mboost-dp1
Indsamlingstråden til JJ
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
For at opsummere:
Jeg har opdateret excelarket. Vi er aktuelt 31 tilkendegivelser. I aften vil Hånter ringe til far(?) og høre mht begravelse tid og sted, samt kondolere på vores alles vegne.
Med 31 tilkendegivelser vil vi også kunne købe den store bårebuket til 750 i stedet for den mellemste.
Hvis du synes vi skal beholde den mellemste til 500, og donere flere penge til kræftens bekæmpelse, så marker mit indlæg relevant.
Hvis du synes vi skal investere i den store buket, så marker mit indlæg interessant
Jeg har opdateret excelarket. Vi er aktuelt 31 tilkendegivelser. I aften vil Hånter ringe til far(?) og høre mht begravelse tid og sted, samt kondolere på vores alles vegne.
Med 31 tilkendegivelser vil vi også kunne købe den store bårebuket til 750 i stedet for den mellemste.
Hvis du synes vi skal beholde den mellemste til 500, og donere flere penge til kræftens bekæmpelse, så marker mit indlæg relevant.
Hvis du synes vi skal investere i den store buket, så marker mit indlæg interessant
Jeg sammenlignede lige min egen liste med excelarket. SlettetBruger, mangler du ikke? Jeg vil ikke sidde og skrive andre folk på, hvis nu nogen har fjernet sig selv.
Men hvis SlettetBruger er med, så er vi 32.
30 kroner fra hver giver 960. 820 hvis det bliver den største buketstørrelse (inkl. fragten, hvis den rigtigt nok ligger på 70 kr), hvilket giver 140 kr til kræftens bekæmpelse.
Den mellemste buket vil give 390 til kræftens bekæmpelse.
Men hvis SlettetBruger er med, så er vi 32.
30 kroner fra hver giver 960. 820 hvis det bliver den største buketstørrelse (inkl. fragten, hvis den rigtigt nok ligger på 70 kr), hvilket giver 140 kr til kræftens bekæmpelse.
Den mellemste buket vil give 390 til kræftens bekæmpelse.
IT-ekspert Yvossen (111) skrev:Skal vi så stadig lave indsamlingen og så sende alle pengene til kræftensbekæmpelse?
Jo! Lad os det, det synes jeg sgu er fint.
IT-ekspert Yvossen (111) skrev:Skal vi så stadig lave indsamlingen og så sende alle pengene til kræftensbekæmpelse?
Rigtig god idé, lad os gøre det.
https://www.betternow.org/dk/cancer den her påstår, at man kan oprette sin egen indsamling, måske nok det nemmeste, så er den også nem lige at linke til på siden, evt?
Her på siden kan du oprette en indsamling til støtte for Kræftens Bekæmpelse. Når du opretter en indsamling, har du mulighed for at kæde den sammen med en begivenhed, som giver god mening for dig - det kan f.eks. være i forbindelse med et marathonløb. Du kan vælge at indsamle midler til Kræftens Bekæmpelses generelle arbejde, eller et af organisationens projekter, som fx Lev Livet Mand eller Projekt OmSorg
gramps (117) skrev:#116
For os, som stadig ønsker at holde privatlivet skærmet fra newz-livet giver det meget mening at en tredjepart samler penge sammen.
" Afkryds denne boks, hvis du ikke vil have dit navn vist offentligt "
gramps (117) skrev:#116
For os, som stadig ønsker at holde privatlivet skærmet fra newz-livet giver det meget mening at en tredjepart samler penge sammen.
Eller du kan vel bare skrive Gramps Newz.dk i inputboksen? Jeg har lige testet Fornavn/Efternavn som Zombie Steve Jobs / Newz.dk kan sagtens lade sig gøre, bare du har en email, og hvem har ikke mindst 4 ekstra af dem, til diverse skumle formål
https://www.betternow.org/dk/jjnewzdk
Screw it, har lavet den her, har I ændringer til ord eller andet, så sig til, så laver jeg om på det.
Screw it, har lavet den her, har I ændringer til ord eller andet, så sig til, så laver jeg om på det.
Det var lige præcis det, jeg hentydede til. Hvis jeg skulle overføre til f.eks. Elskov via MobilePay eller andet, så ville hun få mine informationer. Jeg har lurket for længe herinde til at jeg tør afsløre den slags (omend den her tråd fylder mig med håb for de fleste af jer).
Det var lige præcis det, jeg hentydede til. Hvis jeg skulle overføre til f.eks. Elskov via MobilePay eller andet, så ville hun få mine informationer. Jeg har lurket for længe herinde til at jeg tør afsløre den slags (omend den her tråd fylder mig med håb for de fleste af jer).
gramps (123) skrev:#118
HURR DURR. Jeg er tilsyneladende jævnt stupid i min læseopfattelse... Sorry.
Jeg har lige brugt det link ( https://www.betternow.org/dk/jjnewzdk ) - er det ikke bare det vi alle gør?..
- edit -
Gør man de efterladte opmærksom på, at vi har lavet en lille indsamling i JJs ånd?
- edit -
Gør man de efterladte opmærksom på, at vi har lavet en lille indsamling i JJs ånd?
Nogen der ved, om indsamlingen lukker, når målet er nået eller om det er tid, der afgører? Deres ubehjælpelige "søg svar" giver ikke svar, synes det ville være lidt ærgerligt, hvis vi sendte 3K afsted men kunne have samlet mere, da det går rimelig godt fremad med 1000 1300 kroner allerede.
PHP-Ekspert Thoroughbreed (126) skrev:Jeg har lige brugt det link ( https://www.betternow.org/dk/jjnewzdk ) - er det ikke bare det vi alle gør?..
- edit -
Jeg har med vilje ikke skrevet stolpe og stolpe ned på donationssiden eller give fulde navn, da jeg ikke ved, hvad familien vil sige til det og fordi jeg er bange for, at det ville virke som noget andet end det, det er. Det skal bare være et sidste farvel. Og som sagt, jeg ændrer meget gerne på det, hvis der er nogle ønsker.
Men kan kunne eventuelt sende dem et par linjer i stil med:
Kære [Jakobs forældre og nære]
Det var med sorg, at vi lærte, at Jakob er gået bort. Han har deltaget aktivt i forum og diskussioner på Newz i mange år.
Da I ikke ønsker blomster sender vi i stedet gode tanker og har startet en indsamling, der går til Kræftens Bekæmpelse. Vi håber, at vi med denne lille gestus kan vise, at Jakob vil blive savnet.
Med kondolence,
Jakobs forumvenner
byd gerne ind, etc.
Zombie Steve Jobs (133) skrev:PHP-Ekspert Thoroughbreed (126) skrev:Jeg har lige brugt det link ( https://www.betternow.org/dk/jjnewzdk ) - er det ikke bare det vi alle gør?..
- edit -
Jeg har med vilje ikke skrevet stolpe og stolpe ned på donationssiden eller give fulde navn, da jeg ikke ved, hvad familien vil sige til det og fordi jeg er bange for, at det ville virke som noget andet end det, det er. Det skal bare være et sidste farvel. Og som sagt, jeg ændrer meget gerne på det, hvis der er nogle ønsker.
Men kan kunne eventuelt sende dem et par linjer i stil med:
Kære [Jakobs forældre og nære]
Det var med sorg, at vi lærte, at Jakob er gået bort. Han har deltaget aktivt i forum og diskussioner på Newz i mange år.
Da I ikke ønsker blomster sender vi i stedet gode tanker og har startet en indsamling, der går til Kræftens Bekæmpelse. Vi håber, at vi med denne lille gestus kan vise, at Jakob vil blive savnet.
Med kondolence,
Jakobs forumvenner
byd gerne ind, etc.
+1!
Chewy (145) skrev:Danser på hans grav? ;-)
Vi kan danse Jive til [url= Dong, The Witch Is Dead[/url]
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.