mboost-dp1

Lange load-tider på de store tråde...

Gå til bund
Gravatar #1 - Qw_freak
20. sep. 2011 11:11
Er jeg den eneste der oplever at det kan tage op til et minut før man modtager data efter man har klikket på linket til de længste tråde...
jo længere de er jo mere tid tager det at få svar...

dette sker både på min arb-pc (winXp), min stationær(Win7 64b) og min bærbar(win7 32b)..

Det er det samme for alle browsere,,, IE8, Opera, Chrome og FF...
Gravatar #2 - Mnc
20. sep. 2011 11:17
Et minut er måske liiige i overkanten, men ja, "Jeg er ham..." og lignende lange tråde kan godt tage 10-20 sekunder om at loade, for det meste. Det er lidt absurd.

Men hmn gider åbenbart ikke gøre noget ved de fejl og mangler som vi råber op om.
Gravatar #3 - Alrekr
20. sep. 2011 11:20
http://knowyournewz.dk/index.php?title=Newz.dk_bugs skrev:
Længere forumtråde (Things that make you go hmm -leg Tråden til dumme spørgsmål Jeg er ham...) tager meget lang tid at loade. Dog ikke så meget lige når man runder en ny side.
Gravatar #4 - MiniatureZeus
20. sep. 2011 11:25
En af grundende til, at trådene skulle deles op i v4, var at loadtiden så ville blive den samme uanset størrelse af tråd.

så deeeet...
Gravatar #5 - Zombie Steve Jobs
20. sep. 2011 11:42
Synes den tid
"Waiting for api.twitter/facebook etc etc" tager når man åbner siden er mere frustrerende :,(
Gravatar #6 - Alrekr
20. sep. 2011 11:44
Steve Jobs (5) skrev:
Synes den tid
"Waiting for api.twitter/facebook etc etc" tager når man åbner siden er mere frustrerende :,(

Af samme grund er vi nogen som tilgår www.newz.dk/forum direkte, og ser nye nyheder ovre i venstre side.
Gravatar #7 - Zombie Steve Jobs
20. sep. 2011 12:52
#6 det synes jeg er lame, uoverskueligt og irriterende, skal alligevel klikke ind på hver af dem
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login