mboost-dp1
Fejl i Jeg er ham
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
Nej, har også fået den side 4-5 gange. Faktisk ligeomkring da tråden kom op på 25.000 indlæg.
Det sker både i nyeste Chrome og i Safari 5, begge på mac os x 10.6.6 (og 10.6.7)
Det sker både i nyeste Chrome og i Safari 5, begge på mac os x 10.6.6 (og 10.6.7)
Der sker mærkværdige ting herinde på newz.dk engang imellem:
- man skriver indlæg som kommer 10+ i røven på hinanden.
- man poster et indlæg som alligevel ikke bliver vist, og dermed er slettet.
- og dit problem, som ikke kun gælder for tråden "Jeg er ham", men som jeg selv har oplevet, omend lidt mindre frequent.
*suk* håber engang at Team Gilmore Girlz hakker newz.dk igen så de er nødt til at reviewe php koden /whatever for fuckups.
Der sker mærkværdige ting herinde på newz.dk engang imellem:
- man skriver indlæg som kommer 10+ i røven på hinanden.
- man poster et indlæg som alligevel ikke bliver vist, og dermed er slettet.
- og dit problem, som ikke kun gælder for tråden "Jeg er ham", men som jeg selv har oplevet, omend lidt mindre frequent.
*suk* håber engang at Team Gilmore Girlz hakker newz.dk igen så de er nødt til at reviewe php koden /whatever for fuckups.
Samme problem her, både i IE8 og Chrome 10+11.
Problemet forekommer samtidig i begge browsere, så det er efter al sandsynlighed serverside.
Problemet forekommer samtidig i begge browsere, så det er efter al sandsynlighed serverside.
Får det ikke i IE 9 eller chrome 10 men når jeg åbner det i fire fox 3 så kommer det en gang i mellem.
OT:
Jeg har haft den fejl i et år nu og har gjort opmærksom på den op til flere gange - senest i denne tråd. Har kommet med screenshot og information og stået på hovedet - og endda været nødt til at tage SlettetBruger af min ignoreliste ! :(
Og det har ikke rigtig hjulpet noget som helst.
Så for at ødelægge jeres "finde på nyt navn"-leg, så råber jeg en lille bøn til crew og beder om et svar på den her.
Jeg har haft den fejl i et år nu og har gjort opmærksom på den op til flere gange - senest i denne tråd. Har kommet med screenshot og information og stået på hovedet - og endda været nødt til at tage SlettetBruger af min ignoreliste ! :(
Og det har ikke rigtig hjulpet noget som helst.
Så for at ødelægge jeres "finde på nyt navn"-leg, så råber jeg en lille bøn til crew og beder om et svar på den her.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.