mboost-dp1
JS bugs
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
Er jeg den eneste der oplever JS bugs på newz.dk?
Fejl 1: Når jeg trykker Yderligere information for at se Ratings bliver jeg smidt til toppen af siden. Pænt irriterende at skulle til at scrolle ned igen og finde det.
Fejl 2: Når jeg går ind på et indlæg jeg har læst/kommenteret tidligere så bliver jeg kun ca 50% af gangene smidt ned til nye indlæg siden sidst. Også et irritations moment.
Kører Opera 10.62 Build 3500, W7 64. Og nej gider ikke bruge en anden browser :)
Fejl 1: Når jeg trykker Yderligere information for at se Ratings bliver jeg smidt til toppen af siden. Pænt irriterende at skulle til at scrolle ned igen og finde det.
Fejl 2: Når jeg går ind på et indlæg jeg har læst/kommenteret tidligere så bliver jeg kun ca 50% af gangene smidt ned til nye indlæg siden sidst. Også et irritations moment.
Kører Opera 10.62 Build 3500, W7 64. Og nej gider ikke bruge en anden browser :)
paradise_lost (1) skrev:Fejl 2: Når jeg går ind på et indlæg jeg har læst/kommenteret tidligere så bliver jeg kun ca 50% af gangene smidt ned til nye indlæg siden sidst. Også et irritations moment.
Jeg oplever samme fejl i FF 3.6.10 i Windows 7. Har ikke fejlen i Chrome i XP, så vidt jeg husker.
Det sker, hvis javascript(-scriptet) ikke blev ordentlig indlæst. Bare opdatér.paradise_lost (1) skrev:Fejl 1: Når jeg trykker Yderligere information for at se Ratings bliver jeg smidt til toppen af siden. Pænt irriterende at skulle til at scrolle ned igen og finde det.
Daniel-Dane (5) skrev:Det sker, hvis javascript(-scriptet) ikke blev ordentlig indlæst. Bare opdatér.
I know, men stadig belastende.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.