mboost-dp1
Banner bugs
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
Af og til oplever jeg at istedet for bannerne i toppen og lige under logoet skriver følgende:
Oplever det både i IE6 og Chrome 6.0
This webpage is not available.
The webpage at http://macnation.newz.dk/banner/type/300x250?click... might be temporarily down or it may have moved permanently to a new web address.
Here are some suggestions:
Reload this web page later.
More information on this error
Oplever det både i IE6 og Chrome 6.0
jeg kan se banneret er fra macnation, har du eventuelt installeret Norton Internet Security eller anden form for content filtering software?
Hvis du har så tjek om du har sat det til at blokere for Explicit Homosexual Content.
Hvis du har så tjek om du har sat det til at blokere for Explicit Homosexual Content.
Dreadnought (1) skrev:Oplever det både i IE6 og Chrome 6.0
Uha, tør du godt indrømme på Danmarks største nørdforum at du stadig bruger IE6 ?
Jeg ville frygte at blive latterliggjort , kølhalet eller bare blive udsat for en vred folkemængdes krav om offentlig lemlestelse...
Mort (6) skrev:Uha, tør du godt indrømme på Danmarks største nørdforum at du stadig bruger IE6 ?
Oh yes!
Det sker stadigvæk. Bannerfejlen vises lige så hurtigt som resten af siden, hvor bannerne normalt dukker op mindre end ½ sekund efter.
Mort (6) skrev:Uha, tør du godt indrømme på Danmarks største nørdforum at du stadig bruger IE6 ?
Jeg ville frygte at blive latterliggjort , kølhalet eller bare blive udsat for en vred folkemængdes krav om offentlig lemlestelse...
Det er med IE som med Windows - de skulle have stoppet ved Windows ME.
@DN: Godt, at du indrømmer, at du bruger den bedste browser siden Opera 0.9. Jeg vil dog anbefale dig at snakke med Milandt om dit mediebrug...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.