mboost-dp1

Forslag: Vurdering af indlæg som "Uforståeligt" eller lignende

Gå til bund
Gravatar #1 - krainert
24. jun. 2010 10:01
Goddag,

Jeg er ganske glad for Newzs vurderingssystem, og det fungerer efter min mening til en meget stor grad efter hensigten. Dog slår det mig, at der ikke eksisterer en negativ vurdering til indlæg af umådeligt svært forståelige indlæg mht. indhold og grammatik i ekstreme tilfælde. For mig at se er det et hul i systemet, der forsager manglende opfordring til at rette sin tekst inden afsendelse og holde standarden for seriøsitet oppe (hvilken resten af systemet så find varetager på sine områder).

Mvh
Gravatar #2 - cyandk
24. jun. 2010 10:19
Interessant
Gravatar #3 - mazing
24. jun. 2010 10:23
Hvorfor ikke bare fjerne alle de forskellige valgmuligheder og sætte en thumbs-up/down knap op i stedet.. Der bliver jo ikke stemt objektivt alligevel, så hvorfor snyde os selv?
Gravatar #4 - krainert
24. jun. 2010 11:02
Det er min opfattelse, at de konkrete vurderinger fremmer seriøsitet i vurderingen af andres indlæg, da der således skal tages stilling til, hvorfor en positiv eller negativ vurdering ønskes givet.
Gravatar #5 - Mandalae
24. jun. 2010 11:10
Jeg tror det bliver svært at overbevise os om at ændre i rating systemet li nu.

Vi er gået i gang med de indledende øvelser til at lave en newz version 5, hvor vi bl.a. vil lave helt om i rating systemet.

Inden I spørger vil jeg ikke love hvornår vi regner med det er færdigt da det er umuligt at sige på nuværende tidspunkt, men jeg lover at det nok skal blive lækkert ;)
Gravatar #6 - terracide
24. jun. 2010 11:24
#5:
Det var det samme som i mente ang. det nye design *host*
Gravatar #7 - Mandalae
24. jun. 2010 11:37
#6,

Jeg var ikke med til at designe det her system, så det kan jeg ikke sige noget om :)
Gravatar #8 - apkat
24. jun. 2010 12:57
#5, Jamen fuck :( Folk er jo ingengang stoppet med at whine siden sidste opdatering for længe siden :(
Gravatar #9 - hmn
24. jun. 2010 14:41
Vi skal nok prøve at dele information og tage jer med i beta tests m.m. så vi forhåbentlig kan minimere whineriet :)
Gravatar #10 - krainert
24. jun. 2010 14:49
En større opdatering?
Jeg bliver ellers konstant forundret over, hvor godt Newz fungerer, som siden er nu...
Anyhow, er der noget information at hente mht. version fem?
Gravatar #11 - Mandalae
24. jun. 2010 14:57
#10,

Ikke rigtig, vi er som sagt kun i gang med de indledende øvelser..

Det vil sige at vi er i gang med at finde ud af hvilke features skal beholdes, hvilke skal udvikles og hvilke skal tilføjes.

Mere info følger når vi er kommet længere i processen :)
Gravatar #12 - LinguaIgnota
24. jun. 2010 14:59
Jeg kunne godt tænke mig, at man kunne poste billeder på Tagwall.
Gravatar #13 - terracide
24. jun. 2010 15:54
#12:
Med dig som bruger....ellers tak.
Gravatar #14 - LinguaIgnota
24. jun. 2010 15:57
:(
Gravatar #15 - terracide
24. jun. 2010 15:58
#14:
Du har selv bedt om det...men kunne da være en mulighed, men kun hvis det var muligt at slå billeder fra og få et link i stedet for og dette var sat således op som standard, så man aktiv skulle vælge at ville se på dit...spam?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login