mboost-dp1
Fejl i "Indlæg skrevet siden sidste besøg i denne tråd."
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
I den sidste uges tid har "Indlæg skrevet siden sidste besøg i denne tråd." kun virket halvdelen af gangen.
Når jeg trykker på en tråd jeg er med i, stiller den sig bare i toppen og jeg skal så selv scrolle ned til de nye posts, der står ikke hvilke indlæg der er nye.
Fejlen er både i Chrome og IE8.
Når jeg trykker på en tråd jeg er med i, stiller den sig bare i toppen og jeg skal så selv scrolle ned til de nye posts, der står ikke hvilke indlæg der er nye.
Fejlen er både i Chrome og IE8.
Ja, faktisk lige nu da jeg gik ind på denne tråd. Jeg fulgte dette link og ja der er et "#new" anchor.
Og siden er helt færdig med at loade? - Det er ikke bare fordi den stadig mangler at hente et javascript eller et banner eller lign.?
Det virker fint hos mig, så umiddelbart vil jeg mene at det er hos dig fejlen ligger, enten pga ovenstående eller måske fordi du har installeret et plugin der kan ødelægge det?
Virker det på andre sider?
Det virker fint hos mig, så umiddelbart vil jeg mene at det er hos dig fejlen ligger, enten pga ovenstående eller måske fordi du har installeret et plugin der kan ødelægge det?
Virker det på andre sider?
Ja jeg tror også det kun er mig da der ikke er andre der har rapporteret fejlen, men jeg har prøvet at slå samtlige plugins fra i Chrome og IE8 kører som standard. alligevel kommer fejlen ca. halvdelen af tiden.
Jeg tror nu jeg har fundet fejlen.
Jeg havde en defekt microswitch i min mus der gjorde at den ofte dobbeltklikkede når jeg trykkede normalt.
Nu har jeg loddet en anden microswitch i så den virker normalt igen.
De sidste 5 tråde jeg har klikket på blev vist korrekt.
Jeg regnede dog ikke med at et dobbeltklik på et link var nok til at newz.dk troede jeg havde besøgt linket før.
Jeg havde en defekt microswitch i min mus der gjorde at den ofte dobbeltklikkede når jeg trykkede normalt.
Nu har jeg loddet en anden microswitch i så den virker normalt igen.
De sidste 5 tråde jeg har klikket på blev vist korrekt.
Jeg regnede dog ikke med at et dobbeltklik på et link var nok til at newz.dk troede jeg havde besøgt linket før.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.