mboost-dp1
Den skriver ikke mine indlæg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
Hej newz. Love your site
Men her på det sidste har det været lidt en pinsel at skrive indlæg, for det er ikke altid mit indlæg går igennem, og derfor skal jeg skrive det igen.
Har efterhånden lært at copy/paste mine kommentarer, men også her fucker den op: Hvis jeg skriver noget, der ikke går i gennem første gang og jeg prøver igen, så siger den at jeg ikke må skrive det samme to gange? - jamen så lad mig skrive det første gang?!?!
Håber I ved hvad jeg mener?
XOXO
Mohr87
Men her på det sidste har det været lidt en pinsel at skrive indlæg, for det er ikke altid mit indlæg går igennem, og derfor skal jeg skrive det igen.
Har efterhånden lært at copy/paste mine kommentarer, men også her fucker den op: Hvis jeg skriver noget, der ikke går i gennem første gang og jeg prøver igen, så siger den at jeg ikke må skrive det samme to gange? - jamen så lad mig skrive det første gang?!?!
XOXO
Mohr87
Har du prøvet med en ctrl+F5 når den påstår at du skriver det samme to gange i træk?
Det kunne jo være at indlægget var registreret på serveren, men at klienten ikke har opdateret ordentligt?
Det er ihvertfald løsningen når jeg en sjælden gang imellem oplever at den ikke viser mit nyskrevne indlæg...
Det kunne jo være at indlægget var registreret på serveren, men at klienten ikke har opdateret ordentligt?
Det er ihvertfald løsningen når jeg en sjælden gang imellem oplever at den ikke viser mit nyskrevne indlæg...
Mohr87 (1) skrev:Hej newz. Love your site
XOXO
Mohr87
Uden at vide hvilken browser du bruger er det lidt svært.
tazimn (6) skrev:Jeg må blive nødt til at huske at ikke alle ved hvem jeg kender IRL.. :-s
Eller også skulle du indse at en newz-debat ikke er din egen private indbakke.
Den skriver heller ikke mine indlæg - det må jeg kraftedeme gøre selv. Det er sikkert derfor, at kvaliteten er så svingende. :(
tazimn (6) skrev:Jeg må blive nødt til at huske at ikke alle ved hvem jeg kender IRL.. :-s
Det gør vi da. Vi er bare ikke specielt venlige når vi rater.
KaW (7) skrev:
Uden at vide hvilken browser du bruger er det lidt svært.
Eller også skulle du indse at en newz-debat ikke er din egen private indbakke.
Hvis du lige læser indlæg nr. 4 :)
og jeg ved godt det her ikke er min private indbakke? - men da jeg søgte efter en måde at komme i kontakt med newz-teamet om mit problem, var det her muligheden. - og mange gange undskyld for det!
Tazimn: Du skal ik' begynde på det der! :D
Men lad os tage den i privatbesked, vi skal ikke gøre KaW mere sur, end han allerede er....
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.