok pga. den manglende højde), samt som en mursten. De få gram ER mærkbare!

Er uenig med Mark, jeg er virkelig glad. Hastigheden er også mærkbart forbedret. Safari laggede voldsomt herinde på Newz hvis jeg ville skrive en kommentar (teksten kunne ikke følge med) - det problem var væk på min iPhone 5
Gravatar #5 - smiley
24. feb. 2013 15:06
Det skal lige siges at jeg selvfølgelig har læst op på nettet, læst og set reviews, drop tests, læst omkring nogle af de problemer der kan opstå og hvad jeg generelt kan forvente.
Herfra ville jeg normalt spørge en ven med erfaring, men ingen i min umiddelbare omgangskreds har en, så det her er det næstbedste sted at spørge.
Folk der har konkret viden eller erfaring kunne give mig et bedre bud hvis jeg har overset noget.

Nå ja, det er også fint.
Nu har jeg bare muligheden, så jeg tænker hvorfor ikke.
Som sagt, så kender jeg ikke en der har den, så jeg føler ikke noget pres for at få en, det er kun fordi jeg er interesseret.
Jeg lokker aldrig folk til at købe noget af et bestemt mærke.

Det er primært folk men en android telefon der himler op om det, i min omgangskreds. Jeg har leget med en Galaxy 3 men det siger mig ikke rigtig noget.

Tak for linket, men jeg vil bare høre hvad folks erfaringer herinde er.
Man kan altid vente til næste generation, man skal spørge sig selv hvad man vil og se på ens situation.

Rart at høre, tak for info. Har også lagt mærke til den forsinkelse der er når man skriver, specielt herinde.
Gravatar #6 - markjensen
24. feb. 2013 15:43
Smiley (5) skrev:
Man kan altid vente til næste generation, man skal spørge sig selv hvad man vil og se på ens situation.

Helt sikkert. Jeg synes bare med Apple-produkter at det er rarest at købe dem relativt hurtigt efter udgivelsen, for da de ikke falder i pris, synes jeg ofte man lige så godt kan vente. Ja, det kommer selvfølgelig an på hvilken situation man står i - og hvor mange penge man har :).
Gravatar #7 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
24. feb. 2013 17:35
4S vs 5 - behold 4'eren
4 vs 5 - KØB!

Hvad Apple produkter (iPhones) angår, synes jeg at to cykluser er en fin ventetid :) Især når man tænker på den kæmpe forskel der er på 4 og 5
Gravatar #8 - Slettet Bruger [1515585614]
24. feb. 2013 17:49
Har ikke meget erfaring med dem, vi har 3 på kontoret, ret nye, hvoraf den enes sluk-knap er valgt at gå itu uden videre grund.
Gravatar #9 - Danish Dude
24. feb. 2013 19:33
Jeg plejer at have min 5'er i lommen, og den er ikke bøjet endnu. Det er min første iPhone, så jeg skal ikke kloge mig på, om den er hurtig eller ej.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login