mboost-dp1

Logitech Wireless Gamepad F710

Gå til bund
Gravatar #1 - Manofsciencemanoffaith
20. feb. 2013 11:42
Jeg har nu endelig tænkt mig at anskaffe en controller til Windows til Trine og Need For Speed og lignende spil.

Er der nogle af jer der har prøvet en Logitech Wireless Gamepad F710? Er den god?

Hvad kan I ellers anbefale af trådløse controllere til windows (7)?
Gravatar #2 - Internet-Ekspert KopNudler
20. feb. 2013 11:51

Tror jeg ville vælge at bruge en Xbox controller, ved dog ikke om de trådløse virker til windåse.
Gravatar #3 - Thalion
20. feb. 2013 12:05
Du kan få en adapter så du kan bruge en xbox controller trådløst på PC.

http://www.microsoft.com/hardware/en-us/p/xbox-360...
Gravatar #4 - Manofsciencemanoffaith
20. feb. 2013 14:30
Hvad er forskellen på en "Microsoft Xbox 360 Wireless Controller" og en "Microsoft Xbox 360 Wireless Controller for Windows"?
Gravatar #5 - Internet-Ekspert KopNudler
20. feb. 2013 14:41
Uden at være sikker, vil mener jeg at den "Microsoft Xbox 360 Wireless Controller for Windows" kan kobles til din PC med USB, og "Microsoft Xbox 360 Wireless Controller" ikke kan. Hvorfor det er sådan kan jeg kun gætte mig til. Evt. er der en anden firmware/hardware i den til windows.
Gravatar #6 - Thalion
20. feb. 2013 16:57
Manofsciencemanoffaith (4) skrev:
Hvad er forskellen på en "Microsoft Xbox 360 Wireless Controller" og en "Microsoft Xbox 360 Wireless Controller for Windows"?

"Microsoft Xbox 360 Wireless Controller" er en standard xbox controller, mens "Microsoft Xbox 360 Wireless Controller for Windows" har en adapter med som gør den kan bruges trådløst.

Ingen af dem kan så vidt jeg husker sættes til med USB, dog hvis du køber en play and charge pack så skal den oplades via USB.
Gravatar #7 - Manofsciencemanoffaith
20. feb. 2013 17:45
Thalion (6) skrev:
Ingen af dem kan så vidt jeg husker sættes til med USB, dog hvis du køber en play and charge pack så skal den oplades via USB.

Hvad? Jeg troede alle game controllere brugte USB?
Gravatar #8 - Slettet Bruger [540220701]
20. feb. 2013 18:23
Manofsciencemanoffaith (7) skrev:
Jeg troede alle game controllere brugte USB?

kun til opladnng.

Jeg har sådan en Wireless adapter og den virker fortræffeligt. på W8 skal driverne bare udpeges så (og softwaren til controllerne hentes) så kører det.

For det ikke skal være løgn så har jeg én i overskud (adapter).

Var det noget?
Gravatar #9 - Manofsciencemanoffaith
20. feb. 2013 18:50
Men der må sgu da for helvede skulle proppes noget ind i computeren? Med USB?
Gravatar #10 - Slettet Bruger [540220701]
20. feb. 2013 20:53
Ja, recieveren sluttes til med USB..

Men altså, det jeg mente var at Wireless Xbox Controllere ikke bare kan sluttes til med den medfølgende USB ledning, da denne kun er til opladning.
Gravatar #11 - Woller
20. feb. 2013 22:01
Hvis ikke man of science, er interreseret i adapteren vil jeg gerne melde mig på banen ;-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login