mboost-dp1
trådløs router til cybercity
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Hardware
hejsa, jeg har lige fået cybercity, og jeg vil gerne have en trådløs router, men det går simpelthen imod min natur at give 56 kr om måneden for at "leje" en router af dem. kan man købe en router selv og sætte til, og hvad skal den understøtte.
jeg har en linksys wrt54g som jeg har prøvet at sætte bagefter den router jeg har nu, men den mister hele tiden sin ip fra cybercitys router. sikkert en fejl 40, men jeg ville også helst undgå at skulle have 2 routere sat til. kan man bruge min wrt54g isteden for den cybercity bruger?
jeg har en linksys wrt54g som jeg har prøvet at sætte bagefter den router jeg har nu, men den mister hele tiden sin ip fra cybercitys router. sikkert en fejl 40, men jeg ville også helst undgå at skulle have 2 routere sat til. kan man bruge min wrt54g isteden for den cybercity bruger?
Du kan vel bruge den udelukkende hvis den har en RJ11 indgang og understøtter pppoe.
Men altså, jeg har en wifi router under min standard router fra cc og den mister nu ingen IP :P
Men altså, jeg har en wifi router under min standard router fra cc og den mister nu ingen IP :P
den har kun rj45 indgang, men jeg tænkte om man kunne lave noget hovsa hovsa med stikkene... Den understøtter pppoe.
kunne også være jeg bare skulle nulstille min linksys, så burde det jo nok virke.
kunne også være jeg bare skulle nulstille min linksys, så burde det jo nok virke.
du kan købe et løst ADSL modem og sætte til mellem ADSL linje og din WRT54G router.
Den router CC har leveret dig PT er jo både router og modem, og derfor er det problematisk at have endnu en router på..
Alternativt kan du sætte din WRT54G router til bare at køre som switch/access point, så routeren fra CC stadig varetager sin sædvanlige opgave
Den router CC har leveret dig PT er jo både router og modem, og derfor er det problematisk at have endnu en router på..
Alternativt kan du sætte din WRT54G router til bare at køre som switch/access point, så routeren fra CC stadig varetager sin sædvanlige opgave
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.