mboost-dp1
Hardcore Joomla-folk
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Jobs
Jeg kender en gut, der mener at han mangler en hardcore Joomla mand (eller kvinde). Jeg har kun kendt ham i relativt kort tid, men han fremstår som en fornuftig, civiliseret, og troværdig mand, hvilket også er grunden til at jeg poster hans spørgsmål her:
Hej Flemming. Kender du nogle hardcore Joombla-folk der er frisk på en opgave med et budget ca. kr. 15.000?Jeg kan formidle kontakten, hvis i sender mig jeres navn og email og/eller mobil nummer.
Nu har jeg flere gange forsøgt at få ham til at lave en beskrivelse af projektet, og jeg har endnu ikke modtaget det. Han er åbenbart ikke seriøs nok... Det beklager jeg...!
Tjoo, men kun at han gerne vil se noget folk har lavet tidligere. Og så lover han at få skrevet et par linjer om hans forventninger. Med andre ord, ikke noget brugbart, jeg havde i hvert fald forventet bedre fra ham, ud fra mit hidtidige kendskab til ham.
Nix, stadig ikke. Sgu ikke synderligt seriøst, og jeg havde forventet en del mere fra ham...
Og hvad kan man lære af det? Gør ikke nogen en tjeneste, før alt er på plads...
Nix, stadig ikke. Sgu ikke synderligt seriøst, og jeg havde forventet en del mere fra ham...
Og hvad kan man lære af det? Gør ikke nogen en tjeneste, før alt er på plads...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.