mboost-dp1
Husk mig
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
Jeg bruger min bærbare, og dermed newz, på et væld af netværk og også over mobilt bredbånd via telefonen. Men hver gang jeg går på via af mobilt bredbånd glemmer newz mine login oplysninger, så jeg skal logge ind igen. Om forbindelsen er lavet via af kabel til telefonen eller Joikuspot (software, der får en Nokia Symbian telefon til at agere accesspoint) er ligegyldigt. Problemet eksisterer både med TDC og 3 som udbyder.
Browser: 3.5.9 og tidligere udgaver
Browser: 3.5.9 og tidligere udgaver
#2: Burde det så ikke tilpasses så jeg enten kan tilvælge at beholde mit login fra mobile netværk eller min cookie idet mindste ikke bliver slettet og fungerer når jeg kommer hjem?
Synes det her er at gå lige lovlig langt for at forhindre mig i at bruge dette ellers udemærkede nyhedssite aktivt.
Synes det her er at gå lige lovlig langt for at forhindre mig i at bruge dette ellers udemærkede nyhedssite aktivt.
#5: Jeg er enig. Jeg skifter også mellem flere forskellige netværk og er ikke glad for at skulle taste brugernavn og password ind hver gang jeg har været på mere end 2 forskellige netværk.
Hvis jeg fik muligheden ville jeg også vælge den "sikkerhedsfeature" fra. Jeg er en kyndig computer bruger, jeg kan godt finde ud af hvor jeg skal gemme mine login informationer og hvor jeg ikke skal.
Desværre så ser crewet lidt anderledes på sagen og sidst den var oppe at vende var det ikke til diskussion.
Hvis jeg fik muligheden ville jeg også vælge den "sikkerhedsfeature" fra. Jeg er en kyndig computer bruger, jeg kan godt finde ud af hvor jeg skal gemme mine login informationer og hvor jeg ikke skal.
Desværre så ser crewet lidt anderledes på sagen og sidst den var oppe at vende var det ikke til diskussion.
Vi har et projekt til at lave hele login systemet om inden for et par måneder. Jeg tør godt garantere at vi vil se på netop dette problem :)
Lige nu har jeg desværre ikke rigtig tid til at gøre mere ved det. Så jeg håber I vil leve med det lidt endnu og se frem til løsningen :)
Lige nu har jeg desværre ikke rigtig tid til at gøre mere ved det. Så jeg håber I vil leve med det lidt endnu og se frem til løsningen :)
Hvis i bruger facebook connect, er det 1 (én!) knap i skal trykke på, så er i logget ind, da browseren (i hvertfald både safari og chrome) husker at sætte login på facebook..
cookies!
Her er en guide:
1.Slet først al browserdata igennem browseren...
2.brows dig så frem til cookies, og slet dem der stadig er tilbage
3.Installer Windows 7
4.?????
5.Profit
Her er en guide:
1.Slet først al browserdata igennem browseren...
2.brows dig så frem til cookies, og slet dem der stadig er tilbage
3.Installer Windows 7
4.?????
5.Profit
Jeg har valgt at betale ekstra for statisk IP hos 3, udelukkende pga. Newz... Det her er det eneste sted jeg oplever problemet.
Eller få browseren til at huske brugernavn og kodeord, så skal man kun trykke to gange (double-login-buggen).
Eller få browseren til at huske brugernavn og kodeord, så skal man kun trykke to gange (double-login-buggen).
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.