mboost-dp1
danishbit invite søges :)!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg handler ikke med følgende:
Folk der ikke starter med stort bogstav i begyndelsen af en sætning.
Folk der virker mistænksomme
Folk der skriver "intra"
DER ER JO FOR FANDEN IKKE NOGET A I INTERESSERET VEL?
Also, nej.
Folk der ikke starter med stort bogstav i begyndelsen af en sætning.
Folk der virker mistænksomme
Folk der skriver "intra"
DER ER JO FOR FANDEN IKKE NOGET A I INTERESSERET VEL?
Also, nej.
Ajukrezi (18) skrev:hmm true, false. sååå 2?
Nej, det er en qubit som er både Ja OG Nej.. på samme tid
Ajukrezi (27) skrev:hvor var den tråd med ham der skrev han havde så mange han ikke vidste hvad han skulle gøre med dem.
Tråden havde godt nok et underligt navn, ahh well du finder det nok.
Ah ja det var ham der også solgte id papirer og den slags
Ronson ⅍ (21) skrev:Hånter har netop fået flere invites. Det er først til mølle så det gælder om at være hurtig!
I skal blot trykke her, søg efter Hånter og tryk tilføj.
Send gerne 2 beskeder så svarer han hurtigere.
#29 prøv at læse tråden igennem, og især hvis du følger dette indlæg får du svar på tiltale.
Og grundet jeg ikke tror du læser noget igennem med en smule kritik skærer jeg det lige ud i PAP for dig..... NEJ DET ER IKKE
Ajukrezi (30) skrev:Ronson ⅍ (21) skrev:Hånter har netop fået flere invites. Det er først til mølle så det gælder om at være hurtig!
#29 prøv at læse tråden igennem, og især hvis du følger dette indlæg får du svar på tiltale.
Og grundet jeg ikke tror du læser noget igennem med en smule kritik skærer jeg det lige ud i PAP for dig..... NEJ DET ER IKKE
Det havde da været mere underholdende hvis han havde sendt private beskeder til Hånter :-)
og endnu mere hvis de tude beskeder så blev skrevet i denne tråd :-)
CBM (31) skrev:Ajukrezi (30) skrev:Ronson ⅍ (21) skrev:Hånter har netop fået flere invites. Det er først til mølle så det gælder om at være hurtig!
Det havde da været mere underholdende hvis han havde sendt private beskeder til Hånter :-)
jeg overvejede kraftigt ikke at sætte det med i men syntes næsten det var synd for Hånter...... næsten
Ajukrezi (32) skrev:CBM (31) skrev:Ajukrezi (30) skrev:Ronson ⅍ (21) skrev:Hånter har netop fået flere invites. Det er først til mølle så det gælder om at være hurtig!
jeg overvejede kraftigt ikke at sætte det med i men syntes næsten det var synd for Hånter...... næsten
LOL :-)
Ja ok, han har det hårdt nok i forvejen når jeg af og til prikker til ham ;-)
Ronson ⅍ (21) skrev:Hånter har netop fået flere invites. Det er først til mølle så det gælder om at være hurtig!
Hvor mange var det han havde endnu af dem? han havde så åndsvagt mange man skulle tro han havde solgt sin krop for dem.
CBM det må du da have en ide om?
Ajukrezi (34) skrev:Ronson ⅍ (21) skrev:Hånter har netop fået flere invites. Det er først til mølle så det gælder om at være hurtig!
Hvor mange var det han havde endnu af dem? han havde så åndsvagt mange man skulle tro han havde solgt sin krop for dem.
CBM det må du da have en ide om?
Javist... Men han vil have betaling (og ja, han er skaldet og har en speciel tøjsmag som du kan se på billedet)...
de har kunnet fås ved thinkgeek på et tidspunkt... men ikke mere
han samler på dem... han bruger dem til at blære sig når han skal vise powerpoint slides
Ajukrezi (38) skrev:Ej hvorfor slette det, den her tråd er altid god spas.
han har også kun oprettet en bruger for at få skrive det post :D
Måske vi er heldige at der også kommer nogle der vil sælge wow accounts igen ... LOL
CBM (39) skrev:Ajukrezi (38) skrev:Ej hvorfor slette det, den her tråd er altid god spas.
Måske vi er heldige at der også kommer nogle der vil sælge wow accounts igen ... LOL
AHH ja nu udkommer classic wow jo så skal der nok ryge accounts igennem igen :D
Ajukrezi (40) skrev:CBM (39) skrev:Ajukrezi (38) skrev:Ej hvorfor slette det, den her tråd er altid god spas.
AHH ja nu udkommer classic wow jo så skal der nok ryge accounts igennem igen :D
Jeps :) newz.dk er åbenbart Nr 1 på det "marked" :)
Jeg vil gerne på forhånd sælge nogle WoW Classic chars - alle level 99 - kan leveres med fulde sæt.
PREORDER NOW!
PREORDER NOW!
PHP-Ekspert Thoroughbreed (42) skrev:Jeg vil gerne på forhånd sælge nogle WoW Classic chars - alle level 99 - kan leveres med fulde sæt.
PREORDER NOW!
århwauw, er de med epic gear og epic lyserøde flyvende enhjørninger? :o)
Åhh det spreder sig som en steppebrand.
først wow classic konto nu endnu en DB invite.
sjovt folk ikke læser hele tråden.
men hey jeg kan godt invitere dig til en DB..
har du noget Kepware eller OPC du kan lægge på så du kan få read/write adgang til DBen.. og hvad skal der være i den? bits, byte,words ? er en cp1512 hurtig nok til at opdatere på det?
først wow classic konto nu endnu en DB invite.
sjovt folk ikke læser hele tråden.
men hey jeg kan godt invitere dig til en DB..
har du noget Kepware eller OPC du kan lægge på så du kan få read/write adgang til DBen.. og hvad skal der være i den? bits, byte,words ? er en cp1512 hurtig nok til at opdatere på det?
#49 Sad lidt og grinte lidt for mig selv da jeg læste han har skrevet til dig.
og så 2 gange. du ved når man tigger han man ikke tid til at læse tråden, det er der jo ingen grund til..
Jeg er dog stadig imponeret over du har 100 invites liggende men bare bliver ved med at samle..
og så 2 gange. du ved når man tigger han man ikke tid til at læse tråden, det er der jo ingen grund til..
Jeg er dog stadig imponeret over du har 100 invites liggende men bare bliver ved med at samle..
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.