mboost-dp1
fejl i "ret profil"
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
An error occurredNår man skal gemme oplysningerne (lave nyt kodeord).
Application error
Og WTF; Hvorfor har jeg to avatars?
Jeg har lige rettet mit kodeord uden problemer, men jeg havde problemer med at tilknytte mit face til min profil.
Men jeg går ud fra det passer hvad kæresten siger, hovedet kan sku være lige meget ;)
Men kan åbenbart ikke ændre mit billede... :(
Edit.. Det kunne jeg så alligevel, den viser det bare ikke ved siden af kommentar boksen :)
Men jeg går ud fra det passer hvad kæresten siger, hovedet kan sku være lige meget ;)
Men kan åbenbart ikke ændre mit billede... :(
Edit.. Det kunne jeg så alligevel, den viser det bare ikke ved siden af kommentar boksen :)
Jeg fik også
An error occurred
Application error
Men ja, det hjalp at udfylde alle felter!
Måske lidt form validering var på sin plads?
Synes hele det her login halløj virker en anelse ufærdigt..
An error occurred
Application error
Men ja, det hjalp at udfylde alle felter!
Måske lidt form validering var på sin plads?
Synes hele det her login halløj virker en anelse ufærdigt..
Azuria (1) skrev:Når man vil trykke på knappen, ligger linket 5-8px længere nede end selve teksten.
Chrome8.0@Win7
Samme her Chrome 8.0 og WinXP
#3 og #9:
I min Firefox 3.6 på Ubuntu Maverick får jeg samme Application Error ved forsøg på at skifte kodeord. Desuden er alle labels fede, så kan det virkeligt være rigtigt, at firmaet newz Media skal have mit køn, min fødselsdato, min by, mit land og en beskrivelse før jeg kan skifte password?! That's none of your goddamn business!
Så jeg er enig med dig, reefermadness, når du siger, at det virker en anelse ufærdigt. Det må da være en fejl, at alle oplysningerne er påkrævede...
I min Firefox 3.6 på Ubuntu Maverick får jeg samme Application Error ved forsøg på at skifte kodeord. Desuden er alle labels fede, så kan det virkeligt være rigtigt, at firmaet newz Media skal have mit køn, min fødselsdato, min by, mit land og en beskrivelse før jeg kan skifte password?! That's none of your goddamn business!
Så jeg er enig med dig, reefermadness, når du siger, at det virker en anelse ufærdigt. Det må da være en fejl, at alle oplysningerne er påkrævede...
#12 - Det var nu ikke mængden af information jeg tænkte på..
Du kan jo bare gøre som andre og smide et - i felterne du ikke ønsker at dele..
Du kan jo bare gøre som andre og smide et - i felterne du ikke ønsker at dele..
Jeg skrev bare 01-01-0000 i dato feltet, gav mig navnet Jesus, og ændrede mit password. Det virkede fint.
Der er btw. ikke nogen begrænsning på dato feltet, eftersom man tilsyneladende kan alle de tal man vil i årstallet. F.eks. 01-01-99999999999999999999. Datoen bliver dog blot vist som -
Der er btw. ikke nogen begrænsning på dato feltet, eftersom man tilsyneladende kan alle de tal man vil i årstallet. F.eks. 01-01-99999999999999999999. Datoen bliver dog blot vist som -
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.