mboost-dp1

Enorme reklamer på newz.dk????

Gå til bund
Gravatar #1 - PeterF
13. okt. 2009 08:32
Det var ikke lige det jeg havde håbet på. Synes at newz.dk har holdt et stilrent design gennem hele deres tid, og det er egentlig det jeg godt kan li' ved sitet. Så jeg undrer mig over hvorfor x-men origins reklamen skal fylde hele siden? Det ser sku lidt tumpet ud, så derfor må jeg lige spørge om det er den nye trend fremover?? :-(
Gravatar #2 - Thalion
13. okt. 2009 08:36
Synes ikke det er så slemt, dog kunne det godt have været mere integreret med den alm side istedet for det ligner newz smasket på en wolverine origins baggrund...
Gravatar #3 - fidomuh
13. okt. 2009 08:41
Umiddelbart er det pisse fucking grimt udfoert, men ideen er ikke saa slem synes jeg.
Det er ikke flash.
Det er ikke et "link".

Det er bare en anden baggrund, men man burde have koert stilen helt ud og lavet top-reklamen som en del af det, for det her ser da totalt grimt ud -.-
Gravatar #4 - XorpiZ
13. okt. 2009 08:43
Det er ikke specielt pænt nej - men det i mindste er det ikke en flash-reklame.. :)
Gravatar #5 - Borg[One]
13. okt. 2009 08:48
Jeg synes det ser råfedt ud, og håber newz.dk kommer til at tjene lidt bas-øre på reklamen.
Gravatar #6 - Slettet Bruger [922549476]
13. okt. 2009 08:48
#1 jeg har gevet dig flamebait fordi jeg ikke havde set det før jeg så din post... Tak.. nu kan jeg irritere mig over en mega grim reklame.
Gravatar #7 - siliankaas
13. okt. 2009 08:55
Det er ikke flash (1 pojnt for det)
Men da det lyser langt væk kan jeg ikke sidde med newz på arbejdet mere, det kunne jeg før hvor det var en mere diskret side.

Sorry - det lugter langt væk af eb.dk
Gravatar #8 - Magten
13. okt. 2009 09:07
Lige præcis den reklame synes jeg faktisk er flottere end de fleste andre, og ikke engang irriterende på trods af størrelsen.
Gravatar #9 - gnаrfsan
13. okt. 2009 09:08
Er filmen værd at se?
Gravatar #10 - PeterF
13. okt. 2009 09:10
#9 Er det dét som tråden handler om??

Til dem, som ikke vil se reklamerne kan jeg se at macnation stadig ligner sig selv. Også kan man jo vælge at den skal vise alle reklamer fra både railgun og newz.dk.

Mit newz.dk bookmark, er derfor lige blevet ændret til macnation.dk. :-)
Gravatar #11 - gnаrfsan
13. okt. 2009 09:11
PeterF (10) skrev:
Er det dét som tråden handler om??

Ja, tråden handler om en enorm X-Men reklame, og jeg spørger til det, den reklamerer for.
Gravatar #12 - PeterF
13. okt. 2009 09:14
#11, gider ikke starte en diskussion med dig, da det vil ødelægge tråden totalt. Men du kan læse videre her: http://www.filmnoerden.com/2009/04/filmnrden-anmel...
Gravatar #13 - MiniatureZeus
13. okt. 2009 09:14
Borg[One skrev:
(5)]Jeg synes det ser råfedt ud, og håber newz.dk kommer til at tjene lidt bas-øre på reklamen.

Hvis man lige ser bort fra det øverste, så er det da godt nok rart for øjnene, at der er sort rund om det hvide i bunden af en tråd.

Og desuden synes jeg det ser ret cool ud. Og så er det da fedt lavet, at den øverste reklame i siden (under newz.dk logoet er gjort "gennemsigtig" Burde bare lige havde været nogle skygge effekter, så havde det set rigtig pro ud.
Gravatar #14 - Zeales
13. okt. 2009 09:17
Jeg vidste der ville være en tråd der brokket sig over det!

Jeg synes det er en fed reklame, og jeg håber da Newz tjener nogle håndøre på det.
Gravatar #15 - Slettet Bruger [922549476]
13. okt. 2009 09:18
Så længe reklamerne ikke er one-time-Mouse-over eller auto lyd så kand et også være en skid :)
Gravatar #16 - markjensen
13. okt. 2009 10:20
#3 Men er topbanneret da ikke en del af "designet"? Det er det hos mig
Gravatar #17 - Kris
13. okt. 2009 10:41
Har som sådan ikke noget imod reklamer, heller ikke dem der fylder det hele.
Mit problem ligger i at den næsten ligger min arbejdscomputer ned fordi den trækker helt vildt på systemet med animationerne og gør det utrolig svært for mig at nyde min frokostpause på newz.dk
Gravatar #18 - Qw_freak
13. okt. 2009 10:48
jeg kan ikke se det, men jeg her jo også AD-BLOCKER... hahaha
Gravatar #19 - Jakob Jakobsen
13. okt. 2009 10:49
Som nok mange andre, har jeg selv i lang tid tilladt reklamer på Newz.dk, men det har været slut i omkring ½ år.
Jeg kan ikke forstå at en hjemmeside tror at folk gider se på blinkene, larmende og på andre måder støjende reklamer.
Jeg kan i hvert fald ikke holde det ud, så jo, jeg nyder et reklamefrit Newz.dk
Gravatar #20 - Borg[One]
13. okt. 2009 10:59
#17 det lyder som om du må have snitterne i din arbejdsgiver så han kan stikke dig et nyt apparat.
Det kan ikke være rigtig du har problemer med at læse newz i arbejdstiden. :-X
Gravatar #21 - gnаrfsan
13. okt. 2009 11:03
Borg[One skrev:
(20)]Det kan ikke være rigtig du har problemer med at læse newz i arbejdstiden. :-X

Pauser ftw.
Gravatar #22 - fidomuh
13. okt. 2009 11:55

Njet, det er det ikke.

Det er et baggrundsbillede og saa en reklame i toppen - istedet for at goere det til 1 "enhed".

Det er kun et spoergsmaal om tid for adgang til gfx.newz.dk ogsaa skal fjernes :P
Gravatar #23 - milandt
13. okt. 2009 11:58
Jeg synes faktisk at det er en ret fed reklame.
Gravatar #24 - Fjolle
13. okt. 2009 12:13
Jeg kan godt lide den fra søgefeltet og ned :P
Gravatar #25 - vandfarve
13. okt. 2009 12:19
Jeg melder mig også til skaren af mennesker, der ikke har noget i mod reklamen og nærmest synes, at den er pæn.

Den er i hvert fald langt bedre end de normale Flash-reklamer. Det vil være helt utopisk at køre en hjemmeside (efter de princippet, som Newz.dk nu en gang køre med) uden reklamer nu om dage, så jeg hilser denne form for reklame velkommen.
Gravatar #26 - GormDK
13. okt. 2009 12:34
Gaffa.dk havde for nolge uger siden en reklame lidt ligesom denne - med Muse's The Resistance i stedet for X-men, men også som baggrund over hele siden. Min pointe med den her post var så at sige, at der ikke har været noget lignende på gaffa siden dengang - men i dag kan jeg så se at de har en kæmpe reklame for Gajol som baggrund (og den er imo mindre behagelig at se på en både the resistance og x-men reklamerne).
Gravatar #27 - Josso
13. okt. 2009 12:49
Den minder mig lidt om de "indbyggede" Apple-reklamer, som man en gang i mellem kan se på diverse størrer Amr. sider.

IMO ser det væsentlig federe ud. :)
Gravatar #28 - MiniatureZeus
13. okt. 2009 14:46
fidomuh (22) skrev:

Njet, det er det ikke.

Det er et baggrundsbillede og saa en reklame i toppen - istedet for at goere det til 1 "enhed".

Forstår ikke helt hvad du mener.. Sådan her det ud på min i safari, og det har været det samme topbanner hele dagen.
Gravatar #29 - ipwn
13. okt. 2009 16:20
Jeg syntes reklamen er rædderlig. Har slået Adblock til igen, men det er jo egentlig ligegyldigt, da jeg jo HAR set reklamen. (Og jeg har endda set filmen i biografen, som jeg ikke syntes er god nok til at jeg gider eje den til flimmeren)

Ups, ekstra udtryk på at slå Adblock til, og rædderlighed; blot fordi jeg har set filmen, gør det altså ikke denne slags reklamer acceptable for mig. Om det så er Muse med et nyt album (Som en her nævnte), vil jeg ikke se på det. (Err, nyere end Resistance, har skam både skiven og en billet til parken)
Gravatar #30 - Magten
13. okt. 2009 17:10
Er det kun mig der ikke har reklamen i siderne?

http://i33.tinypic.com/2dv0cnp.jpg
Gravatar #31 - gnаrfsan
13. okt. 2009 17:12
Magten (30) skrev:
Er det kun mig der ikke har reklamen i siderne?

Jeg kan se den i siderne, men når man ser på selve sidens indhold, ser det strukket ud på det billede.
Foran N'et i Newz-logoet har jeg omtrendt 20 pixels. hos dig, fortsætter baren ud til kanten.
Jeg kører Firefox 3.5.3, 32 bit på Vista 64 bit.
Gravatar #32 - Magten
13. okt. 2009 17:15
Det virker mærkeligt.. Jeg ser den sådan i IE7/8, FF 3,5, Opera og Chrome.. På flere computere... Og jeg har ikke sat noget som helst op i dem :/
Gravatar #33 - gnаrfsan
13. okt. 2009 17:22
Det ser sådan ud på min:
http://peecee.dk/upload/view/196851
Gravatar #34 - Niklas H
13. okt. 2009 17:38
Magten (32) skrev:
Det virker mærkeligt.. Jeg ser den sådan i IE7/8, FF 3,5, Opera og Chrome.. På flere computere... Og jeg har ikke sat noget som helst op i dem :/

Kunne det tænkes at du i dine indstiller på Newz.dk har sat mit custom stylesheet ind? Det ligner det meget :)

(Der er tale om: 3floor.dk/newz.css - findes også i en udgave med venstre kolonne rykket over i højre side: 3floor.dk/newz_right.css )
Gravatar #35 - Magten
13. okt. 2009 18:27
Nilks (34) skrev:
Magten (32) skrev:

Kunne det tænkes at du i dine indstiller på Newz.dk har sat mit custom stylesheet ind? Det ligner det meget :)

(Der er tale om: 3floor.dk/newz.css - findes også i en udgave med venstre kolonne rykket over i højre side: 3floor.dk/newz_right.css )
Aha! Det havde jeg da helt glemt :D

Virtuelle kvajebajere til alle..
Gravatar #36 - DarX
13. okt. 2009 18:44
Skulle lige til at brokke mig .. Men har egentligt ikke noget mod den.. Det er en del federe end den reklame med lyd som jeg stødte på for et par dage siden her på siden (!!!)
Gravatar #37 - Borg[One]
14. okt. 2009 08:46
Aijj, hvor blev den flotte reklame af?
Nu får vi bare en dødsyg almindelig banner-reklame, og den flotte sorte baggrund er væk. :-/
Gravatar #38 - hmn
14. okt. 2009 10:15
Ejerskaber kører som regel kun i 24 timer
Gravatar #39 - Zombie Steve Jobs
14. okt. 2009 10:58
#31 Min stationære win 7'er har den ikke men min bærbare osx har den derimod (på trods af at det er en ff med adblock). Oh well, synes nu heller ikke reklamen er generende.

Så længe der ikke er lyd, der starter ved mouseover eller pop ups, så er jeg næsten ligeglad
Gravatar #40 - Borg[One]
14. okt. 2009 12:15
#38 Sjovt, så i sælger ads på døgnbasis, det har jeg faktisk aldrig hørt om før.

De fleste steder jeg har set det, har de solgt på månedsbasis, eller antal visninger.

Os fattigrøve, med under 500 sidevisninger i døgnet, vi må jo nøjes med klik-indtjening...! :-S
Gravatar #41 - Mandalae
15. okt. 2009 08:37
#40,

Ejerskaber som det der kørte her bliver, som hmn siger, altid solgt på dagsbasis, det er meget normalt og så vidt jeg ved sådan det bliver gjort på de fleste andre sites også :)
Gravatar #42 - Borg[One]
15. okt. 2009 11:31
m'Kay, anede jeg ikke. Tak for info! :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login