mboost-dp1

Æren omkring indlæg til newz.

Gå til bund
Gravatar #1 - Emilsen
26. jul. 2009 09:58
Hejsa, jeg vil hører lidt omkring hvem som får "æren" af at indesende nyheder her på newz, det er fordi jeg skrev videre på nyheden omkring det kødedende ur, og kun overskriften var sendt ind. Men jeg opdagede at jeg ikke havde fået "æren" for den, altså ud over mit navn blev nævt øverst i artiklen.

Men hvorfor ikke lave så fx. der også kommer til at stå inde på min profil at jeg assisterede eller noget i den stil så begge få "æren".

Håber i forstår hvad jeg mener og at det ikke skal læses om brok, men bare som et spørgsmål eller et forslag.

Hvad synes I?

Hilsen Emil
Gravatar #2 - Sobuno
26. jul. 2009 10:10
Nyheden om det kødædende ur står da nævnt under Indsendte nyheder i din profil?
Gravatar #3 - Mandalae
26. jul. 2009 10:26
#1,

Der står i nyheden at den er skrevet af dig og den er at finde under din profil som #2 siger.

Der er vel ikke meget mere ære at få? :)
Gravatar #4 - Emil
26. jul. 2009 10:27
#1 > Der står da øverst i nyheden, at du har skrevet den. Derudover står den (som #2 også påpeger) også i din profil, samtidig med at den også står i Tanghaars profil, eftersom han indsendte den uskrevne nyhed. Så I har begge fået "æren" for den i jeres profiler.

Så jeg forstår ikke lige helt forslaget. Hvad mere kan vi gøre ;D ?
Gravatar #5 - Emilsen
26. jul. 2009 10:29
Hehe, tja, det er vist rigtigt ;)

Så kun dette nemlig:
Statistik
Første nyhed:

-
Seneste nyhed:

-
Nyheder i alt:

0

hehe, men tak for den hurtige hjælp (:

Go' ferie ;p
Gravatar #6 - Mandalae
26. jul. 2009 11:02
#5,

Det bliver vist kun ændret en gang om dagen, så det skulle gerne se anderledes ud i morgen :)

Enten det eller også er der en fejl der skal rettes, men det må vi kigge på i morgen. Gider du ikke skrive herinde hvis der stadig står 0? :)
Gravatar #7 - Sobuno
26. jul. 2009 11:14
mandalae (6) skrev:
#5,

Det bliver vist kun ændret en gang om dagen, så det skulle gerne se anderledes ud i morgen :)

Enten det eller også er der en fejl der skal rettes, men det må vi kigge på i morgen. Gider du ikke skrive herinde hvis der stadig står 0? :)

Det må jo så næsten være en fejl, da nyheden om det kødædende ur er fra d. 12. juli.
Gravatar #8 - Mandalae
26. jul. 2009 11:19
#7,

Good point :p - Jeg ser lige på det :)
Gravatar #9 - Mandalae
26. jul. 2009 11:28
Det er fixet nu :)

Nu tæller den både hvis man har indsendt nyheden og hvis man har skrevet den :)
Gravatar #10 - gnаrfsan
26. jul. 2009 12:43
Emil (4) skrev:
Hvad mere kan vi gøre ;D ?

Afholde en fest for vedkommende, f.eks....
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login