mboost-dp1
Enorme reklamer på newz.dk????
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
Det var ikke lige det jeg havde håbet på. Synes at newz.dk har holdt et stilrent design gennem hele deres tid, og det er egentlig det jeg godt kan li' ved sitet. Så jeg undrer mig over hvorfor x-men origins reklamen skal fylde hele siden? Det ser sku lidt tumpet ud, så derfor må jeg lige spørge om det er den nye trend fremover?? :-(
Umiddelbart er det pisse fucking grimt udfoert, men ideen er ikke saa slem synes jeg.
Det er ikke flash.
Det er ikke et "link".
Det er bare en anden baggrund, men man burde have koert stilen helt ud og lavet top-reklamen som en del af det, for det her ser da totalt grimt ud -.-
Det er ikke flash.
Det er ikke et "link".
Det er bare en anden baggrund, men man burde have koert stilen helt ud og lavet top-reklamen som en del af det, for det her ser da totalt grimt ud -.-
Det er ikke flash (1 pojnt for det)
Men da det lyser langt væk kan jeg ikke sidde med newz på arbejdet mere, det kunne jeg før hvor det var en mere diskret side.
Sorry - det lugter langt væk af eb.dk
Men da det lyser langt væk kan jeg ikke sidde med newz på arbejdet mere, det kunne jeg før hvor det var en mere diskret side.
Sorry - det lugter langt væk af eb.dk
#9 Er det dét som tråden handler om??
Til dem, som ikke vil se reklamerne kan jeg se at macnation stadig ligner sig selv. Også kan man jo vælge at den skal vise alle reklamer fra både railgun og newz.dk.
Mit newz.dk bookmark, er derfor lige blevet ændret til macnation.dk. :-)
Til dem, som ikke vil se reklamerne kan jeg se at macnation stadig ligner sig selv. Også kan man jo vælge at den skal vise alle reklamer fra både railgun og newz.dk.
Mit newz.dk bookmark, er derfor lige blevet ændret til macnation.dk. :-)
#11, gider ikke starte en diskussion med dig, da det vil ødelægge tråden totalt. Men du kan læse videre her: http://www.filmnoerden.com/2009/04/filmnrden-anmel...
Borg[One skrev:(5)]Jeg synes det ser råfedt ud, og håber newz.dk kommer til at tjene lidt bas-øre på reklamen.
Hvis man lige ser bort fra det øverste, så er det da godt nok rart for øjnene, at der er sort rund om det hvide i bunden af en tråd.
Og desuden synes jeg det ser ret cool ud. Og så er det da fedt lavet, at den øverste reklame i siden (under newz.dk logoet er gjort "gennemsigtig" Burde bare lige havde været nogle skygge effekter, så havde det set rigtig pro ud.
#3 Men er topbanneret da ikke en del af "designet"? Det er det hos mig
Har som sådan ikke noget imod reklamer, heller ikke dem der fylder det hele.
Mit problem ligger i at den næsten ligger min arbejdscomputer ned fordi den trækker helt vildt på systemet med animationerne og gør det utrolig svært for mig at nyde min frokostpause på newz.dk
Mit problem ligger i at den næsten ligger min arbejdscomputer ned fordi den trækker helt vildt på systemet med animationerne og gør det utrolig svært for mig at nyde min frokostpause på newz.dk
Som nok mange andre, har jeg selv i lang tid tilladt reklamer på Newz.dk, men det har været slut i omkring ½ år.
Jeg kan ikke forstå at en hjemmeside tror at folk gider se på blinkene, larmende og på andre måder støjende reklamer.
Jeg kan i hvert fald ikke holde det ud, så jo, jeg nyder et reklamefrit Newz.dk
Jeg kan ikke forstå at en hjemmeside tror at folk gider se på blinkene, larmende og på andre måder støjende reklamer.
Jeg kan i hvert fald ikke holde det ud, så jo, jeg nyder et reklamefrit Newz.dk
Jeg melder mig også til skaren af mennesker, der ikke har noget i mod reklamen og nærmest synes, at den er pæn.
Den er i hvert fald langt bedre end de normale Flash-reklamer. Det vil være helt utopisk at køre en hjemmeside (efter de princippet, som Newz.dk nu en gang køre med) uden reklamer nu om dage, så jeg hilser denne form for reklame velkommen.
Den er i hvert fald langt bedre end de normale Flash-reklamer. Det vil være helt utopisk at køre en hjemmeside (efter de princippet, som Newz.dk nu en gang køre med) uden reklamer nu om dage, så jeg hilser denne form for reklame velkommen.
Gaffa.dk havde for nolge uger siden en reklame lidt ligesom denne - med Muse's The Resistance i stedet for X-men, men også som baggrund over hele siden. Min pointe med den her post var så at sige, at der ikke har været noget lignende på gaffa siden dengang - men i dag kan jeg så se at de har en kæmpe reklame for Gajol som baggrund (og den er imo mindre behagelig at se på en både the resistance og x-men reklamerne).
Jeg syntes reklamen er rædderlig. Har slået Adblock til igen, men det er jo egentlig ligegyldigt, da jeg jo HAR set reklamen. (Og jeg har endda set filmen i biografen, som jeg ikke syntes er god nok til at jeg gider eje den til flimmeren)
Ups, ekstra udtryk på at slå Adblock til, og rædderlighed; blot fordi jeg har set filmen, gør det altså ikke denne slags reklamer acceptable for mig. Om det så er Muse med et nyt album (Som en her nævnte), vil jeg ikke se på det. (Err, nyere end Resistance, har skam både skiven og en billet til parken)
Ups, ekstra udtryk på at slå Adblock til, og rædderlighed; blot fordi jeg har set filmen, gør det altså ikke denne slags reklamer acceptable for mig. Om det så er Muse med et nyt album (Som en her nævnte), vil jeg ikke se på det. (Err, nyere end Resistance, har skam både skiven og en billet til parken)
Magten (30) skrev:Er det kun mig der ikke har reklamen i siderne?
Jeg kan se den i siderne, men når man ser på selve sidens indhold, ser det strukket ud på det billede.
Foran N'et i Newz-logoet har jeg omtrendt 20 pixels. hos dig, fortsætter baren ud til kanten.
Jeg kører Firefox 3.5.3, 32 bit på Vista 64 bit.
Magten (32) skrev:#31
Det virker mærkeligt.. Jeg ser den sådan i IE7/8, FF 3,5, Opera og Chrome.. På flere computere... Og jeg har ikke sat noget som helst op i dem :/
Kunne det tænkes at du i dine indstiller på Newz.dk har sat mit custom stylesheet ind? Det ligner det meget :)
(Der er tale om: 3floor.dk/newz.css - findes også i en udgave med venstre kolonne rykket over i højre side: 3floor.dk/newz_right.css )
Aha! Det havde jeg da helt glemt :DNilks (34) skrev:Magten (32) skrev:#31
Det virker mærkeligt.. Jeg ser den sådan i IE7/8, FF 3,5, Opera og Chrome.. På flere computere... Og jeg har ikke sat noget som helst op i dem :/
Kunne det tænkes at du i dine indstiller på Newz.dk har sat mit custom stylesheet ind? Det ligner det meget :)
(Der er tale om: 3floor.dk/newz.css - findes også i en udgave med venstre kolonne rykket over i højre side: 3floor.dk/newz_right.css )
Virtuelle kvajebajere til alle..
#31 Min stationære win 7'er har den ikke men min bærbare osx har den derimod (på trods af at det er en ff med adblock). Oh well, synes nu heller ikke reklamen er generende.
Så længe der ikke er lyd, der starter ved mouseover eller pop ups, så er jeg næsten ligeglad
Så længe der ikke er lyd, der starter ved mouseover eller pop ups, så er jeg næsten ligeglad
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.