mboost-dp1
Tastatur/mus-kombo-sæt
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
Mit elskede diNovo Media Desktop Laser(R) sæt er desværre ved at være godt og grundigt slidt, og jeg bliver snart nødt til at købe noget nyt.
Jeg har egentlig ret få krav til tastaturet;
1. Det skal være "pænt" (ikke noget med røde, grønne og andre blinkende lamper over det hele)
2. Man skal kunne skrue op og ned, mute og stoppe/starte musik på tastaturet
3. Num-pad er ikke nødvendigt
4. Skal være trådløst
Musen skal egentlig bare være trådløs og have knapper til tommelfingeren, så man kan gå frem og tilbage i browseren.
Har i nogle gode bud til fornuftige penge? Jeg foretrækker et samlet sæt, men har intet imod to forskellige, så længe de kan køre på samme modtager.
Jeg har egentlig ret få krav til tastaturet;
1. Det skal være "pænt" (ikke noget med røde, grønne og andre blinkende lamper over det hele)
2. Man skal kunne skrue op og ned, mute og stoppe/starte musik på tastaturet
3. Num-pad er ikke nødvendigt
4. Skal være trådløst
Musen skal egentlig bare være trådløs og have knapper til tommelfingeren, så man kan gå frem og tilbage i browseren.
Har i nogle gode bud til fornuftige penge? Jeg foretrækker et samlet sæt, men har intet imod to forskellige, så længe de kan køre på samme modtager.
http://www.logitech.com/en-us/mice-pointers/mice/m...
Hvis der ikke dukker en kombo op.
Hvis der ikke dukker en kombo op.
Hvis det skulle have interesse, så har jeg en 50% off voucher til Logitech.com.
Den er gældende i 5 dage endnu.
Fik den fordi jeg skrev dem til fordi mit 4 år gamle diNovo Edge keyboard's museknapper ikke virker rigtigt. Så de gav mig denne 50% rabatkode. Håbede lidt at de i stedet gav mig en DIY fix eller lign, for så meget har jeg altså ikke behov for at bruge et nyt keyboard.
Alternativt kan du jo selv skrive til Logitech Support for at høre hvilken replacement de kan anbefale. Det er næsten med sikkerhed at du får en rabatkode fra dem.
Den er gældende i 5 dage endnu.
Fik den fordi jeg skrev dem til fordi mit 4 år gamle diNovo Edge keyboard's museknapper ikke virker rigtigt. Så de gav mig denne 50% rabatkode. Håbede lidt at de i stedet gav mig en DIY fix eller lign, for så meget har jeg altså ikke behov for at bruge et nyt keyboard.
Alternativt kan du jo selv skrive til Logitech Support for at høre hvilken replacement de kan anbefale. Det er næsten med sikkerhed at du får en rabatkode fra dem.
Hvorfor sagde du ikke det for en måned siden? xD
Hvorfor sagde du ikke det for en måned siden? xD
Lyder spændende. Der kan jo ikke ske noget ved at prøve!
Et par gode bud. Men jeg forstår ikke, hvorfor alle keyboards skal være så "grimme" (edge ikke medregnet) :(
Mit nuværende ser sådan ud:
http://www.dvhardware.net/news/logitech_dinovo_med...
Og jeg vil egentlig gerne have noget, der er lige så "stilrent", så a sige.
Lyder spændende. Der kan jo ikke ske noget ved at prøve!
Et par gode bud. Men jeg forstår ikke, hvorfor alle keyboards skal være så "grimme" (edge ikke medregnet) :(
Mit nuværende ser sådan ud:
http://www.dvhardware.net/news/logitech_dinovo_med...
Og jeg vil egentlig gerne have noget, der er lige så "stilrent", så a sige.
Kender godt diNovo-serien, og har selv været tæt på at købe det ...
Men ja, mange trådløse keyboards er grimme - og mange af dem er designet til gamers (hvilket kun gør dem endnu grimmere!)
Dog har jeg selv et Logitech Illuminated Slim (med ledning)
Kender godt diNovo-serien, og har selv været tæt på at købe det ...
Men ja, mange trådløse keyboards er grimme - og mange af dem er designet til gamers (hvilket kun gør dem endnu grimmere!)
Dog har jeg selv et Logitech Illuminated Slim (med ledning)
1: Er den kompatibel med Windows?
2: Virker play/pause knapperne med Windows
3: Virker trackpad med Windows - og multi-touch? :D
Thoroughbreed (16) skrev:#15
1: Yup - funker som almindeligt BlåTand's keyboard.
2: No idea - jeg tror det virker med iTunes, men har ikke prøvet.
3: No idea. Tvivler MEGET på det.
Hånter (20) skrev:1: Yup - funker som almindeligt BlåTand's keyboard.
Æv ... Det vil sige at jeg bliver nødt til at give om ved 20k for en iMac hvis jeg vil have 2560x1400 (?) opløsning og trackpad?.. *suk*
Men - kan man bruge en BlåTand-receiver fra f.eks. en Logitech-mus? Min stationær har nemlig ikke BT
Thoroughbreed (21) skrev:Hånter (20) skrev:1: Yup - funker som almindeligt BlåTand's keyboard.
Æv ... Det vil sige at jeg bliver nødt til at give om ved 20k for en iMac hvis jeg vil have 2560x1400 (?) opløsning og trackpad?.. *suk*
Men - kan man bruge en BlåTand-receiver fra f.eks. en Logitech-mus? Min stationær har nemlig ikke BT
Tja, enten det eller en MBPr til 17,5K?
du kunne også vente og se, om Apple ikke kommer med noget Retina-iMac snarrest. Der florerer rygter om at der kommer nye iMac's til Apple's næste event. (Muligvis d. 11-12 september).
Jamen kære Morten ...
En MBPr er jo kun 15" ;)
Jeg vil nemlig ikke have en bærbar der er større ... Og købte jo min MBP i Januar :/
Men har heller ikke råd til en iMac lige pt, så må nøjes med min PC ...
En MBPr er jo kun 15" ;)
Jeg vil nemlig ikke have en bærbar der er større ... Og købte jo min MBP i Januar :/
Thoroughbreed (23) skrev:Jamen kære Morten ...
En MBPr er jo kun 15" ;)
Hehe... Javel - det nævner du så ikke i teksten, vel? ;)
Alternativet er jo at inverstere i et Cinema/Thunderbolt Display (igen, vent til efter næste Apple-event) - så har du en "alt-i-en". Det har jeg da ihvertfald tænkt mig :)
Så kan du jo også spare lidt op i mellemtiden ;)
Hvorfor mener du at jeg skal vente til efter næste event? Tænker du 27"r eller hur?
Dog kan jeg godt nøjes med 2560x1400 - eller 2560x1024 som min desktop har nu :D
Vil dog ikke købe en 27" Apple skærm kun til min MBP, den er ikke stærk nok, eller - ihvertfald ikke stærkere end min nuværende desktop :D
Dog kan jeg godt nøjes med 2560x1400 - eller 2560x1024 som min desktop har nu :D
Vil dog ikke købe en 27" Apple skærm kun til min MBP, den er ikke stærk nok, eller - ihvertfald ikke stærkere end min nuværende desktop :D
Ikke meget, og hvis det ikke kan køre i OSX, så gør jeg det slet ikke :p
Ikke meget, og hvis det ikke kan køre i OSX, så gør jeg det slet ikke :p
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.