mboost-dp1

Flash banner forsager crash

Gå til bund
Gravatar #1 - reefermadness  
14. jun. 2010 16:13
Tror at i har et flash banner i rotation med en uendelig løkke, min browser er ihvertfald frosset mange gange her inde for de sidste ti minutter bare ved at jeg browsede forummet lidt..

(Og der hvor der plejer at være banner er der bare et hvidt felt)
Gravatar #2 - reefermadness  
14. jun. 2010 16:14
Nvm.. ser udtil at den ikke gør det mere :-S
Gravatar #3 - KC
14. jun. 2010 16:30
En forsager er en granat der ikke eksploderer som planlagt, en fuser kan man kalde det.

Forårsager er det ord du leder efter.
Gravatar #4 - reefermadness  
14. jun. 2010 16:33
Okay! Men eftersom du forstod hvad jeg mente, er det så ikke 100% ligegyldigt smartass?
Gravatar #5 - Daniel-Dane
14. jun. 2010 17:17
reefermadness (4) skrev:
Okay! Men eftersom du forstod hvad jeg mente, er det så ikke 100% ligegyldigt smartass?
Insinuerer du, at stavning og grammatik er ligegyldigt så længe en tekst kan forstås?

P.S. Er MS-banneret stadig ressourcetung?
Gravatar #6 - reefermadness  
14. jun. 2010 17:26
#5 - Ja det er lige præcis hvad jeg insinuerer.
Gravatar #7 - terracide
14. jun. 2010 17:27
Har MS reklamen lige nu...CPU load på imellem 2-5%..på en skide craptop...lad mig gætte, du bruger Firecrap?
Gravatar #8 - Daniel-Dane
14. jun. 2010 17:27
ok

ja

#7 fortsat
Jeg ser, at omtalte reklame ikke forekommer længere. Jeg ænder lettet op og deaktiverer Flashblock.
Gravatar #9 - terracide
14. jun. 2010 17:29
Så er problemet ikke flash eller reklamen, men firecrap...for har inge issues på Win7 x64 / IE8 / craptop med T7800...

Terra - Og ja, jeg sagde FireCrap er noget hø...
Gravatar #10 - Systran
14. jun. 2010 17:30
Du synes tydeligvis også, at det er ligegyldigt med stavningen. terracide stavede f.eks. "Firefox" jævnt forkert, men du forstod jo godt, hvad han mente. ;)

Just saying.
Gravatar #11 - Daniel-Dane
14. jun. 2010 17:32
Kender du ikke Firecrap?

Nej, jeg har ingen problemer heller og kører på 0-2 % i Firefox.
Gravatar #12 - Systran
14. jun. 2010 17:35
Daniel-Dane (11) skrev:
Kender du ikke Firecrap?

Nej, ikke indtil nu. Har lige været inde og læse lidt om det. Det har ikke fået gode anmeldelser! Så er du altså virkelig også selv ude om det, hvis ikke det virker optimalt. Jeg vil foreslå Firefox.
Gravatar #13 - reefermadness  
14. jun. 2010 17:37
#9 Til din info bruger firecrap 0-1% CPU tid MED MS reklamer, så det var sku nok ikke dem der forårsagede mit crash, nærmere et banner der lynhurtigt blev taget ud af rotation... Og at du kalder firefox for crap siger vidst alt om dine kompetencer indenfor webudvikling (Firebug er imo det bedste debug værktøj.. Den i chrome er da til at få blå prikker af og den i IE.. GYYYS den er ringe)

(At du synes IE8 er en god browser cementerer da vidst også lige at det ikke er i webudvikling dine kompetencer ligger.. Det er den ringeste til afvikling af flash, JS og W3C's standarder generelt)

Og ja jeg har sku selv lavet en benchmark på warm fuzzy feelings og notering af CPU / ram forbrug

Ps. er din avatar egentlig en joke eller er du bare fugly?
Gravatar #14 - Daniel-Dane
14. jun. 2010 17:40
reefermadness (13) skrev:
(Firebug er imo det bedste debug værktøj.. Den i chrome er da til at få blå prikker af)
Thank God! Jeg troede sgu, jeg var den eneste, som hader Chromes implementering.
Gravatar #15 - terracide
14. jun. 2010 18:06
#13:
Jeg er ikke webudvikler nej, pseudokode er ikke mig.
Gravatar #16 - reefermadness  
14. jun. 2010 18:08
#15 - Det er "rigtig" kode vidst heller ikke mr. "network technician"

Eller what ever pseudonym fullrate bruger for ufaglært supporter

Terra - Ekspert i alt lige fra tupperware til kvantefysik
Gravatar #17 - terracide
14. jun. 2010 18:12
#16:
Mit nuværende job som netværktekniker, betyder ikke at jeg ikke stratede med at kode da det hed TurboPascal 7.0 og Visual Basic 4.0...og webcode er sgu' pseduo-kode...

Terra - Synd jeg ikke har spildt tiden med at læse mig dum, men rent faktisk arbejde eh? :)
Gravatar #18 - reefermadness  
14. jun. 2010 18:18
#17 - Jamen tillykke jeg startede også med turbopascal, your point being?

Der er ikke noget der hedder "webcode".

Og lidt benchmark resultater:

Et styks ringe lavet flash element der afspiller en relativt højt detaljeret Sorenson spark video (Ikke at Sorenson spark er super kvali) på en Q6600 CPU (En gammel satan)

(Bemærk wmode er transparent så den suger lidt ekstra ressourcer)

IE 8 - 20-25% gennemsnitlig
FF 3.5.9 (Endnu en gammel satan) - 10-15 %

Terra - Lukker ikke røven selvom han ingen forstand har omkring emnet der debatteres

Ps. Jeg har også et arbejde, og jeg har bestemt ikke spildt tiden med at læse, men derimod opbygge kompetencer baseret på erfaring. Og hvor meget får du lige programmeret i din cubicle terracide?
Gravatar #19 - terracide
14. jun. 2010 18:20
#18:
Jeg har intet steds skrevet "webcode", at du er nødt til at lyve for at lyde bare lidt forståligt rør mig ikke...men det siger en hel del om dig ;)
Gravatar #20 - reefermadness  
14. jun. 2010 18:22
terracide (17) skrev:
#16:
Mit nuværende job som netværktekniker, betyder ikke at jeg ikke stratede med at kode da det hed TurboPascal 7.0 og Visual Basic 4.0...og webcode er sgu' pseduo-kode...

Terra - Synd jeg ikke har spildt tiden med at læse mig dum, men rent faktisk arbejde eh? :)

terracide (19) skrev:
#18:
Jeg har intet steds skrevet "webcode", at du er nødt til at lyve for at lyde bare lidt forståligt rør mig ikke...men det siger en hel del om dig ;)

Ahva har du ikke ? Og hvem er løgneren?

Terra - gør dig selv en tjeneste og luk røven fra tid til anden

Ps. hvor meget er dine visual basic skills lige værd idag ? (Lad mig give dig et hint: nul og niks)
Gravatar #21 - reefermadness  
14. jun. 2010 18:58
Du blev så stille terracide ? Er du gået ud for at drukne konfirmand pragten i dax-wax, eller skal du lige søge wikipedia tynd før du kommer tilbage med et kækt svar, der munder ud i at du omtaler dig selv i tredjeperson?

(Og hvad sker der lige for dine kække tredjepersons bemærkninger, er du lidt ensom? Tror du at du er i flertal hvis du omtaler dig selv i tredjeperson?)
Gravatar #22 - onetreehell
14. jun. 2010 19:06
Terracide skulle måske lige undersøge hvad psudo kode er...

Terra - Jeg ved hvad psudo kode er, og det er mega nederen og web design agtigt.
Gravatar #23 - mat
14. jun. 2010 19:25
At der er nogen i dagens Danmark, der tror at man kan "læse sig dum" er direkte skræmmende. Get a clue.
Gravatar #24 - reefermadness  
14. jun. 2010 19:27
#23 - Kan man godt, hvis man læser terracides indlæg og ukritisk tager dem som gode varer :)
Gravatar #25 - terracide
15. jun. 2010 14:51
Næh, jeg er bare ved at flytte til sverige, men det er da kært at i savner mig når jeg er væk.

Men sjovt at en koder har så mange issues, når jeg ingen har...og jeg holder stadig på at web-snasks er wanna-bee kode.
Gravatar #26 - mat
15. jun. 2010 15:00

Så må du jo komme frisk og fortælle os hvad der definerer rigtig kode og hvordan "web-snask" adskiller sig fra det. Fyr den af, jeg glæder mig helt vildt.
Gravatar #27 - apkat
15. jun. 2010 15:43
terracide (25) skrev:
Næh, jeg er bare ved at flytte til sverige,

JEG SKAL NOK LAVE DIG NEWZ.SE VIL DU IKKE PLEASE BLIVE DER OVRE JEG SKAL NOK LAVE DEN I PSEUDOKODE (KUN!) TIL DIG!!
Gravatar #28 - LinguaIgnota
15. jun. 2010 15:48
apkat (27) skrev:
JEG SKAL NOK LAVE DIG NEWZ.SE

Too late.
Gravatar #29 - Chewy
15. jun. 2010 15:56
@21
(Og hvad sker der lige for dine kække tredjepersons bemærkninger, er du lidt ensom? Tror du at du er i flertal hvis du omtaler dig selv i tredjeperson?)

Hvis jeg ikke husker meget forkert er det et af tegnene på storhedsvanvid..
Specielt når det bliver brugt konsekvent.

"The megalomaniac differs from the narcissist by the fact that he wishes to be powerful rather than charming, and seeks to be feared rather than loved".

http://en.wikipedia.org/wiki/Megalomania

Også meget rammende...
Gravatar #30 - reefermadness  
15. jun. 2010 15:57
#25 - Lad nu være med at cementere din manglende viden omkring webudvikling og programmering please..! Indrøm nu bare at du ikke har kompetencer inden for nogle af disse felter (indrøm det idet mindste over for dig selv) og erkend at du måske burde tie stille bare ENGANG imellem..

Du er nok den mest usaglige og inkompetente person på hele newz når det kommer til alt andet end at samle "gamer" rigs eller at spise folk af med "genstart din router".

Læs dig dum, tag et cisco certifikat, flyt op i fjeldet, gør et eller andet, bare du ikke kommer med flere idiotiske indlæg..
Gravatar #31 - apkat
15. jun. 2010 16:25
#28, fuck fail! Burde jeg havde set det der.
Edit: http://newz.se/images/album/welcome_home.jpg Find terracide!
#30 dit argument er invalid da dit billede vender på hovedet.
Gravatar #32 - reefermadness  
15. jun. 2010 16:29
#31 - nope jeg er bare en "omvendt neger"
Gravatar #33 - KC
15. jun. 2010 21:20
Siden du har lært forskellen på ordene (#13) syns jeg at min post har haft den ønskede effekt, altså kun 86% ligegyldigt. (overvejede om der var en måde at skrive det på, som ikke virkede smartass agtigt, men gav op da det jo er newz og alle rettelser er smartass)

Men som tråden har udviklet sig kan jeg medgive at min post efterhånden er 99% irrelevant, i forhold til resten af indholdet.
Gravatar #34 - reefermadness  
16. jun. 2010 00:03
Dit indlæg var vel nærmest det mest relevante. :-)
Gravatar #35 - apkat
16. jun. 2010 12:39
#34 der er faktisk ikke noget relevant her udover #1
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login