mboost-dp1
king of det road
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
hej her inde. for mange år siden spillet jeg tit et spil der hedder king of the road men det er bleven væk for mig så vil høre om der måske skule hver en er har det til af ligge jeg kan købe det a, eller ved hvor jeg han finde/købe det på nettet
Har du prøvet dette?
Ellers kan du downloade det her - husk og råb "Yarrr! Walk the plank!" når du trykker download ^_^
Ellers kan du downloade det her - husk og råb "Yarrr! Walk the plank!" når du trykker download ^_^
Hej Stub-jensen
Ovenstående link henviser til en youtube video. Denne youtube video guider dig igennem det at downloade og konfigurer en BitTorrent-klient, således at du kan downloade spillet.
Når du har downloadet spillet får du brug for at kunne "mounte" dit spil, til dette kan du bruge følgende video som guide:
Håber det kan hjælpe dig. Dejligt spil! :)
Hvis du er i tvivl om noget så kan du jo bare skrive.
Ovenstående link henviser til en youtube video. Denne youtube video guider dig igennem det at downloade og konfigurer en BitTorrent-klient, således at du kan downloade spillet.
Når du har downloadet spillet får du brug for at kunne "mounte" dit spil, til dette kan du bruge følgende video som guide:
Håber det kan hjælpe dig. Dejligt spil! :)
Hvis du er i tvivl om noget så kan du jo bare skrive.
Aha. Jeg kan anbefale klienten uTorrent - (www.utorrent.com)
Når du har hentet det program, så følger du linket i #2 - du skal IKKE trykke "Download" men lige neden under, altså på "Get this torrent" (se billede)
http://peecee.dk/uploads/052013/image15_big_thumb....
Ninja :P
Når du har hentet det program, så følger du linket i #2 - du skal IKKE trykke "Download" men lige neden under, altså på "Get this torrent" (se billede)
http://peecee.dk/uploads/052013/image15_big_thumb....
Ninja :P
@ #7
Der er en myre der får ondt i røven nu. Men det hedder µ-torrent.... (My-Torrent (µ = AltGr+M))...
Og med det sagt. Så er det også min anbefaling herfra...
Specielt komboen µ-torrent+DigitalHive+RSS Feed er geni-fucking-alt...!
Der er en myre der får ondt i røven nu. Men det hedder µ-torrent.... (My-Torrent (µ = AltGr+M))...
Og med det sagt. Så er det også min anbefaling herfra...
Specielt komboen µ-torrent+DigitalHive+RSS Feed er geni-fucking-alt...!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.