mboost-dp1

Laaaaangsom newz

Gå til bund
Gravatar #1 - Mort
28. jun. 2010 07:54
Indenfor de sidste par dage har jeg lagt mærke til at newz nogen gange reagerer meeeeget langsomt når man klikker på et forum. Hvis jeg bliver utålmodig og klikker på samme link igen, så åbner indlægget med det samme, hvilket fortæller mig at det ikke er et båndbredde problem, men et problem med server eller evt kvaliteten af serverens forbindelse.

Er der nogen andre som har oplevet det samme ?
Gravatar #2 - Magten
28. jun. 2010 07:57
Jeg sad lige og tænkte over det.. Men jeg synes så det har stået på i et par uger nu.
Det er jævnt irriterende faktisk :/
Gravatar #3 - OxxY
28. jun. 2010 08:26
Har været sådan i en uges tid på både filmz og newz syntes jeg.
Gravatar #4 - D_V
28. jun. 2010 08:32
Har først lagt mærke til det her til morgen, men det er godt nok da belastende....

Kan det mon have noget at gøre med de har flyttet til virtualiserede servere ?? Kilde

Gravatar #5 - Frandsen
28. jun. 2010 08:55
+1
Gravatar #6 - Adagio
28. jun. 2010 12:12
Jeg har kun lige lagt mærke til det i dag, hvor den tager ekstremt langt tid nogle gange. Fik på et tidspunkt også en side frem hvor der står "Newz Media, der er sket en fejl bla bla bla prøv igen senere"... eller noget i den retning
Gravatar #7 - illishar
28. jun. 2010 12:23
Ja, nu I siger det ...
Gravatar #8 - hmn
28. jun. 2010 12:26
Vi har haft problemer med vores shared storage, men forhåbentlig har vi endelig fundet fejlen, så sitet skulle gerne stabilisere sig hen over dagen i takt med vi får rettet de fejl der er.
Gravatar #9 - hmn
30. jun. 2010 22:39
vi har hele dagen idag også haft problemer med shared storage, så jeg har fjernet gluster som vi brugte til det, og kører nu nfs via 1 server

Så hvis i stadig oplever problemer vil jeg meget gerne høre om det
Gravatar #10 - Andens999
1. jul. 2010 06:47
Virker 100% ved mig men oplevede det sidst uge engang:)
Gravatar #11 - Mort
1. jul. 2010 08:31
Jeg oplever stadig at siden er langsom, men langt fra lige så langsom som sidste uge.

Når jeg klikker på et link (I form af en knap) kan der godt gå 5 sekunder inden den reagerer. Næste gang jeg klikker, så kan den gå igennem lige med det samme.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login