mboost-dp1
auto-fucking-login !
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
hvorfor helvede skal jeg trykke på "login" hver gang jeg besøger Newz.dk ???
I Har mit login via cookies - så log dog ind med det !!!
ARGH !!!
ellers bliver jeg jo nødt til at lave et greasemonkey script - bare fordi i er nogle hundehoveder !!!
FFS !
I Har mit login via cookies - så log dog ind med det !!!
ARGH !!!
ellers bliver jeg jo nødt til at lave et greasemonkey script - bare fordi i er nogle hundehoveder !!!
FFS !
#6: Så vidt jeg kan se, så er dette også tilfælde for newz.dk's cookies. Lukker jeg browseren og starter igen, så skal jeg logge ind igen. Det synes jeg nu mere om. :o
#7: Jeg har ikke lavet noget specielt, så cookies slettes ikke automatisk. :-)
Mine pr0n sites er i øvrigt NONE OF YOUR FOOKIN BUSINESS.
#7: Jeg har ikke lavet noget specielt, så cookies slettes ikke automatisk. :-)
Mine pr0n sites er i øvrigt NONE OF YOUR FOOKIN BUSINESS.
Jeg skulle lige til at oprette en ny tråd om det samme.
Så vidt jeg oplever bliver jeg logget ud hver gang jeg går ind på newz.dk fra en ny IP adresse (eller en anden end den jeg sidst var logget ind med).
Når det sker og jeg er logget ud igen skal jeg logge ind to gange før jeg bliver logget korrekt ind. Browseren husker mit username og password, men jeg skal klikke på Log ind to gange.
Jeg bruger Husk mig hver gang.
Jeg er i øvrigt lige så frustreret over det som OP :)
Så vidt jeg oplever bliver jeg logget ud hver gang jeg går ind på newz.dk fra en ny IP adresse (eller en anden end den jeg sidst var logget ind med).
Når det sker og jeg er logget ud igen skal jeg logge ind to gange før jeg bliver logget korrekt ind. Browseren husker mit username og password, men jeg skal klikke på Log ind to gange.
milandt (14) skrev:Jeg skulle lige til at oprette en ny tråd om det samme.
Weird. Når jeg får kommer på internettet på en ny access point skal jeg klikke på log in. Når jeg så kommer hjem skal jeg ikke trykke på login. Når jeg så kommer til den gamle "nye" behøver jeg ikke at trykke login igen.
Som medlem af newz.dk-crewet kan jeg bekræfte, at jeg også oplever problemet. Jeg må dog henstille til lige at vi alle sammen lige klapper hesten en ekstra gang, da mandaela er på skiferie i denne uge, så han kommer nok ikke lige online for at rette en ikke-kritisk fejl.
#23:
Nope, jeg kan kun citere mig selv:
http://blog-dyn.tv2.dk/ateo/entry59772.html
Nope, jeg kan kun citere mig selv:
http://blog-dyn.tv2.dk/ateo/entry59772.html
”Fremskridtes stige”
Denne skrøne sætter mennesket på toppen af evolutionens ”stige”.
Som om at mennesket er det ypperste skaberværk.
Denne antagelser er forkert og jeg slår også kraftigt til denne antagelse i min blogger:
“Er mennesket unikt(skaberværk)?“
( http://blog.tv2.dk/ateo/entry57498.html )
Denne myte sammenligner evolution med en stige, hvor mennesket står på det øverste trin og kigger ned på de mere primitive arter.
Hvis folk vil se denne myte pile fra hinanden er den blog jeg lige linkede til et godt sted at starte.
Og din blog er et godt eksempel på, hvorfor de fleste blogs er noget indholdsløst vrøvl skrevet af folk som godt kan lide at tro at de kan skrive.
Den midterste trediedel af bloggen (og det er nok den du henviser til) konkluderer at mennesket ikke er "toppen af evolution". Men da du ikke definerer hvad "toppen af evolution" egentligt betyder, så er det meget svært at tage din konklusion alvorligt.
Og din blog er et godt eksempel på, hvorfor de fleste blogs er noget indholdsløst vrøvl skrevet af folk som godt kan lide at tro at de kan skrive.
Den midterste trediedel af bloggen (og det er nok den du henviser til) konkluderer at mennesket ikke er "toppen af evolution". Men da du ikke definerer hvad "toppen af evolution" egentligt betyder, så er det meget svært at tage din konklusion alvorligt.
Selvfølgelig er mennesket ikke toppen af evulotion. Vi er bare en art blandt mange der er udviklet parallelt, endda en art der ikke er særlig gammel.
Det eneste der gør os specielle er vores hjerne der er den bedst udviklede af alle arter. Uden den, er vi ikke anderledes end mange andre arter.
Det eneste der gør os specielle er vores hjerne der er den bedst udviklede af alle arter. Uden den, er vi ikke anderledes end mange andre arter.
The Hitchhiker's Guide to the Galaxy skrev:For instance, on the planet Earth, man had always assumed that he was more intelligent than dolphins because he had achieved so much - the wheel, New York, wars and so on - whilst all the dolphins had ever done was muck about in the water having a good time. But conversely, the dolphins had always believed that they were far more intelligent than man - for precisely the same reasons.
For lige at holde tråden OT.
Jeg har heller ingen problemer med at forblive logget ind, både hjemme på min egen computer, kærestens computer i både IE og Firefox og på arbejdscomputeren.
Har kun en gang oplevet problemer og det var da vi opgradere til ny IE på arbejdet. Det kan man jo ikke helt fortænke newz-crewet i ikke at kunne fikse.
Jeg har heller ingen problemer med at forblive logget ind, både hjemme på min egen computer, kærestens computer i både IE og Firefox og på arbejdscomputeren.
Har kun en gang oplevet problemer og det var da vi opgradere til ny IE på arbejdet. Det kan man jo ikke helt fortænke newz-crewet i ikke at kunne fikse.
Hey folkens,
Det lader til problemet stadig er der, grunden til nogen ikke oplever det vil jeg tillade mig at tilskrive at de har fast IP, hvis man ikke skifter IP virker "husk mig" helt fint.
Jeg skal se om jeg kan finde lidt tid til at kigge nærmere på hvad problemet er, men jeg vil helst ikke love noget på nuværende tidspunkt.
De der oplever problemet med at skulle logge på 2 gange, kan prøve at skifte side efter første login, så burde man også være logget ind. Det er ikke noget fix, blot et workaround indtil jeg kan finde ud af hvad problemet er.
Det lader til problemet stadig er der, grunden til nogen ikke oplever det vil jeg tillade mig at tilskrive at de har fast IP, hvis man ikke skifter IP virker "husk mig" helt fint.
Jeg skal se om jeg kan finde lidt tid til at kigge nærmere på hvad problemet er, men jeg vil helst ikke love noget på nuværende tidspunkt.
De der oplever problemet med at skulle logge på 2 gange, kan prøve at skifte side efter første login, så burde man også være logget ind. Det er ikke noget fix, blot et workaround indtil jeg kan finde ud af hvad problemet er.
arne_v (33) skrev:#26
Det er en del af en serie...hvis det ikke gik op for dig, så har jeg ikke den store til overs for din kritik...kom igen :)
Clauzii (37) skrev:OffT:
#22:
Evolution er afhængig af tid...
Evolution er afhænging af mutationer.
At "invoke" tid er bare idioti...intet virker uden tid.
Den gen-mutation der gør at vi kan tåle laktose (os i Europa) er ~8000 år gammel.
Så fra 0% ubredelse til +80% på 8000 år....det er ikke tiden der er den primære faktor her.
mandalae (38) skrev:De der oplever problemet med at skulle logge på 2 gange, kan prøve at skifte side efter første login, så burde man også være logget ind. Det er ikke noget fix, blot et workaround indtil jeg kan finde ud af hvad problemet er.
Jeg kan bekræfte at man rent faktisk er logget ind - det er bare ikke til at se med mindre man genlader siden.
Jakob Jakobsen (34) skrev:Selvfølgelig er mennesket ikke toppen af evulotion. Vi er bare en art blandt mange der er udviklet parallelt, endda en art der ikke er særlig gammel.
Mennesket er præcis ligeså gammel som ALLE andre arter på jorden.
medmindre du kan bevise at livet er opstået flere steder på jorden - i forskellige tidsperioder - og at hver af disse parrallelt lever sammen i dag. ;-)
det kommer jo an på hvordan og hvad du måler...
det har jo taget os ligeså lang tid at nå hertil som rotten eller gulfisken...
hvis man kigger på hvornår arten opstod - ja så er vi ikke så gamle nej...
det kommer jo an på hvordan og hvad du måler...
det har jo taget os ligeså lang tid at nå hertil som rotten eller gulfisken...
hvis man kigger på hvornår arten opstod - ja så er vi ikke så gamle nej...
terracide (41) skrev:
Det er en del af en serie
Serie eller ikke serie, så er det svært at tage en konklusion alvorligt som ikke definerer hvad den afviste hypotese reelt går ud på.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.