mboost-dp1
Jeg har købt en Windows maskine. Hvad skal jeg installere?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
Så ville jeg nok tage WinRar - der er sikkert alternativer, men nu har jeg brugt den i gu' ved hvor mange år, man er vel vanedyr ;)
Så ville jeg nok tage WinRar - der er sikkert alternativer, men nu har jeg brugt den i gu' ved hvor mange år, man er vel vanedyr ;)
Måske 7zip - men igen, jeg har altid bare brugt rar. Dog er jeg efterhånden også blevet så doven, at zip som folder faktisk fungerer for mig efterhånden.
Måske 7zip - men igen, jeg har altid bare brugt rar. Dog er jeg efterhånden også blevet så doven, at zip som folder faktisk fungerer for mig efterhånden.
7zip er okay, men jeg foretrækker også selv WinRAR, bl.a. fordi den er god til at udnytte alle kerner i CPUen. Jeg er endda en af de få der har købt en licensnøgle til programmet selv om den fint kan bruges uendeligt i trial-mode..
Ud over det der har været nævnt af andre, så installerer jeg også hurtigt PuTTY, WinSCP, MPC-HC samt WinAMP (ja, jeg lever nok stadig i 90'erne :-)).
Ud over det der har været nævnt af andre, så installerer jeg også hurtigt PuTTY, WinSCP, MPC-HC samt WinAMP (ja, jeg lever nok stadig i 90'erne :-)).
Gud ja! WinAMP (2,95!), PuTTy og Notepad++ er også rigtig gode tools at have.
Hvis man vil have lidt "lir" så kan jeg anbefale Fences og Groupy fra StarDock
Hvis man vil have lidt "lir" så kan jeg anbefale Fences og Groupy fra StarDock
Claus Jørgensen (16) skrev:#11
Har du betalt for WinRAR?!? https://www.reddit.com/r/paidforwinrar
Ja, ved godt at det lyder underligt, men jeg kan godt lide at støtte udviklerne af de produkter som jeg bruger meget, specielt hvis det er 'indie-udviklere'. :-)
Lidt sjov info:
Tror det kræver en driver til dit touchpad, muligvis Synaptics (synes jeg har set flest af dem i hvert fald)
Tror det kræver en driver til dit touchpad, muligvis Synaptics (synes jeg har set flest af dem i hvert fald)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.