mboost-dp1

Fejl

Gå til bund
Gravatar #1 - arne_v
4. dec. 2010 03:04
Jeg får fejl på URL'en:
http://newz.dk/windows-phone-7-salg-gaar-traegt1#n...

Den forespurgte siden blev ikke fundet [fejl 404].
Fejlen kan skyldes:
En henvisning fra en side med en forældet adresse.
En forældet foretrukende/bookmark.
En henvisning fra en søgemaskine med en forældet registering.
En taste- eller stavefejl i adressen.

Da der er 50 kommentarer i tråden, så må andre jo kunne se den.

if(user == "arne_v") {
tellUserToFuckOf();
}

??

:-)
Gravatar #2 - qed
4. dec. 2010 04:28
Tråden er blevet nedlagt og oprettet igen, hvilket gør, at du bare skal erstatte 1-tallet med et 2-tal, og så er du kørende igen! :)

Edit: Her..
Gravatar #3 - paradise_lost
4. dec. 2010 09:03
Jeg havde samme problem på en Windows 7 Phone tråd, hvor der også kom et 1 på urlen.
Gravatar #4 - arne_v
8. dec. 2010 02:55

Men hvorfor er siden med link ikke blivet opdateret?

Og er det kun mig som har problemet eller kender alle andre end mig bare det lille fif?
Gravatar #5 - qed
8. dec. 2010 03:02
arne_v (4) skrev:

Det kan jeg ikke svare dig på. Jeg har selv været irriteret over det en nogle gange.

arne_v (4) skrev:
Og er det kun mig som har problemet eller kender alle andre end mig bare det lille fif?

Mit umiddelbare bud er, at denne bug er gældende for alle brugere, men om folk generelt har opdaget tricket med tallet i slutning aner jeg ikke.

Jeg opdagede det mere eller mindre ved en tilfældighed, da jeg så at linket fra forsiden og linket fra forum ikke var ens.
Gravatar #6 - Magten
8. dec. 2010 06:11
Jeg skrev til Pernicious om det da nyheden kom op, men han har nok ikke haft tid til at tjekke min pm :)
Gravatar #7 - Daniel-Dane
8. dec. 2010 07:10
qed (5) skrev:
Mit umiddelbare bud er, at denne bug er gældende for alle brugere, men om folk generelt har opdaget tricket med tallet i slutning aner jeg ikke.
Du ved godt, at arne_v ikke er så god til det der computerhalløj.
Gravatar #8 - fjols
8. dec. 2010 07:36
arne_v (4) skrev:

Jeg oplevede også problemet, men jeg tog bare linket fra forsiden. Pænt irriterende.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login