mboost-dp1

Kindle købs erfaringer...

Gå til bund
Gravatar #1 - smiley
1. nov. 2012 18:55
Efter at have prøvet en, er jeg lidt hooket på at få min egen, men det ser ikke så nemt ud.

Det ser ud til at amazon.co.uk ikke sælger dem til DK, hvorimod amazon.com gør, men så går jeg ud fra at man bliver straffet med told og større forsendelses udgift?

Hvis nogen af jer har erfaringer med det, må I meget gerne dele.
Gravatar #2 - Brugernavn
1. nov. 2012 21:04
Jeg købte mine på amazon.com, og der var det hele medregnet ved check out.
Gravatar #3 - Jakob Jakobsen
1. nov. 2012 23:00

Hvordan får du den sendt til Danmark?
Ligemeget hvilken afdeling jeg prøver at købe fra, nægter de at sende til Danmark.

Den jeg er interesseret i er "Paper white" versionen.
Det ser ud til at den eneste der kan sendes til Danmark, er den gamle model.
Gravatar #4 - smiley
2. nov. 2012 03:13
Prøvede med .com, men de kan/vil ikke sende den til Danmark. Det er specifikt Fire HD versionen jeg kiggede på, fordi det er altid rart med legetøj der kan mere end en ting.

Men som det ser ud kan jeg lige så godt købe en brugt Kindle, som fx Kindle 3G som var den jeg prøvede. Den er møg dyr som ny. Kun 100kr billigere end Fire HD'en :S
Gravatar #5 - fjols
2. nov. 2012 07:38
Som jeg skrev i en anden tråd, så kan jeg købe Kindle Fire HD for ca. 1900 kr. og har tilbudt at sende dem til Danmark for faste Newz brugere.

Alternativt skal jeg selv til Danmark d. 22 december, hvis I vil spare fragt.
Gravatar #6 - Brugernavn
2. nov. 2012 07:45
Jakob Jakobsen (3) skrev:
Det ser ud til at den eneste der kan sendes til Danmark, er den gamle model.

Du svarer selv på spørgsmålet. Amazon er længe om at frigive nye modeller til udlandet, og Danmark står ikke først i køen.

Vil i have dem før de selv vil sælge dem til Danmark, må I finde en anden forhandler eller og måske bruge myus.com eller lignende. Amazon.com er den officielle salgskanal til Danmark.
Gravatar #7 - Brugernavn
2. nov. 2012 08:27
Brugernavn (6) skrev:
Vil i have dem før de selv vil sælge dem til Danmark, må I finde en anden forhandler eller og måske bruge myus.com eller lignende.

Ups, jeg overså helt indlæg #5. Det er da et godt tilbud :-)
Gravatar #8 - mfriis
2. nov. 2012 09:01
Har der ikke lge været en sag fra Norge hvor en Kindle ejer fik wiped sin device fordi Amazon fandt ud af der var blevet brugt proxies til at købe content man normalt ikke kunne købe fra Norge?

Den danske del af Amazons digitale butik er ikke videre imponerende.
Gravatar #9 - Fjolle
2. nov. 2012 09:33
mfriis (8) skrev:
Har der ikke lge været en sag fra Norge hvor en Kindle ejer fik wiped sin device fordi Amazon fandt ud af der var blevet brugt proxies til at købe content man normalt ikke kunne købe fra Norge?

Nej. Vedkommende fik låst sin konto af en eller anden grund vi ikke ved. Af en eller anden grund fik hun formået at wipe sin kindle, og kunne ikke downloade de bøger hun havde købt. Et par timer efter påstyret havde amazon undskyldt, reaktiveret hendes konto, tilbudt hende en ny kindle, og fastslået at man aldrig burde få wipet sin konto selvom den skulle blive lukket.

Som dansker SKAL man købe hos amazon.com. Med mindre man skifter addresse til et sted i England f.eks... Det gør folk flittigt uden at få problemer.
Gravatar #10 - arntc
4. nov. 2012 13:16
http://freebookspot.es/ + Calibre = Masser af bøger på Kindle.

DRM Remover + ereolen.dk + Calibre = Biblioteksbøger på kindle.

Fik jeg nævnt at Calibre er et pissegodt program til administration af e-bøger og læsere (den laver selv format om til kindle/ipad/u name it)
Gravatar #11 - Slettet Bruger [949972751]
4. nov. 2012 13:44
Pt. sidder jeg med kæresten og skal købe en julegave, vi kan dog ikke få tilsendt en Kindle 4 international, nogen andre med det problem?
Gravatar #12 - Lowkey
4. nov. 2012 14:04
Hvis man bor i Danmark og køber en Kindle Fire HD, så er det for at roote den og smide en anden rom på, ikke?
Ellers er der vel ikke meget sjov ved den, når der ikke er Google Play på og Amazons app store ikke virker i Danmark.
Gravatar #13 - KaW
4. nov. 2012 18:16
Jeg har en Kindle BW. Det er det bedste køb jeg nogensinde har lavet. Du betaler told hos hos Amazon.com når du laver din ordre, så alt er betalt for når den bliver afsendt.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login