mboost-dp1
SSD til MacBook Pro primo 2011, valg?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Hej Newz
Det er ved at være mange år siden jeg rodede med computere, og troede egenlitlig stadig jeg havde "the touch", men nej.
Derfor vil jeg høre jeg hvilke SSD disk skal skal vælge til min MacBook Pro fra primo 2011.
Mit pladskrav er mindst ca. 350 gb, jeg foretrække anerkendte mærker og stabile diske.
Info om computer:
Primo 2011
CPU: 2,2 i7
Ram: 8 gb DDR3, 1333 MHz
Grafik, Intel HD Graphic 3000 (512 MB), og noget AMD udover (kan ikke lige huske)
Regner ikke med jeg skal betale mere end 2000 kr., er dog fleksibel.
Håber i kan hjælpe.
Kim
Det er ved at være mange år siden jeg rodede med computere, og troede egenlitlig stadig jeg havde "the touch", men nej.
Derfor vil jeg høre jeg hvilke SSD disk skal skal vælge til min MacBook Pro fra primo 2011.
Mit pladskrav er mindst ca. 350 gb, jeg foretrække anerkendte mærker og stabile diske.
Info om computer:
Primo 2011
CPU: 2,2 i7
Ram: 8 gb DDR3, 1333 MHz
Grafik, Intel HD Graphic 3000 (512 MB), og noget AMD udover (kan ikke lige huske)
Regner ikke med jeg skal betale mere end 2000 kr., er dog fleksibel.
Håber i kan hjælpe.
Kim
Det hedder ikke en SSD Disk, men blot SSD.
Jeg ville gå efter en Samsung PRO, dog er den lige over dit budget, men du kan jo følge mine to links og selv beslutte dig.
Samsung 512 GB 850PRO
Samsung512 500 GB 850EVO
Jeg ville gå efter en Samsung PRO, dog er den lige over dit budget, men du kan jo følge mine to links og selv beslutte dig.
Samsung 512 GB 850PRO
Samsung
Jeg ved ikke om det stadig er relevant, men da jeg købte en SSD til min bærbar, valgte jeg en PRO grundet en lille diskution herinde - der var nogle små performance fejl på EVO-modellerne dengang, men det er også en 3 år siden efterhånden. Om PRO'en er de ekstra 600 kr værd aner jeg ærlig talt ikke.
Jeg ved ikke om det stadig er relevant, men da jeg købte en SSD til min bærbar, valgte jeg en PRO grundet en lille diskution herinde - der var nogle små performance fejl på EVO-modellerne dengang, men det er også en 3 år siden efterhånden. Om PRO'en er de ekstra 600 kr værd aner jeg ærlig talt ikke.
#all TheWireCutter plejer at lave ret gode reviews. De anbefaler 850 EVO.
http://thewirecutter.com/reviews/best-ssds/
http://thewirecutter.com/reviews/best-ssds/
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.