mboost-dp1
køb af hovedtelefoner
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej mednørder!
Jeg vil ud og investere i et par nye hørebøffer og har den sammenhæng luret på diverse sites og er kommet frem til at et par Sennheise HD 449 umiddelbart lyder som en god investering.
Har hovedsageligt tænkt mig at bruge dem til at høre musik på arbejde og til en flyrejse i ny og næ så er krav er at de skal være behagelige at have på i lang tid af gangen (ud over god lydkvalitet selvfølgelig).
Er der nogen der har erfaringer med dette par eller anbefalinger til andre hørebøffer i nogenlunde samme prisklasse (500-800 kr)?
Jeg vil ud og investere i et par nye hørebøffer og har den sammenhæng luret på diverse sites og er kommet frem til at et par Sennheise HD 449 umiddelbart lyder som en god investering.
Har hovedsageligt tænkt mig at bruge dem til at høre musik på arbejde og til en flyrejse i ny og næ så er krav er at de skal være behagelige at have på i lang tid af gangen (ud over god lydkvalitet selvfølgelig).
Er der nogen der har erfaringer med dette par eller anbefalinger til andre hørebøffer i nogenlunde samme prisklasse (500-800 kr)?
chewie (1) skrev:Hej mednørder!
Har selv overstående par til når jeg træner m.m. - og de spiller bare! Utrolig behagelige, jeg vil klart anbefale dem :)
Tjek de her: http://www.amazon.com/UrbanEars-Plattan-Headphones...
Har haft mine i over et år nu, og de holder stadig. Det er en sjældenhed for mit vedkommende. De er godt lavet, lyden er glimrende, de lukker godt af for lyde (så du hverken generer eller bliver generet af dem omkring dig eller ). Der er en mikronfon med en "betjeningsknap" også, virker til iphone, android og tror også den virkede med min wp7. Og så kan de fås i ret mange farver
Har haft mine i over et år nu, og de holder stadig. Det er en sjældenhed for mit vedkommende. De er godt lavet, lyden er glimrende, de lukker godt af for lyde (så du hverken generer eller bliver generet af dem omkring dig eller ). Der er en mikronfon med en "betjeningsknap" også, virker til iphone, android og tror også den virkede med min wp7. Og så kan de fås i ret mange farver
Mange tak for input. Det ærgelige ved Sennheiseren er at den ikke kan klappes sammen, men lydkvaliteten til prisen ser ud til at være svær at slå.
Har kigget lidt på Urbanears dog og de ser ud til at sidde "på ørerne" frem for at sidde udenover. Kan det passe? I så fald er det sådan noget der dræber mine ører langsomt under en normal arbejdsdag :)
Har kigget lidt på Urbanears dog og de ser ud til at sidde "på ørerne" frem for at sidde udenover. Kan det passe? I så fald er det sådan noget der dræber mine ører langsomt under en normal arbejdsdag :)
#6 jeg har brugt dem i timevis uden problemer, det er også normalt noget, jeg bøvler med, at det gør nas. Og de kan foldes sammen :)
Jeg går selv og overvejer om man skulle investere i sådan nogle her:
Creative Aurvana In-Ear 3 @ HardwareTest.dk
Creative Aurvana In-Ear 3 @ HardwareTest.dk
Hvis det skal være i top, ja så kommer vi nok heller ikke ude om Ultimate Ears TripleFi 10, men der virker sættet i #8 billige i forhold.
http://www.bigpicturebigsound.com/Ultimate-Ears-Tr...
http://www.bigpicturebigsound.com/Ultimate-Ears-Tr...
Hvis du ikke har noget imod at de er lidt store.
Så er denon begyndt at lave billige høretelefoner også.
Denon AH-D510
Denon AH-D1100
og til de små, så er Airjax ikke at forglemme.
Så er denon begyndt at lave billige høretelefoner også.
Denon AH-D510
Denon AH-D1100
og til de små, så er Airjax ikke at forglemme.
Hvis vi snakker audiofilt er det nok også en anden prisklasse såsom den her til $1500 eller derover. Men for dælen, min usle udviklerløn skal jo også lige kunne følge med uden jeg skal leve af pasta med pasta i en måned.
Havde heller ikke spottet Denons produkter. De har fået udmærkede anmeldelser ser det ud til.
Havde heller ikke spottet Denons produkter. De har fået udmærkede anmeldelser ser det ud til.
chewie (17) skrev:Enig. Og ud over den deprimerende pris skal man sikkert også ud og investere i en høretelefonforstærker, da almindelige portable apparater slet ikke kan udnytte lyden i sådan et par high-end hørefætre.
Ikke sandt, de denon jeg har, har så lav en impedans at jeg har kunne trække dem fra min iPhone. Faktisk kan de tilsluttet min Mac spille højere end inboard højtalere.. vel og mærket hvis jeg ligger dem ved siden af og skruer op.
Jeg har selv hovedtelefonerne MDR-ZX 700 fra Sony. Jeg købte dem for 800 kr på dustinhome, men de kan vidst fås for 600 kr på andre webshops.
Har skrevet lidt om dem i denne artikel
http://guide-nettet.dk/horetelefoner-hovedtelefone...
Hvis du er til god lyd - uden meget bas kan de varmt anbefales!
Held og lykke i din søgen
Har skrevet lidt om dem i denne artikel
http://guide-nettet.dk/horetelefoner-hovedtelefone...
Hvis du er til god lyd - uden meget bas kan de varmt anbefales!
Held og lykke i din søgen
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.