mboost-dp1

Hvordan undgår jeg nyheder om apples omsætning?

Gå til bund
Gravatar #1 - ghostface
11. maj 2010 06:56
Jeg er efterhånden ved at være godt træt af de samme nyheder omkring apples omsætning, rekord regnskaber mv.
De kommer periodisk cirka en gang om måneden og tilbyder intet nyt.

Jeg kender til systemet omkring undladelse af visse tags men jeg har ikke kunne finde et tag der går igen på den slags nyheder som ikke deles af relevante nyheder om andre virksomheder.

Nogen der kan hjælpe mig med at ekskludere dem? Alternativt så kunne man fra Macnations side overveje at smide et tag ind i den slags nyheder så de er nemmere at undgå.

Der kommer masser af relevante nyheder på macnation som jeg syntes er spændende at holde øje med, men at deres regnskab er unændret er bare ikke nyheder (for mig)
Gravatar #2 - XorpiZ
11. maj 2010 07:05
Du kan måske tilføje cycloneb til din blacklist. Mig bekendt poster han ikke andet end nyheder, der hylder Apple.
Gravatar #3 - Makey
11. maj 2010 07:08
Det burde da ikke betyde noget for nyhederne? Jeg ved ikke om det gør, men det ville da være underligt hvis det gjorde.
Gravatar #4 - ghostface
11. maj 2010 07:11
#2 sandt men der kommer faktisk også relevante nyheder ud af ham fra tid til anden, jeg tror desuden heller ikke man kan ignorere nyheder på den måde.
Gravatar #5 - Billy Blaze
11. maj 2010 07:34
Er jeg den eneste som tænker: Så spring dem da over... :)
Gravatar #6 - ghostface
11. maj 2010 07:40
#5 systemet er der vel af en grund, så man netop kan undgå nyheder man ikke gidder læse. Jeg ønsker hjlæp til at bruge det. Det kunne lige så godt være nyheder om twitter
Gravatar #7 - Billy Blaze
11. maj 2010 07:49
Det kan jeg godt se. Et bedre overblik over tags, selvom det nok bliver svært at udføre.
Gravatar #8 - Avenger-
11. maj 2010 07:50
Man kunne blackliste tagget "omsætning" og håbe på, at det også bliver brugt på fremtidige nyheder omkring Apples omsætning.

Jeg er i øjeblikket i gang med at høre de højere magter, hvorvidt det er muligt at lave en funktion, der kan blackliste tags sammen med hinanden; altså hvis man nu blacklister apple+omsætning så får man aldrig de nyheder, hvor de to tags hører sammen.

Ved ikke om det er muligt, så kan ikke garantere det bliver til virkelighed :)

*Det kunne det så ikke, så jeg må foreslå at blackliste "omsætning" som tag, og så må du eventuel gå ind på tagget først og se, hvilke andre nyheder, der også bliver ramt af det.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login