mboost-dp1
Linux pendant til MacNation?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
amelsen (1) skrev:... hvorfor ikke overveje en sektion til Linux og varianter? Herunder Android, Chrome, Ubuntu og hvad der ellers måtte høre med?
Hvorfor Chrome?
Nu hvor newz.dk ikke længere er et computernørdesite (det får jeg i hvert fortalt hver gang jeg påpeger diverse ligegyldige astronomi- og andre ikke-it-nyheder) så kan jeg ikke se ideen i hverken open source/linux/mobil/udviklings-sektioner.
Det hjælper jo heller ikke at der i forvejen er meget få nyheder og at siden virker ret forladt af staff. Det vil jo resultere i sektioner med meget lang tid mellem nyhederne.
Det hjælper jo heller ikke at der i forvejen er meget få nyheder og at siden virker ret forladt af staff. Det vil jo resultere i sektioner med meget lang tid mellem nyhederne.
@ #8
Newz.dk har aldrig været et computernørde site. Men et site for nørder.
Da Newz startede var mottoet "Nyheder for rigtige nørder"...
Og angående en linux specifik underside.
Hell no!
Endnu en semi-obskur side, der i sidste ende kun betyder at jeg bliver udsat for færre nyheder. Da nyhederne ikke længere dukker op i "Nyeste tråde".
Nej tak...!
Nu hvor newz.dk ikke længere er et computernørdesite
Newz.dk har aldrig været et computernørde site. Men et site for nørder.
Da Newz startede var mottoet "Nyheder for rigtige nørder"...
Og angående en linux specifik underside.
Hell no!
Endnu en semi-obskur side, der i sidste ende kun betyder at jeg bliver udsat for færre nyheder. Da nyhederne ikke længere dukker op i "Nyeste tråde".
Nej tak...!
Se på det sådan her; ses der nyheder nok på Newz omkring Linux; til at de ville kunne holde et dedikeret sub-site igang? (Svaret er næppe)
Men se da at komme igang med at indsende nyheder... Så kan det være det sker. (Et dedikeret site generere ikke nyheder på magisk vis)
Men se da at komme igang med at indsende nyheder... Så kan det være det sker. (Et dedikeret site generere ikke nyheder på magisk vis)
#alle
Den store fordel ved et sub site er vel at man kan sænke niveauet for hvor bred/stor en nyhed skal være for at den kan bringes.
På Newz vil man måske notere sig en ny Ubuntu version og på Raid1 vil man måske notere sig en ny Redhat version, men en ny version af en mindre kendt distro vil aldrig blive omtalt. Nixz (det må klart være navnet) kunne man bedre omtale den slags.
Interesse? Jeg er også lidt skeptisk, men det burde ikke koste meget for dem at deploye endnu et sub site-
Det største problem jeg ser er reklamerne. Der skal vel ikke bringes MS reklamer på Nixz!?
Den store fordel ved et sub site er vel at man kan sænke niveauet for hvor bred/stor en nyhed skal være for at den kan bringes.
På Newz vil man måske notere sig en ny Ubuntu version og på Raid1 vil man måske notere sig en ny Redhat version, men en ny version af en mindre kendt distro vil aldrig blive omtalt. Nixz (det må klart være navnet) kunne man bedre omtale den slags.
Interesse? Jeg er også lidt skeptisk, men det burde ikke koste meget for dem at deploye endnu et sub site-
Det største problem jeg ser er reklamerne. Der skal vel ikke bringes MS reklamer på Nixz!?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.