mboost-dp1

Banner bugs

Gå til bund
Gravatar #1 - Dreadnought
19. okt. 2010 07:39
Af og til oplever jeg at istedet for bannerne i toppen og lige under logoet skriver følgende:
This webpage is not available.

The webpage at http://macnation.newz.dk/banner/type/300x250?click... might be temporarily down or it may have moved permanently to a new web address.

Here are some suggestions:
Reload this web page later.
More information on this error

Oplever det både i IE6 og Chrome 6.0
Gravatar #2 - hmn
19. okt. 2010 09:47
falder det eventuelt sammen med at siden er langsom, eller oplever du andre fejl, og hvor ofter er af og til?
Gravatar #3 - Dreadnought
19. okt. 2010 21:20
Det er ikke noget jeg har lagt mærke til. Men det vil jeg lige holde øje med.
Gravatar #4 - Mamad (moveax1ret)
19. okt. 2010 22:07
jeg kan se banneret er fra macnation, har du eventuelt installeret Norton Internet Security eller anden form for content filtering software?

Hvis du har så tjek om du har sat det til at blokere for Explicit Homosexual Content.
Gravatar #5 - Dreadnought
20. okt. 2010 07:02
#4 Nej
Gravatar #6 - Mort
20. okt. 2010 07:16
Dreadnought (1) skrev:
Oplever det både i IE6 og Chrome 6.0

Uha, tør du godt indrømme på Danmarks største nørdforum at du stadig bruger IE6 ?

Jeg ville frygte at blive latterliggjort , kølhalet eller bare blive udsat for en vred folkemængdes krav om offentlig lemlestelse...
Gravatar #7 - Dreadnought
20. okt. 2010 08:02
Mort (6) skrev:
Uha, tør du godt indrømme på Danmarks største nørdforum at du stadig bruger IE6 ?

Oh yes!
Gravatar #8 - apkat
21. okt. 2010 14:57
Dreadnought (7) skrev:
Oh yes!

Ved du godt at når man bruger IE6 så mister man retten til at klage?
Gravatar #9 - Dreadnought
30. okt. 2010 15:22
Det sker stadigvæk. Bannerfejlen vises lige så hurtigt som resten af siden, hvor bannerne normalt dukker op mindre end ½ sekund efter.
Gravatar #10 - vandfarve
30. okt. 2010 19:14
Mort (6) skrev:

Jeg ville frygte at blive latterliggjort , kølhalet eller bare blive udsat for en vred folkemængdes krav om offentlig lemlestelse...

Det er med IE som med Windows - de skulle have stoppet ved Windows ME.

@DN: Godt, at du indrømmer, at du bruger den bedste browser siden Opera 0.9. Jeg vil dog anbefale dig at snakke med Milandt om dit mediebrug...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login