mboost-dp1
Æren omkring indlæg til newz.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
Hejsa, jeg vil hører lidt omkring hvem som får "æren" af at indesende nyheder her på newz, det er fordi jeg skrev videre på nyheden omkring det kødedende ur, og kun overskriften var sendt ind. Men jeg opdagede at jeg ikke havde fået "æren" for den, altså ud over mit navn blev nævt øverst i artiklen.
Men hvorfor ikke lave så fx. der også kommer til at stå inde på min profil at jeg assisterede eller noget i den stil så begge få "æren".
Håber i forstår hvad jeg mener og at det ikke skal læses om brok, men bare som et spørgsmål eller et forslag.
Hvad synes I?
Hilsen Emil
Men hvorfor ikke lave så fx. der også kommer til at stå inde på min profil at jeg assisterede eller noget i den stil så begge få "æren".
Håber i forstår hvad jeg mener og at det ikke skal læses om brok, men bare som et spørgsmål eller et forslag.
Hvad synes I?
Hilsen Emil
#1 > Der står da øverst i nyheden, at du har skrevet den. Derudover står den (som #2 også påpeger) også i din profil, samtidig med at den også står i Tanghaars profil, eftersom han indsendte den uskrevne nyhed. Så I har begge fået "æren" for den i jeres profiler.
Så jeg forstår ikke lige helt forslaget. Hvad mere kan vi gøre ;D ?
Så jeg forstår ikke lige helt forslaget. Hvad mere kan vi gøre ;D ?
mandalae (6) skrev:#5,
Det bliver vist kun ændret en gang om dagen, så det skulle gerne se anderledes ud i morgen :)
Enten det eller også er der en fejl der skal rettes, men det må vi kigge på i morgen. Gider du ikke skrive herinde hvis der stadig står 0? :)
Det må jo så næsten være en fejl, da nyheden om det kødædende ur er fra d. 12. juli.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.