mboost-dp1
Ban af spammer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
arne_v (47) skrev:enig/uenig
Hvis man er enig og ikke har noget at tilføje, lukker man røven (og giver evt. en relevant-rating!). Er man enig, men ikke tilføjer noget nyt og relevant, får man en gentagelse smidt i fjæset.
Hvis man er uenig og ikke har noget at tilføje, lukker man røven. Er man uenig, men ikke tilføjer noget nyt og relevant, får man en irrelevant smidt i fjæset.
Windcape (50) skrev:Karmasystemer som f.eks. på stackoverflow er ikke særlig nyttigt til et forum, hvor man ønsker at læse indlæg kronologisk.
Hehe, lad mig da lige skrive et script, som sorterer indlæg efter rating. Vi burde faktisk lave noget a la Reddit Enhancement Suite.
Windcape (50) skrev:newz.dk har valgt ratings der svarer til indholdet, og ikke folks personlige meninger.
Informativ -- når folk giver informationer/fakta/wikipedia links, etc.
Interassant -- når der gives interassante meninger eller links
Sjov -- morsomt
Relevant -- relevant i forhold til nyheden der diskutteres
Gentagelse -- siger vel sig selv
Irrelevant -- offtopic
Flamebait -- terracide (oh wait!)
Hvordan er Interessant og Sjov ikke ratings, der afspejler folks personlige meninger?
Seneste var han igang i Dr.dk valgtråden med site forbandede spammeri.
Jeg ville ønske man kunne sparke ham i røven irl ;(
Jeg ville ønske man kunne sparke ham i røven irl ;(
http://newz.dk/dr-dk-gik-ned-under-valget/page1#37 - lidt mere præcist.
Windcape (60) skrev:Noget siger mig at karma-systemet heller ikke virker mere? Burde hans karma ikke være re-calculated på nuværende tidspunkt?
neutral med 8 flamebaits og 1 irrelevant, virker helt forkert.
Det slog vi fast for flere måneder siden. Anywhores, vi laver vores eget karmasystem! Vi får en bot til at kigge samtlige brugere igennem hver nat, hvorefter den udregner karma. Det hele gemmes på kynz. Derefter tager newz.dk Enhancement Suit over.
(jk)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.