mboost-dp1
Forum-oversigt bugged?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
Der har været en tidsfejl på serveren, den er rettet nu. Der er dog stadig noget som driller, det bliver der arbejdet på, men tidshorisont er p.t. ukendt.
Det er rart at vide at fejlen er blevet rettet nu. Men sådan som forumet opfører sig lige nu, så kan nu jo være hvornår som helst. Alle indlæg i denne tråd er blevet postet nu. Og alle tråde er sidst blevet opdateret nu, inklusiv dem jeg har læst.Pernicious (4) skrev:Der har været en tidsfejl på serveren, den er rettet nu.
Mon ikke I finder ud af hvad fejlen er nu.Pernicious (4) skrev:Der er dog stadig noget som driller, det bliver der arbejdet på, men tidshorisont er p.t. ukendt.
Ja, siden alle indlæg er skrevet nu, må newz.dk jo bevæge sig med lysets hastighed, så dette er meget passende:
I'm travelling at the speed of light
I wanna make a supersonic man out of you
I'm travelling at the speed of light
I wanna make a supersonic man out of you
Kære søde rare Newz-folk,
Vil I ikke være så søde snart at få det fikset? :(
Jeg har slet ikke noget at lave på arbejdet, når forummet ikke bliver opdateret ordentlig og ingen gider skrive i trådene.
At læse tråde på newz er det eneste som holder mig vågen på onsdage.
På forhånd mange tak.
Kris
Vil I ikke være så søde snart at få det fikset? :(
Jeg har slet ikke noget at lave på arbejdet, når forummet ikke bliver opdateret ordentlig og ingen gider skrive i trådene.
At læse tråde på newz er det eneste som holder mig vågen på onsdage.
På forhånd mange tak.
Kris
Fejlen er nu løst, ser ud til det var noget tidssync med en underliggende server, som var gået galt i byen.
Serbien er da i samme tidszone som Danmark.Dreadnought (8) skrev:Har man skruet tiden en time tilbage på serberen?
Sorterer i indlæg efter tidsstempler i stedet for den rækkefølge de blev postet? I hvert fald dukkede dit indlæg op imellem de eksisterende. Se den posting længere nede, hvor der står "Forumet har alt været fucked". Det blev postet før dit indlæg.Pernicious (13) skrev:det var noget tidssync med en underliggende server, som var gået galt i byen.
Den slags fejl kan vel også opstå under normale omstændigheder, hvis to indlæg bliver postet så kort tid efter hinanden at deres timestamps bliver identiske.
Endelig kan jeg skrive igen! :D
#6'eren var det eneste indlæg, jeg kunne få igennem! ):
P.S.
Bundy hader mig.
#6'eren var det eneste indlæg, jeg kunne få igennem! ):
P.S.
Bundy hader mig.
jeg kan stadig ikke bruge fjern knappen i forum oversigten
edit: kan bruge den på alle undtagen den første tråd i oversigten
NightZtorm (18) skrev:jeg kan stadig ikke bruge fjern knappen i forum oversigten
Den drillede også mig, men den er væk nu.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.