mboost-dp1

Debattere fravalgte nyheder

Gå til bund
Gravatar #1 - Magten
6. mar. 2012 06:38
Et lille forslag.. Eller nok nærmere oplæg til debat..

Jeg ved ikke om det kun er mig der har det sådan, men jeg synes efterhånden der ryger rigtig mange interessante nyheder i skraldespanden (og bestemt ikke kun fra mig) pga mangel på tid fra crewets side.
Det er sådan set fint nok, der er jo trods alt kun 24 timer i døgnet. Selv har jeg ikke tid til at skrive nyhederne, men arne_v's metode med "bare" at poste linket til en nyhed i forummet ser ud til ofte at virke fint.

Kunne man gøre så nyheder der bliver afvist pga for lidt tid, istedet røg i et sub forum hvor folk så kunne deltage?
Gravatar #2 - Windcape
6. mar. 2012 06:46

Hvordan vil du diff mellem interassante nyheder der bliver fravalgt, "dublicates" og "completely-useless" ?
Gravatar #3 - Magten
6. mar. 2012 06:51
Nyhederne bliver jo idag slettet med en grund - fx "mangel på tid" ("du er velkommen til at skrive den selv og indsende den igen"), "udenfor interesse", "nyhed er bragt i forvejen" og sikkert nogle flere jeg ikke lige kan huske.
Gravatar #4 - Montago.NET
7. mar. 2012 14:33
Jeg er enig med #0 ... der ryger afsindig mange nyheder ud i skraldespanden... bare fordi crew'et ikke har tid

og det er også derfor jeg ikke har tænkt mig at deltage i konkurrencen om den Thinkpad 11"...

af simpel frygt for at spilde min tid med at skrive en masse indlæg som aldrig når forsiden fordi en eller anden er for doven til at udgive den...

Endvidere frygter jeg også at man vælger at droppe nyheder for at holde tempoet nede...

det simpelhen spild af vores tid, os som gerne vil bidrage.
Gravatar #5 - Windcape
7. mar. 2012 16:58
Montago (4) skrev:
der ryger afsindig mange nyheder ud i skraldespanden... bare fordi crew'et ikke har tid
I gamle dage skrev folk selv nyhederne ;-) I stedet for bare at poste links.
Gravatar #6 - Spiderboy
7. mar. 2012 23:43
Jeg er også holdt op med at indsende nyheder - gider ikke længere, når den ligger i kø i 2 uger, hvorefter den afvises, fordi den ikke længere er aktuel.

men mulighed for at debattere afviste nyheder kunne være en lindring, hvor det ikke føles helt "spildt" at indsende alligevel.
Gravatar #7 - Mort
8. mar. 2012 07:10
Windcape (5) skrev:
I gamle dage skrev folk selv nyhederne ;-) I stedet for bare at poste links.

I gamle dage blev nyhederne heller ikke afvist i så stor stil som de gør nu. Det er fint at skrive nyheden selv, men at bruge ½ time på det, for derefter at få den afvist, fjerner fuldstændig motivationen for at gøre det igen.
Gravatar #8 - Cloud02
8. mar. 2012 08:42
Enig. Det kunne være ret fedt hvis det skete.

Forskellige måde at afvse nyheder på.
"afvis nyhed, men opret debattråd." -> "vælg forum"
"afvis nyhed, opret IKKE debattråd." -> trash can.
Gravatar #9 - zin
8. mar. 2012 08:46
I approve of this idea.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login