mboost-dp1

Test af CPU.

Gå til bund
Gravatar #1 - Azuria
5. aug. 2011 15:41
Davs.
Jeg vil meget gerne have testet cpu'en fra min bærbare, for at se om den har overlevet.
Så var det jeg tænkte om nogen i det sønderjyske lå inde med en bærbar med rPGA-989 socket som jeg kan teste en i7 i.
Helt præcist denne CPU http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=6...

Hvorfor tester jeg den ikke bare selv tænker den kløgtige?
Min bærbare har desværre fået et par overfladiske ridser der påvirker dens ydeevne: http://imageshack.us/photo/my-images/827/284381212...
Gravatar #2 - meh
5. aug. 2011 15:56
Meget belejligt at der er en "Report abuse" under det billede :)
Gravatar #3 - makloka
5. aug. 2011 18:09
Nu skal jeg fortælle dig hvad du gør, først finder du en ged(LinguaIgnota og Terracide kan hjælpe dig med det). Når du har fundet geden går du en tur med den ud til den nærmest skov og sætter den fri, du har befriet en ged fra at blive seksuelt udnyttet. Efter du har sat geden fri finder du den først døde kat der stinker af ost, du lugter til den og går stiller rolig videre, når du er ca. 100 meter hen ad den gyde hvor du fandt katten vender du dig om for at se på den en sidste gang, men så ser du at en af dem du købte geden af, er igen med at bruge katten seksuelt. Du tænker WTF, men er ikke rigtig sikker på hvad du skal gøre og beslutter dig efter mange minutters overvejelse at går hjem, men før du når at tager 10 skridt ser du at ham der har gang i katten rejser sig op og siger med en meget dyb stemme "Jeg forpuler din anus" og begynder at løbe. Du løber alt hvad du kan, du kan ikke gå hjem da gedesælgeren ved hvor du bor. Du løber og løber indtil solen står op og tænker at du må være sluppet af med ham og beslutter dig for at se tilbage og ser at gedesælgeren rider på sin magiske gris mens han ordner den bag fra. Du beslutter dig for at blive ved med løbe indtil grisen bliver træt. Du forsætter og forsætter du mærker sveden dryppe ned, og fortyder at du glemte at tage underbukser på da du kan mærker dine ædeler dele ramme dine lår. Du kan hører at gedesælgeren råbe efter dig. Du løber og løber pludselig stopper du gedesælgeren kaster sig over dig, og slikker sig om munden og putter sin 3 cm lange penis i din anus men du skriger efter din mor. That how you do it.

/thread
Gravatar #4 - Azuria
6. aug. 2011 04:46
#3 Coooool.... Men hvis sådan en chance med Lingual eller Terra skulle byde sig, så ville man da nok være et skarn bare at stikke af?!
Gravatar #5 - MiniatureZeus
7. aug. 2011 20:24
Hvad er der sket med din bærbar?
Gravatar #6 - kasperd
7. aug. 2011 20:34
Azuria (1) skrev:
Jeg vil meget gerne have testet cpu'en fra min bærbare, for at se om den har overlevet.
Hvad får dig til at tro at den har overlevet? Og hvad kan man egentlig bruge CPUen fra sådan en bærbar til? Min første tanke ville være om disken havde overlevet.

makloka (3) skrev:
Nu skal jeg fortælle dig hvad du gør
Personer der har ratet det indlæg som interessant må fejle noget.
Gravatar #7 - makloka
7. aug. 2011 20:37
kasperd (6) skrev:
Personer der har ratet det indlæg som interessant må fejle noget.

Til mit forsvar var jeg fuld
Gravatar #8 - Daniel-Dane
7. aug. 2011 20:40
makloka (7) skrev:
Til mit forsvar var jeg fuld af lort

FYP.

hilsen Poul
Gravatar #9 - kasperd
7. aug. 2011 20:40
makloka (7) skrev:
Til mit forsvar var jeg fuld
Et er at man kan finde på at skrive sådan et indlæg i beruset tilstand. Men hvilken kombination af euforiserende midler kan få en person til at rate det som interessant?
Gravatar #10 - makloka
7. aug. 2011 20:42
Daniel-Dane (8) skrev:
FYP.

hilsen Poul

poul? hedder du ikke daniel?
Gravatar #11 - Slettet Bruger [1942855824]
7. aug. 2011 20:47

Nej, nej han gør ikke.
Daniel er ikke 'hip' nok, så han følte sig ikke tilpas når han er til techno-fester med hans techno-bajere. Så han skiftede navn til noget mere passende... Poul.
Gravatar #12 - Daniel-Dane
7. aug. 2011 21:02
Pfft. Techno er kedeligt til en ravefest.
Gravatar #13 - vandfarve
7. aug. 2011 22:12
kasperd (9) skrev:
Et er at man kan finde på at skrive sådan et indlæg i beruset tilstand. Men hvilken kombination af euforiserende midler kan få en person til at rate det som interessant?

Kasperd joker aldrig. Newz.dk er serious business.
Gravatar #14 - Azuria
8. aug. 2011 06:54
#5 Faldet af taget på en bil og efterfølgende kørt over et par gange.

#6 Det kunne være meget rart, for så kunne man købe en bærbar med en mindre cpu, og så opgradere, da cpuen jo ikke ligefrem er gratis ;)
Gravatar #15 - drbravo
8. aug. 2011 07:00
Så du leder efter én der vil låne sin relativt nye bærbare ud til en parson som har smadret sin egen bærbare fuldstændigt til ukendelighed.. Med formålet at denne person kan skille den ad?

Lad mig tænke.... Hmmm... Tror ikke umiddelbart jeg har lyst.
Gravatar #16 - Azuria
8. aug. 2011 07:24
#15 Of course it sounds stupid, when you say it like that. :p
Men pretty much, jeg har selv rigeligt ninja skills til at skille en bærbar ad og samle igen uden probs.
Lidt det jeg lever af, firmaet har bare ikke så nye maskiner.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login