mboost-dp1
Hvor er min account blevet af?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
Jeg var af den opfattelse at man ville merge accounts? Jeg havde samme konto på både newz og filmz, men nu har jeg kun den her, og den har fået et helt unødigt præfix... Min tidligere konto er væk, inklusive indbakke og det hele... Er jeg den eneste der er ramt af det? Kunne ikke finde noget om det på forummet?
EDIT: Jeg kan se at min konto stadig findes, jeg har bare ikke længere adgang til den:/
EDIT: Jeg kan se at min konto stadig findes, jeg har bare ikke længere adgang til den:/
Bestil en ny kode så vil jeg tro du kan logge på
Hvis det er fordi du ikke har adgang til mailen mere, så smid en mail til mig med dit gamle password og den email du vil have på din konto, så må jeg se om jeg kan slå dig op i det gamle system.
[email protected]
Hvis det er fordi du ikke har adgang til mailen mere, så smid en mail til mig med dit gamle password og den email du vil have på din konto, så må jeg se om jeg kan slå dig op i det gamle system.
[email protected]
filmz-Coney (1) skrev:Jeg var af den opfattelse at man ville merge accounts? Jeg havde samme konto på både newz og filmz, men nu har jeg kun den her, og den har fået et helt unødigt præfix... Min tidligere konto er væk, inklusive indbakke og det hele... Er jeg den eneste der er ramt af det? Kunne ikke finde noget om det på forummet?
Correct me if I'm wrong, men teamet meldte klart ud, at den ældste bruger ville trumfe den (eller de) yngste brugere med samme navn.
Hvis du derfor først oprettede dig på filmz.dk og derefter på newz.dk, så har vi en forklaring.
:)
#3: Hvis du mener at give forskellige udmeldinger i de to nyheder er at "melde klart ud" så ok :P
Faergemeister (4) skrev:#3: Hvis du mener at give forskellige udmeldinger i de to nyheder er at "melde klart ud" så ok :P
Jeg har kun skimmet den for et stykke tid siden (eller, var det et par dage siden?), så det kan sagtens være, at de modsiger sig selv.
Det er selvfølgelig også ærgrerligt, men i det mindste er der hånd om det.
hmn (2) skrev:Bestil en ny kode så vil jeg tro du kan logge på
[email protected]
Jamen problemet er at de begge kører på samme email, men at jeg kun fik en mail angående den på filmz, som i samme ombæring blev omdøbt:S Jeg har forsøgt at bede om en nulstilning på den rigtige konto, men den sender ikke en mail til mig:(
vandfarve (3) skrev:Correct me if I'm wrong, men teamet meldte klart ud, at den ældste bruger ville trumfe den (eller de) yngste brugere med samme navn.
Hvis du derfor først oprettede dig på filmz.dk og derefter på newz.dk, så har vi en forklaring.
:)
Det er desværre omvendt, og jeg mener også at der ikke burde være noget problem såfremt det var samme mail?
filmz-Coney (8) skrev:Jamen problemet er at de begge kører på samme email, men at jeg kun fik en mail angående den på filmz, som i samme ombæring blev omdøbt:S Jeg har forsøgt at bede om en nulstilning på den rigtige konto, men den sender ikke en mail til mig:(
Hvis de gjorde det så ville du kun have haft 1 bruger :)
Men jeg kan oplyse at din Coney bruger har en aau.dk email så det er nok den du skal bruge.
Hvis du ikke længere har adgang til den, så smid en mail til mig med dit gamle password og den email du vil have din bruger rettet til så må jeg slå dig op i den gamle bruger database.
#9 Den har en aau.dk:D? Ha, så er der sq nok nogen af studiekammeraterne der har forsøgt at lave en joke med mig engang for længe siden:P Den mistede jeg adgang til flere år tilbage tror jeg:S Jeg sender en mail:) Og tak for hjælpen!
Mine almindelige bruger er væk, men jeg kan ikke omdøbe min nuværende profil, fordi brugernavnet allerede er taget.
Jeg tvivler på at der er nogen der i mellemtiden har snuppet mit gamle brugernavn.
Det står på samme emailadresse som denne bruger, og "gensend kodeord" SYNES til at virke (brugernavn: jakobdam -- e-mail: samme som denne). Bortset fra at jeg intet modtager i min indbakke. Andre emailadresser får beskeden at den ikke findes i systemet, så det er ikke fordi de ikke tjekker op på det.
Jeg har altså nu 2 brugere i systemet registreret på samme emailadresse; den ene kan jeg ikke bruge, men den hedder det rigtige - den anden er denne bruger... what to do? :)
Jeg tvivler på at der er nogen der i mellemtiden har snuppet mit gamle brugernavn.
Det står på samme emailadresse som denne bruger, og "gensend kodeord" SYNES til at virke (brugernavn: jakobdam -- e-mail: samme som denne). Bortset fra at jeg intet modtager i min indbakke. Andre emailadresser får beskeden at den ikke findes i systemet, så det er ikke fordi de ikke tjekker op på det.
Jeg har altså nu 2 brugere i systemet registreret på samme emailadresse; den ene kan jeg ikke bruge, men den hedder det rigtige - den anden er denne bruger... what to do? :)
filmz-jakobdam (11) skrev:Jeg har altså nu 2 brugere i systemet registreret på samme emailadresse; den ene kan jeg ikke bruge, men den hedder det rigtige - den anden er denne bruger... what to do? :)
de er ikke ens på dine brugere, så vil gætte på har glemt at rette email på din hoved bruger (er en stofanet konto)
læs #2
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.