mboost-dp1
Edit funktionen - stort set ubrugelig?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
Jeg havde da ingen problemer sidst jeg rettede et indlæg.
...og heller ikke denne gang.
...og virker stadig.
...og heller ikke denne gang.
...og virker stadig.
Magten (1) skrev:Er det bare mig eller er Edit funktionen blevet virkelig elendig på det sidste? Synes tit jeg oplever at jeg ikke kan rette mine indlæg, bare 1 min efter det er skrevet og uden jeg har skrevet i andre tråde.
Hvad bruger du for en browser btw.?
Det sker også inden jeg har skrevet et nyt indlæg.SlettetBruger (11) skrev:Hvis man har skrevet et indlæg efter et andet indlæg, kan det tidligere indlæg ikke rettes...
Brugernavn (13) skrev:Magten (1) skrev:Er det bare mig eller er Edit funktionen blevet virkelig elendig på det sidste? Synes tit jeg oplever at jeg ikke kan rette mine indlæg, bare 1 min efter det er skrevet og uden jeg har skrevet i andre tråde.
Hvad bruger du for en browser btw.?
19.0.1084.30 beta @ OSX - er ret sikker på problemet også var der inden sidste update.
Mener også jeg har oplevet det i Chrome på min arbejdsmaskine men orker ikke lige at starte den op og tjekke hvad version det er.
Heller ikke hvis det er i en anden tråd? Jeg har i hvert fald prøvet at være væk fra en tråd hvor jeg har skrevet et indlæg og været kommet tilbage og rette i et indlæg jeg havde skrevet tidligere.SlettetBruger (11) skrev:Hvis man har skrevet et indlæg efter et andet indlæg, kan det tidligere indlæg ikke rettes...
Jeg tror også jeg har gjort det, hvor jeg har skrevet et indlæg i en anden tråd i mellemtiden, men jeg er ikke 100% sikker.
Jeg synes dog at funktionen har nogle problemer. For det første hvis jeg efter jeg har skrevet et indlæg opdager at en bug i newz har ødelagt formateringen af mit indlæg (det sker tit, hvis der indgår en URL), så vil jeg gerne rette det. Men på det tidspunkt har jeg ikke mulighed for at lave en preview for at se om rettelsen faktisk løser problemet. Man er altså nødt til at gemme hver eneste gang for at se om det virker. Desuden forekommer det at et indlæg renderes anderledes når man kommer tilbage på siden end det gjorde, da man lige havde skrevet det.
Mit største ønske til edit funktionen er:
- Preview også på edit funktionen.
- Garanti for at indlæg renderes ens uanset om man ser på et preview, et indlæg man lige har indsendt, et indlæg der er dukket op mens man har været på siden, og et indlæg der var på siden da den blev indlæst.
Et andet problem med edit funktionen er at selvom edit linket er der i 10 minutter efter man har indsendt indlæget er det ingen garanti for at man kan nå at lave en ændring og gemme den. Når først en bruger har valgt edit, så giv dog tid til at man kan nå at lave en ændring og gemme den.
Safari insisterede så på at reloade newz fanen for jeg kunne uploade screenshot til tinypic..
Anyways: http://i48.tinypic.com/14no8qp.png
Anyways: http://i48.tinypic.com/14no8qp.png
Magten (9) skrev:Kan fx ikke redigere #5 efter at have været i /forum
http://i47.tinypic.com/2wfkegx.png
Uh, wat. Bruger du NES?
Hvorfor bruger du NES?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.