mboost-dp1
Åbn links i nyt vindue
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
Virker ikke altid.
Oftest bliver links åbnet i et nyt vindue, men tre gange de sidste par dage er det ikke sket, og det er ret træls at skulle finde tilbage til hvor man var.
Firefox 4 beta 4
Oftest bliver links åbnet i et nyt vindue, men tre gange de sidste par dage er det ikke sket, og det er ret træls at skulle finde tilbage til hvor man var.
Firefox 4 beta 4
shift-click hvis du virkelig ønsker det i et nyt seperat vindue.
shift-click hvis du virkelig ønsker det i et nyt seperat vindue.
Hvad med bare at indse at det er år 2010, og at tabs er det alle bruger, i stedet for at brokke sig over at newz.dk har forsøgt at give jer en tidstunnel tilbage til 1990'erne.
Jeg mener selvfølgelig ny fane, når jeg skrev nyt vindue og jeg er ret sikker på at det er det samme OP mener.
Jeg mener selvfølgelig ny fane, når jeg skrev nyt vindue og jeg er ret sikker på at det er det samme OP mener.
Jakob Jakobsen (6) skrev:Jeg mener selvfølgelig ny fane, når jeg skrev nyt vindue og jeg er ret sikker på at det er det samme OP mener.
Nemlig (yay for tabs :D)
Så vidt jeg ved er det depreciated at tvinge vinduer til at åbne i et nyt vindue, man bør derimod lade brugeren vælge selv.
trylleklovn (9) skrev:Så vidt jeg ved er det depreciated at tvinge vinduer til at åbne i et nyt vindue, man bør derimod lade brugeren vælge selv.
Det gør jeg også, men det er bare ikke altid det virker...
XorpiZ (11) skrev:Så problemet er, at din browser ikke åbner links i en ny tab, selvom du beder den om det?
Jeg har i indstillinger på newz.dk sat den til at åbne links i et nyt vindue (=tab), men det er ikke altid den gør det.
Jeg har lidt samme problem (uden indstillingen som pewbe taler om, så måske er det ikke helt det samme). Hvis jeg holder ctrl nede for at åbne i nyt tab, sker det sommetider at den bare åbner i samme tab.
Failbrowsere (som IE og Chrome) tillader siden at override brugerens ønske om at åbne noget i en ny fane, og dog. Mellemklik og ctrl+m1 kan overrides, men højreklik->"åbn i ny fane" kan ikke.
On topic:
Jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke kender til problemet, da jeg altid mellemklikker, hvis det skal være i en ny fane (hvilket det næsten altid skal).
Failbrowsere (som IE og Chrome) tillader siden at override brugerens ønske om at åbne noget i en ny fane, og dog. Mellemklik og ctrl+m1 kan overrides, men højreklik->"åbn i ny fane" kan ikke.
On topic:
Jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke kender til problemet, da jeg altid mellemklikker, hvis det skal være i en ny fane (hvilket det næsten altid skal).
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.