mboost-dp1

Popcorn Hour a400 vs Popbox v8

Gå til bund
Gravatar #1 - zorcerer
13. aug. 2013 19:16
Hejsa.

Jeg går lidt og overvejer om jeg skal invistere i enten en PCH a400 eller en Popbox V8.

Man spare nogle penge ved V8'eren, men er de ikke godt givet ud, hvis man vil have harddisk direkte i den frem for via usb?
Ellers kan de vel stort set det samme?

Hvad ville i selv vælge?
Måske noget helt andet?

:-)
Gravatar #2 - Guezz
13. aug. 2013 20:22
Havde selv kigget på en C300

men har lige sammenlignet dem og ville nok også gå efter en A400 hvis jeg skal have en nu.

A400 har også support for HD Audio samt HDMI 1.4

Gravatar #3 - freesoft
13. aug. 2013 20:55
zorcerer (1) skrev:
Hvad ville i selv vælge?

Kommer an på hvad du vil...

Jeg har WD TV Live til at se DVD ISO fra NAS og Netflix. Det er der ikke ret mange bokse der kan...
Gravatar #4 - zorcerer
14. aug. 2013 11:38
Hvad med mkv filer? :)
Klare den dem uden problemer?

Nu er jeg lige på vej på arbejde, så har ikke mulighed for at læse op på det lige nu, men kan man sætte en usb harddisk til og spille fra den?

Gravatar #5 - Trentors
14. aug. 2013 11:49
Har også WD TV Live. Det spiller ganske udmærket (og kan klare Netflix). Desuden understøtter den tunere og eksterne harddiske så den kan principelt optage også men ved ikke hvor godt det virker. Til gengæld understøtter den alle formater jeg endnu er stødt på.
Gravatar #6 - kinaholm
14. aug. 2013 11:53
jeg er også meget glad og tilfreds med min wdtv live, den mangler dog DTSHD MA lyd, men det er den eneste finger jeg lige kan sætte på den.. Spiller fint alle formater fra min NAS.
Gravatar #7 - zorcerer
14. aug. 2013 12:03
#5+6
Super, det lyder jo mere og mere som om det er sådan en jeg skal have i stedet for :)

Er lidt fedt når man kommer ind og er ret overbevist om man har fundet det man gerne vil have, men så bliver overbevist om der er noget bedre (og billigere :) )
Gravatar #8 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
15. aug. 2013 05:13
Pffh, jeg klarer mig fint med min JVC VHS-maskine! Den har både SCART og RCA og ShowView!

http://resources.jvc.com/Resources/00/00/20/56.JPG
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login