mboost-dp1
nyt headset(trådløs)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Davsen, Jeg skal have nyt headset og det skal være trådløst. Har kigget lidt på: http://www.proshop.dk/Hovedtelefoner-headset/Logit...
og
http://www.proshop.dk/Hovedtelefoner-headset/Razer...
Headsetet skal gerne kunne kobles direkte til så vis den løber tør for strøm så kan du stadig bruge det og så skal det selvfølgelig have god lyd kvali. Jeg vil meget gerne høre om i har andre forslag eller har prøvet et af de headsets som jeg har linket til og har ingen max på prisen.
//csstener
og
http://www.proshop.dk/Hovedtelefoner-headset/Razer...
Headsetet skal gerne kunne kobles direkte til så vis den løber tør for strøm så kan du stadig bruge det og så skal det selvfølgelig have god lyd kvali. Jeg vil meget gerne høre om i har andre forslag eller har prøvet et af de headsets som jeg har linket til og har ingen max på prisen.
//csstener
man kan smide kabel i G930 vis den løber tør...ved bare ikke hvor godt det er. :-/
man kan smide kabel i G930 vis den løber tør...ved bare ikke hvor godt det er. :-/
(1) skrev:og så skal det selvfølgelig have god lyd kvali.
Nu er lydkvallitet jo ekstremt individuelt, så hvad du kalder god lyd, er ikke sikkert det samme som jeg mener er god lyd.
Prøv og fortæl os hvad du skal bruge det til? Skal du sidde mes headsettet på i timevis, så er komforten også vigtig at tænke på, desværre en ting mange ikke tænker over.
Og npr du siger headset, mener du så et headset med mikrofon, eller mener du blot et sæt trådløse ørebøffer?
Bachy (4) skrev:Nu er lydkvallitet jo ekstremt individuelt, så hvad du kalder god lyd, er ikke sikkert det samme som jeg mener er god lyd.
Prøv og fortæl os hvad du skal bruge det til? Skal du sidde mes headsettet på i timevis, så er komforten også vigtig at tænke på, desværre en ting mange ikke tænker over.
Og npr du siger headset, mener du så et headset med mikrofon, eller mener du blot et sæt trådløse ørebøffer?
Med mic.
og skal bruges til flere timers gaming eller bare musik i lang tid(høre temmelig meget musik når jeg jeg ikke gamer). dog ikke et krav men en god riggevide vil være dejlig så jeg ikke behøves at tage det af for eks. at gå på låkkum eller for at lave mad.
:-/ den mangler dog en mic. har haft kigget på den men dropped den pga manglende mic.
:-/ den mangler dog en mic. har haft kigget på den men dropped den pga manglende mic.
Siden der ikke er kommet serlig mange svar(tak til jer der har svaret) så vil jeg prøve og købe G930 og se om det er godt. Vis det ikke er så kender jeg en som gerne vil købe det ;-). Skal selv følgelig nok skrive her inde hvor godt jeg syndes det er.
okay har nu testet G930'er for en ½ dag og må sige at l kvalien er good samt de er dejlige at have på. Dog har jeg været nød til at skrue lidt need for bass'en da den begyndte at skrette ved nogle sange(som midt gamle headset godt kunne klare)´.
Mic'en er helt i top man kommer klart og tydeligt igennem og den er god til at noise cancel har holdt strøm i omkring 9 timer og den køre stadig. sår det er godt vis man ikke høre musik med meget bass. Desvære er det lige presis det jeg gør...så det bliver sku nok det andet. Nu skal jeg bare have solgt dette..
Edit: trode godt nok at man kom til at svede lidt med det på da jeg havde pakket G930 ud men må sige at jeg lset ikke har mærket noget til dette.
Mic'en er helt i top man kommer klart og tydeligt igennem og den er god til at noise cancel har holdt strøm i omkring 9 timer og den køre stadig. sår det er godt vis man ikke høre musik med meget bass. Desvære er det lige presis det jeg gør...så det bliver sku nok det andet. Nu skal jeg bare have solgt dette..
Edit: trode godt nok at man kom til at svede lidt med det på da jeg havde pakket G930 ud men må sige at jeg lset ikke har mærket noget til dette.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.