mboost-dp1
+1 Funktion på newzmedia siderne ?! !!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
I forbindelse med at jeg tidligere i dag læste en artikel omkring TDC's kommende mulighed for Voice HD brændte jeg lidt for at kunne "+1'e" uden at skulle skrive en masse - men da den mulighed ikke var der valgte jeg i stedet at skrive således i kommentarfeltet....
.... og der efter først dele det med mine cirkler! Men jeg kan se der er nogle der mener den slags er irrelevant og andre der mener det er interessant og jeg kan naturligvis støtte op om begge "vurderinger" men bliver alligevel lidt harm over at se at man kan tweet, like, in og en masse andet - men man kan ikke +1'e !!!!!!!
- - - - - - - - - - - - - -
Derfor har jeg nu valgt at løfte det til Forummet og forhåbentligt, når folk at +1'ed tråden (bare ved at skrive det i kommentarfeltet), høre fra en udvikler eller administrator/owner af newzmedia at det snart kommer så man kan dele det nemt med sine cirkler - for det ved jeg jo at de allerede bliver, så hvorfor ikke gøre det nemt :)
OBS:
NEJ, den google mulighed der er, er IKKE det samme !
AmbY (1) skrev:+1
.... og der efter først dele det med mine cirkler! Men jeg kan se der er nogle der mener den slags er irrelevant og andre der mener det er interessant og jeg kan naturligvis støtte op om begge "vurderinger" men bliver alligevel lidt harm over at se at man kan tweet, like, in og en masse andet - men man kan ikke +1'e !!!!!!!
Derfor har jeg nu valgt at løfte det til Forummet og forhåbentligt, når folk at +1'ed tråden (bare ved at skrive det i kommentarfeltet), høre fra en udvikler eller administrator/owner af newzmedia at det snart kommer så man kan dele det nemt med sine cirkler - for det ved jeg jo at de allerede bliver, så hvorfor ikke gøre det nemt :)
OBS:
NEJ, den google mulighed der er, er IKKE det samme !
AmbY (1) skrev:høre fra en udvikler eller administrator/owner af newzmedia at det snart kommer
Jeg kan forstå, at du er ny her på siden - så velkommen til.
Hånter (2) skrev:+1 er en Facebook-fettich!
Der er vel ikke grund til at tilkendegive din mening, medmindre du har noget at sige om emnet? :)
Eller måske kommentere det med: "Kæft det glæder jeg mig til!"?
Sikke da noget sludder, LIKE er en facebook-fettich, +1 er en google+ fettich ;) men ellers tak for forsøget på at forklare mig det :D
Windcape (3) skrev:Jeg har ikke besøgt forsiden siden der kom Facebook og Twitter knapper på.
Den fryser jo stadigvæk i flere sekunder.
WHAT ? Hvad mener du med at forsiden fryser ?? Hvis det er newz-siden så forstår jeg dig ikke den er der "med det samme" ved mig.. ..ifg. chrome er siden loaded på 0,918 sekund (givet JA at det er langsomt - men det kunne NEMT blive værre)
LinguaIgnota (4) skrev:Jeg kan forstå, at du er ny her på siden - så velkommen til.
Har kun latter tilovers for folk som dig ! Utroligt hvordan du mener du skal kunne promovere dig selv i lyset af andre !
(Hvis du er i tvivl om hvad jeg mener så er Topic "mit lys" og dit indlæg "din promovering"...
LinguaIgnota (4) skrev:Jeg kan forstå, at du er ny her på siden - så velkommen til.
Jeg kunne heller ikke finde ham på
Jeg synes også at det ville være rart med en +1 knap så jeg kunne smide ting på min Google+.
LinguaIgnota (4) skrev:AmbY (1) skrev:
høre fra en udvikler eller administrator/owner af newzmedia at det snart kommer
Jeg kan forstå, at du er ny her på siden - så velkommen til.
AmbY (8) skrev:Har kun latter tilovers for folk som dig ! Utroligt hvordan du mener du skal kunne promovere dig selv i lyset af andre !
Vores kære onkel forsøger at forklare dig, at du ikke skal regne med at 'hmn' (newz.dk's koder) vil foretage sig noget, han ganske enkelt "ikke har tid" til newz.dk. :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.