mboost-dp1

Forslag til forbedring af tråd opbygningne på newz.dk

Gå til bund
Gravatar #1 - Qw_freak
30. aug. 2011 17:56
Jeg har tænkt lidt over at når man følger med i en tråd, eller bare ankommer til en ny tråd som er lige lidt over 50 * x sider lang, så skal man gå en side tilbage for lige at få det sidste med..

Kan det ikke laves sådan at det altid er de sidste 50 indlæg der vises i stedet for de sidste over 50 * x indlæg?
Gravatar #2 - Daniel-Dane
30. aug. 2011 18:03
Dynamisk sideinddeling. Forvirrende.
Gravatar #3 - MiniatureZeus
30. aug. 2011 18:08
Det er lige så irriterende, at ens qoute ikke blive smidt over på den næste side.
Gravatar #4 - XorpiZ
30. aug. 2011 18:53

Jeg ved ikke om jeg har misforstået dig, men jeg har et tillægsforslag.

Hvis man har 6 ulæste indlæg, og det senest læste er indlæg 49, så skal man først læse 50, skifte til side 2 og så læste de sidste 5. Det må kunne gøres nemmere.
Gravatar #5 - Qw_freak
30. aug. 2011 19:01
XorpiZ (4) skrev:

Jeg ved ikke om jeg har misforstået dig, men jeg har et tillægsforslag.

Hvis man har 6 ulæste indlæg, og det senest læste er indlæg 49, så skal man først læse 50, skifte til side 2 og så læste de sidste 5. Det må kunne gøres nemmere.

Det er det jeg mener, istedet for under 50 indlæg på sidste side skal der bare altid være halvtres, og så skal der på første side være resten for "antal indlæg"/50
Gravatar #6 - XorpiZ
30. aug. 2011 19:08
Ahh, ok. Så er vi jo helt enige!
Gravatar #7 - ty
30. aug. 2011 19:47
Og lad være med at slette indholdet af skrivefeltet ved indsend før serveren har registreret det. Jeg har snart droppet flere indlæg, fordi serveren ikke lige har gidet svare.
Gravatar #8 - kasperd
30. aug. 2011 19:52
Hvad med en mulighed for at få hele tråden vist på én side ligesom i de gode gamle dage?
Gravatar #9 - Alrekr
30. aug. 2011 20:05
Daniel-Dane (2) skrev:
Dynamisk sideinddeling. Forvirrende besværligt at lave UrlToQuote-snask til.

FYP
Gravatar #10 - kasperd
30. aug. 2011 20:08
Alrekr (9) skrev:
besværligt at lave UrlToQuote-snask til.
Det har jo alligevel aldrig virket med links til indlæg på en anden side. Dengang hele tråden var på en side virkede links imellem indlæg bedre.
Gravatar #11 - Daniel-Dane
30. aug. 2011 20:20
Nej, det tror jeg nu ikke... newz.dk understøtter allerede hop til den rigtige side, men den hopper bare ikke til indlægget. Hvis dette forslag slår igennem, bliver det andet også rettet.

Alrekr mener denne. Men ja, links i quotes burde hoppe til den rigtige side.
Gravatar #12 - Chewy
30. aug. 2011 22:07
De kunne så også lave det på en mere fancy måde, og lade siden loade nye indlæg løbende mens man bevæger sig ned af. (ala den måde G+ gør det, eller måden FastestChrome pluginet fungere)
Gravatar #13 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
10. sep. 2011 03:48
Man burde bare lave en dropdown manu eller evt. i sine indstillinger at man kunne vælge om man ville have 25, 50 eller f.eks 100 indlæg på hver side?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login